Licht of zwaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Licht of zwaar?

Ik kan rustig zeggen, dat ik mij al jaren helemaal klem lees over anabole steroiden. Diverse boeken en gruwelijk veel internetpagina's zijn de revue gepasseerd. Vooral het onderwerp bijwerkingen vind ik altijd interessant. Regelmatig zie ik op forums vragen langskomen over welke a.s. nu licht zijn en welke zwaar. Ik heb ze ook gesteld, is niks mis mee. Over het algemeen lijken beginners (incl. mijzelf) vooral bang voor het fenomeen 'axis platleggen'. Dat wordt gezien als iets heel ergs. Dit terwijl opstarters als clomid en nolvadex na een kuur over het algemeen de axis
    weer prima aan de gang lijken te krijgen. Beginners (wederom incl. mijzelf...) grijpen dus al gauw naar de zogenaamde lichtere middelen, zoals primobolan of winstrol. Meer en meer ben ik erachter gekomen, dat bijv. primo helemaal niet mild is. Sterker nog: je prostaat groeit als een idioot. Da's iets dat je niet direct merkt, maar wel verderop in je leven! Winstrol is ook een prostaatgroeier en bijna net zo zwaar voor je lever als bijv. dianabol of oxymetholone. Dianabol blijkt van alle a.s. degene die de prostaat het MINST belast. (&#33

Waarom dit topic? Het lijkt mij interessant om het eens met jullie over de verschillen tussen de diverse a.s. te hebben en dan dus met name te kijken, wanneer je een steroide echt 'licht' mag noemen. Of bestaan die niet?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze bestaan de lichte as, ieder produkt heeft zijn voor - en nadelen. Veel hangt natuurlijk ook per persoon af, de ene reageerd anders dan de andere persoon op as. Dat axis probleem heb ik ook al meermaals gehoord van jongens in de sportschool, de meeste denken dat het niet te repareren valt en denken dat ze nooit meer een erectie zullen krijgen.

En het is idd zoals je zegt Mr symmetrie, het niet zien van iets zoals het groeien van de prostaat en de mensen denken dat ze met milde as bezig zijn, acne, roid rage, .... zijn allemaal van die dingen die ons direct opvallen, je kan het soms aan iemand zijn post zien of hij aan de as zit.

Bestaan ze die milde as, i dont think

Grtz
    stil growing

Comment

Ik denk dat ieder AS zijn eigen voor en nadelen heeft. Zo is dboll niet zo slecht voor de prostaat maar je lever ben je zwaar aan het belasten cq vergiftigen. Primo mild voor je axis zwaar voor de prostaat. Test weinig belastend voor de lever maar genoeg andere bijwerkingen enzovoort.

Ik denk niet zozeer dat een beginner middelen als primo, deca en bijvoorbeeld winstrol dit moeten zien als niet schadelijke middelen maar dat dit goede middelen zijn voor een eerste aantal kuurtjes om toch goede resultaten mee te boeken (mijn eerste kuurtjes waren ook met deze middelen). Ik denk namelijk niet dat iemand als eerste kuur test dboll nog veel zal merken van winstrol only of deca only.

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Feb. 24 2005,21:41)]

En het is idd zoals je zegt Mr symmetrie, het niet zien van iets zoals het groeien van de prostaat en de mensen denken dat ze met milde as bezig zijn, acne, roid rage, .... zijn allemaal van die dingen die ons direct opvallen, je kan het soms aan iemand zijn post zien of hij aan de as zit.

Bestaan ze die milde as, i dont think

Grtz
        Wel godverdomme hoere piemel wie denk je wel niet dat je bent afgetrokken reetveter, sterrenkijker.

(zou ik aan het kuren zijn of niet snip?)

Geintje bro.

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

groeit je prostaat altijd van wini??

en na je kuur krimt ie weer of is dat permanent
          Who's the Chef

Comment

De prostaat krimpt niet uit zichzelf, Been. Was het maar waar! Er zijn wel medicijnen voor, maar deze slaan pas na maanden aan en moeten dus minimaal een half jaar geslikt worden. 1 daarvan is bijv. Finasteride o.i.d. Het jammere is dat deze medicijnen tevens je testosteronproductie verlagen.

