ziek gevoel tijdens kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ziek gevoel tijdens kuur

ik ben een dikke week geleden gestart met een kuur die volgende bestandelen bevat; test cypionaat, sus, deca en insuline. nu voel ik mij al een week niet echt goed, ziek zelfs. heb geen koorts maar wel koortsgevoel. ook heb ik het ineens heel warm en last van vermoeidheid. dit is de vierde keer dat ik kuur en heb dit nog nooit gehad, het is wel de eerste keer dat ik cypionaat en insuline gebruik. iemand een idee van wat dit gevoel kan komen? ik had sinds 2weken geleden andere multivitamines gebruikt misschien dat dit ook een reden kan zijn? heb ondertussen trug mn oude gekocht hopen dat dit helpt. graag jullie reacties
    -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Vanwaar die insuline, ben jij diabetes patiënt?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

klinkt als testfever, maar insuline is ook link, hoeveel gebruik je?

Comment

Schrijf je nu dat je gebruikt:
        Test Cyp/Sustanon/Deca en Insuline?

Hoeveel van dit alles?

Comment

Hallo, t gaat over jouw gezondheid.. Reageer nu t nog kan!

Comment

sorry ik was werken, late shift. per week 600mg cypionaat, 750mg sus en 600mg deca verdeeld over 3 dagen. insuline 3x per week 4 eenheden

Comment

Insuline gebruik je verkeerd, ik heb het je 14januari op je topic (ervaringen met insuline) uitgelegd.

Dan heb je nog n probleem erbij, door:
              Zoals je weet is testosteron testosteron in welke vorm of ester je het ook wilt zien.
              Je gebruikt de test cypionaat op 600mg en de sustanon op 750mg, dat wil zeggen dat je wekelijks 1350mg testosteron binnenkrijgt????
              Godkolere, daar krijg ik als lang gebruiker nog kippevel van man.....

Wat moet je nu doen?
              Je stopt met de Sustanon NU...
              Waarom de sustanon zou je zeggen? Welnu dat zal ik je uitleggen.
              De sustanon heeft 2 korte en 2 lange esters. De korte esters 30+60mg per 250mg sust (is bij 750mg dus 270mg/pw) hebben n halfleven van 4-5 dagen en die zijn dus al met die 4-5 dagen al gehalveerd in de waarde en dus het snelste uit je systeem.
              Dan zit je nog met de lange esters in de sust, die zijn 60+100mg (is bij 750mg sust dus 480mg/pw)
              Deze moet je nu aftrekken van de Cypionaat die je gebruikt/zet.
              De Cypionaat heeft n halfleven van 15 dagen. Dat wil dus ook weer zeggen dat deze na 15 dagen weer gehalveerd zijn..

Dan moet je deze aftrekken van de Testosteron Cypionaat die je nu zet...
              We ronde de 480 voor het gemak af naar 500mg..
              Jij zet nu 600mg Cypionaat per week, daar trek jij nu die 500mg van af. Dat wil zeggen dat je nu voor 2 weken maar 100mg Testosteron Cypionaat gaat zetten..
              Dus over 2 weken mag jij die 600mg testosteron cypionaat pas weer volledig gaan gebruiken.....

Even in het kort:
              Je stopt met de Sustanon!!!
              Je zet 2 weken 100mg Testosteron Cypionaat!!
              Over 2 weken zet je weer 600mg Testosteron Cypionaat!!!

Probleem van de achterlijke hoeveelheid testosteron (waardoor jij je klote voelt) is dan opgelost...
              Je hebt gewoon n testfever nu...

Just my 2 cents...

Comment

1350 mg test .....dacht zoiets alleen op dbb tegen te komen?
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Dan de Deca (Nandrolon)
                  Je zit in je beginfase van kuren, denk nu niet dat je met 600mg meer waarde zet dan met n 400mg Nandrolon.
                  Beter is het om de Nandrolon op 400mg te gaan zetten.
                  De groei is niet minder dan op n 600mg, je hebt op 600mg hooguit meer sides. De nadrolon staat bekend om zn vocht en vet trekken tijdens de kuur op hogere dosis..

De keuze van Testosteron Cypionaat en de Nandrolon Deca is goed.
                  Dus de hoeveelheid van 600mg Test Cyp + 400mg Nandrolon Deca is netjes en echt wel voldoende.
                  Je moet niet vergeten dat je er ook nog insuline bijzet.
                  Geloof me nu maar je zal toch wel groeien als n speer...

Laat me nooit meer zo schrikken he?
                  Vraag het voortaan, of plaats je kuurplan op het forum hier... Het had je n hoop problemen gescheelt.

