ik ben een dikke week geleden gestart met een kuur die volgende bestandelen bevat; test cypionaat, sus, deca en insuline. nu voel ik mij al een week niet echt goed, ziek zelfs. heb geen koorts maar wel koortsgevoel. ook heb ik het ineens heel warm en last van vermoeidheid. dit is de vierde keer dat ik kuur en heb dit nog nooit gehad, het is wel de eerste keer dat ik cypionaat en insuline gebruik. iemand een idee van wat dit gevoel kan komen? ik had sinds 2weken geleden andere multivitamines gebruikt misschien dat dit ook een reden kan zijn? heb ondertussen trug mn oude gekocht hopen dat dit helpt. graag jullie reacties
ziek gevoel tijdens kuur
Collapse
X
-
Insuline gebruik je verkeerd, ik heb het je 14januari op je topic (ervaringen met insuline) uitgelegd.
Dan heb je nog n probleem erbij, door:
Zoals je weet is testosteron testosteron in welke vorm of ester je het ook wilt zien.
Je gebruikt de test cypionaat op 600mg en de sustanon op 750mg, dat wil zeggen dat je wekelijks 1350mg testosteron binnenkrijgt????
Godkolere, daar krijg ik als lang gebruiker nog kippevel van man.....
Wat moet je nu doen?
Je stopt met de Sustanon NU...
Waarom de sustanon zou je zeggen? Welnu dat zal ik je uitleggen.
De sustanon heeft 2 korte en 2 lange esters. De korte esters 30+60mg per 250mg sust (is bij 750mg dus 270mg/pw) hebben n halfleven van 4-5 dagen en die zijn dus al met die 4-5 dagen al gehalveerd in de waarde en dus het snelste uit je systeem.
Dan zit je nog met de lange esters in de sust, die zijn 60+100mg (is bij 750mg sust dus 480mg/pw)
Deze moet je nu aftrekken van de Cypionaat die je gebruikt/zet.
De Cypionaat heeft n halfleven van 15 dagen. Dat wil dus ook weer zeggen dat deze na 15 dagen weer gehalveerd zijn..
Dan moet je deze aftrekken van de Testosteron Cypionaat die je nu zet...
We ronde de 480 voor het gemak af naar 500mg..
Jij zet nu 600mg Cypionaat per week, daar trek jij nu die 500mg van af. Dat wil zeggen dat je nu voor 2 weken maar 100mg Testosteron Cypionaat gaat zetten..
Dus over 2 weken mag jij die 600mg testosteron cypionaat pas weer volledig gaan gebruiken.....
Even in het kort:
Je stopt met de Sustanon!!!
Je zet 2 weken 100mg Testosteron Cypionaat!!
Over 2 weken zet je weer 600mg Testosteron Cypionaat!!!
Probleem van de achterlijke hoeveelheid testosteron (waardoor jij je klote voelt) is dan opgelost...
Je hebt gewoon n testfever nu...
Just my 2 cents...
Comment
-
Dan de Deca (Nandrolon)
Je zit in je beginfase van kuren, denk nu niet dat je met 600mg meer waarde zet dan met n 400mg Nandrolon.
Beter is het om de Nandrolon op 400mg te gaan zetten.
De groei is niet minder dan op n 600mg, je hebt op 600mg hooguit meer sides. De nadrolon staat bekend om zn vocht en vet trekken tijdens de kuur op hogere dosis..
De keuze van Testosteron Cypionaat en de Nandrolon Deca is goed.
Dus de hoeveelheid van 600mg Test Cyp + 400mg Nandrolon Deca is netjes en echt wel voldoende.
Je moet niet vergeten dat je er ook nog insuline bijzet.
Geloof me nu maar je zal toch wel groeien als n speer...
Laat me nooit meer zo schrikken he?
Vraag het voortaan, of plaats je kuurplan op het forum hier... Het had je n hoop problemen gescheelt.
Als je iets niet begrijpt? Vraag het, daar zit ik voor en zal je altijd bijstaan als het evt nodig is.
Nooit meer zomaar gaan knoeien met medicijnen als je het/de werking niet begrijpt!!!!
Comment
-
Ik verbaas me nergens meer over, lijkt wel of er een soort nieuwe generatie is die denkt dat ze meer moet gebruiken om te groeien.
Komt laatst een pannekoek bij me aan de bar...
- Rob ik heb een probleem?
- En dat is?
- Nou sinds ik Tren neem heb ik een probleempje?
- Zucht.......hoelang neemje die zooi al?En hoeveel?
- Nou uhhh nu bijna 9 maanden op 1200mg...
- Ik denk ik vraag het nog een keertje....
- Ja kan ook langer zijn want had als kickstart 225 oxy genomen 8 weken lang, weet nou niet of ik al na 2 ging zetten of 2 weken voor het eind van me kickstart.
- Ben ff op internet zgn sportarts gaan zoeken, naam erbij gezet wie hij moet bellen.Was een random nr van een psych.
Waarschijnlijk zal zijn grote probleem in zijn leuter, maar voor mij in zijn hoofd.
En dat kuurtje werd door iemand op dbb geadviseerd"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Snap niet dat iedereen altijd zo negatief is over dbb!
Af en toe geven de leden ook wel eens goed advies(...)
Vorige week had ik het met een jonge gozer op de sportschool over mijn schouderblessure;
moest gewoon "een flinke kuur zetten,dan ben je van al je klachten af!"
Had hij via dbb gehoord en werkte ook bij hem super.
En als 20 jarige met 3 kuren ben je toch wel ervaringsdeskundige.
Dus je kan niet iedereen over 1 kam scheren toch?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostDan de Deca (Nandrolon)
Je zit in je beginfase van kuren, denk nu niet dat je met 600mg meer waarde zet dan met n 400mg Nandrolon.
Beter is het om de Nandrolon op 400mg te gaan zetten.
De groei is niet minder dan op n 600mg, je hebt op 600mg hooguit meer sides. De nadrolon staat bekend om zn vocht en vet trekken tijdens de kuur op hogere dosis..
De keuze van Testosteron Cypionaat en de Nandrolon Deca is goed.
Dus de hoeveelheid van 600mg Test Cyp + 400mg Nandrolon Deca is netjes en echt wel voldoende.
Je moet niet vergeten dat je er ook nog insuline bijzet.
Geloof me nu maar je zal toch wel groeien als n speer...
Laat me nooit meer zo schrikken he?
Vraag het voortaan, of plaats je kuurplan op het forum hier... Het had je n hoop problemen gescheelt.
Als je iets niet begrijpt? Vraag het, daar zit ik voor en zal je altijd bijstaan als het evt nodig is.
Nooit meer zomaar gaan knoeien met medicijnen als je het/de werking niet begrijpt!!!!
nogmaals bedankt voor je reactie!-Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-
Comment
-
Nee het is 1iu per 10kg lichaamsgewicht Max...
Je start op ed 4iu... en bouwt dit langzaam op naar max..... Dan gebruik je ook max 1maand... en 1 maand af.
Dan start je na 1 maand het proces weer van voor af aan op...
We willen geen diabeet worden door gewenning he?
weeg je 100kg is je max voor insuline 10iu/pd...
1iu per kg zou betekenen als je 100kg zou wegen? Dat je VERMOORD word door de insuline in 1 dag...
Zoek het anders nog even terug op..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment