Turinabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Turinabol

Iemand dit wel eens gebruikt, oral turinabol? Wordt sinds een tijdje (weer) gefabriceerd door Britisch Dragon onder de naam Turanabol. Qua werking ligt het tussen anavar en dianabol in. Het kan niet omzetten in DHT en ook niet in estriadol, doordat er een chloorelement in de chemische formule is 'geplakt'. Het klinkt interessant, maar in de voormalige DDR heeft het vooral sportvrouwen  veel schade berokkend. ben benieuwd of het in Nederland te krijgen is en of er gebruikers zijn.    

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Nooit van gehoord.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik heb het produkt zelf nooit gebruikt maar ik lees hier link dat het heel goed spul is. Geen waterretentie en kan ook gebruikt worden in cut kuurtjes   .
      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Die site ken ik uit m'n hoofd, maar toch bedankt banaan. Ik ben vooral benieuwd of het hier te krijgen is en wie er ervaring mee heeft.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

O ok. Goeie site he.
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Ook geen ervaring mee.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wel interesant dat je daar nu mee komt.had ook een artikel over gelezen het zit tussen dbol en winstrol in. dus heel interesant goed want het houd geen vocht vast alleen is volgens mij moeilijk om aan t e komen maar het lijkt me een interesant middel

Comment

op dbb is er nu ook een discussie over moet je daar maar ff kijken alleen word niet veel bijzonders gezegd grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X