Als je iets niet begrijpt? Vraag het, daar zit ik voor en zal je altijd bijstaan als het evt nodig is.
                  Nooit meer zomaar gaan knoeien met medicijnen als je het/de werking niet begrijpt!!!!

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    1350 mg test .....dacht zoiets alleen op dbb tegen te komen?
                    Kan wel hoor Robbie, en je zit best veilig...
                    Als je n vvm hebt van 1350 : 7 = 192.8kg

Comment

Ik verbaas me nergens meer over, lijkt wel of er een soort nieuwe generatie is die denkt dat ze meer moet gebruiken om te groeien.

Komt laatst een pannekoek bij me aan de bar...
                      - Rob ik heb een probleem?
                      - En dat is?
                      - Nou sinds ik Tren neem heb ik een probleempje?
                      - Zucht.......hoelang neemje die zooi al?En hoeveel?
                      - Nou uhhh nu bijna 9 maanden op 1200mg...
                      - Ik denk ik vraag het nog een keertje....
                      - Ja kan ook langer zijn want had als kickstart 225 oxy genomen 8 weken lang, weet nou niet of ik al na 2 ging zetten of 2 weken voor het eind van me kickstart.

- Ben ff op internet zgn sportarts gaan zoeken, naam erbij gezet wie hij moet bellen.Was een random nr van een psych.
                      Waarschijnlijk zal zijn grote probleem in zijn leuter, maar voor mij in zijn hoofd.
                      En dat kuurtje werd door iemand op dbb geadviseerd
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Snap niet dat iedereen altijd zo negatief is over dbb!
                        Af en toe geven de leden ook wel eens goed advies(...)
                        Vorige week had ik het met een jonge gozer op de sportschool over mijn schouderblessure;
                        moest gewoon "een flinke kuur zetten,dan ben je van al je klachten af!"
                        Had hij via dbb gehoord en werkte ook bij hem super.
                        En als 20 jarige met 3 kuren ben je toch wel ervaringsdeskundige.
                        Dus je kan niet iedereen over 1 kam scheren toch?
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Dan de Deca (Nandrolon)
                          Je zit in je beginfase van kuren, denk nu niet dat je met 600mg meer waarde zet dan met n 400mg Nandrolon.
                          Beter is het om de Nandrolon op 400mg te gaan zetten.
                          De groei is niet minder dan op n 600mg, je hebt op 600mg hooguit meer sides. De nadrolon staat bekend om zn vocht en vet trekken tijdens de kuur op hogere dosis..

De keuze van Testosteron Cypionaat en de Nandrolon Deca is goed.
                          Dus de hoeveelheid van 600mg Test Cyp + 400mg Nandrolon Deca is netjes en echt wel voldoende.
                          Je moet niet vergeten dat je er ook nog insuline bijzet.
                          Geloof me nu maar je zal toch wel groeien als n speer...

Laat me nooit meer zo schrikken he?
                          Vraag het voortaan, of plaats je kuurplan op het forum hier... Het had je n hoop problemen gescheelt.

Als je iets niet begrijpt? Vraag het, daar zit ik voor en zal je altijd bijstaan als het evt nodig is.
                          Nooit meer zomaar gaan knoeien met medicijnen als je het/de werking niet begrijpt!!!!
                          Bedankt voor je uitleg, ik heb deze kuur van een persoon die toch al wat grote kerels heeft begeleid en dacht dat ik hiermee goed zat. het is inderdaad de eerste keer dat ik zoveel testo per week naar binnen krijg maar dacht dat ie wel wist wat hij zei.. wat bedoel je dan van die insuline? ik vind alleen trug dat je zei om op te bouwen en niet meer dan 1iu per kg lichaamsgewicht? de rest van de voorzorgen neem ik allemaal in acht.

nogmaals bedankt voor je reactie!

Comment

Ook was het de bedoeling om na 3weken van deca op bold over te schakelen, omdat dit minder sides zou hebben

Comment

Nee het is 1iu per 10kg lichaamsgewicht Max...

Je start op ed 4iu... en bouwt dit langzaam op naar max..... Dan gebruik je ook max 1maand... en 1 maand af.
                              Dan start je na 1 maand het proces weer van voor af aan op...
                              We willen geen diabeet worden door gewenning he?
                              weeg je 100kg is je max voor insuline 10iu/pd...

1iu per kg zou betekenen als je 100kg zou wegen? Dat je VERMOORD word door de insuline in 1 dag...

Zoek het anders nog even terug op..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X