Comment

Ben zelf van mening dat qua bijwerkingen over het algemeen veel te veel geconcentreerd wordt op de korte termijn bijwerkingen die goed zichtbaar zijn. Terwijl dit meestal juist de relatief onschadelijke bijwerkingen zijn, ze zijn over het algemeen immers kortdurend en/of goed te bestrijden.
              De meest kwalijke bijwerkingen zijn meestal juist de verborgene, die pas later de kop op steken of die steeds erger worden naarmate iemand vaker of langer gebruikt...

Heb daarom nogal een hekel aan mensen die roepen dat ze nergens last van hadden tijdens een bepaald kuurtje en dat daarom iedereen het dus wel gewoon kan doen. En liefst ook nog gelijk zo veel en vaak mogelijk.  
              Een kuur bestaat uit medicijnen en medicijnen zijn gewoon vergif. Heel nuttig vergif over het algemeen dat moge duidelijk zijn, maar nog steeds vergif. En iedereen die bij zijn volle verstand is dient heel voorzichtig te zijn met het toedienen van vergif lijkt me...

Voor de duidelijkheid, ik ben zeker níet tegen gebruik in het algemeen!
              Vind wel dat het heel doordacht moet gebeuren en dat iedereen de mogelijke risico's goed zou moeten beseffen.
              En vind dat veel, met name jonge, gebruikers er véél te gemakkelijk over denken en de lange termijn helemaal uit het oog verliezen.
              Denk ook dat er best veel gebruikers zijn die op latere leeftijd wat spijt krijgen maar dat daar een nog veel groter taboe op rust dan op het gebruik zelf. Hoeveel mensen zullen er zijn die op latere leeftijd allerlei klachten krijgen die het gevolg zijn van as gebruik maar dat nooit echt onderkent wordt? Ik denk vrij veel, zullen er niet veel zijn die even melden aan de arts wat ze vroeger gebruikt hebben, waardoor klachten eenvoudig aan andere oorzaken worden toegeschreven...

Comment

dus als je wini bijvoorbeeld vaak gebruikt blijft je prostaat maar door groeien??

kan iemand misschien uit leggen waarom je bij simige as heel veen vocht vast houd en bij andere bijna tot helemaal nix??
                Who's the Chef

Comment

Anavar is toch een redelijk veilig goedje? in doseringen tot 50 mg per dag zullen er weinig tot geen bijwerkingen zijn.... tenminste dat is het gene wat ik er over gelezen heb... het is het minst belastend voor je eigen testproduktie en je lever kan het tot die doseringen ook heel goed verdragen.

Ik heb wel is een studie gelezen waarin kinderen 15 mg per dag kregen voor een half jaar! en ze konden geen nadelige gevolgen vinden... Ging hier trouwens om kinderen met brandwonden.
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ten dele waar, Red! Alcoholisten krijgen soms zelfs anavar toegediend om de lever te helpen herstellen. Anavar is echter wél 17-alfa gealkyleerd en dus giftig. Langer dan 8 weken gebruik wordt over het algemeen afgeraden. Bij hogere doseringen krijgen gebruikers nog wel eens last van hun maag, wordt de axis toch bijna platgelegd en stijgt het slechte cholestrol. Ik ben met je eens, dat dit 1 van de minst gevaarlijke a.s. is. Lange termijnproblemen lijken er namelijk niet te zijn en da's gunstig!

Comment

zeer interessant onderwerp! tenslotte willen we later allemaal nog gezond zijn en ons niet beklagen dat we er beter nooit mee begonnen waren.

daarom ben ik zo blij dat dit board bestaat. Je vind hier info die je anders nooit zou hebben of spijtig genoeg proefondervindelijk moet vaststellen...

Comment

Er is gewoon nog veel te weinig bekend over gevolgen op de langere termijn. Ik denk dat deze heel wat erger zullen zijn als dat vaak wordt gedacht.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wat maakt het uit.....dood gaan we toch wel.

Hoeveel mensen gaan er wel niet kapot op hun 40e die hun leven supergezond geleefd hebben?

De een krijgt k anker,de ander een hartstilstand en ga zo maar door...

Niks in het leven is zeker en ik word liever 50 met een te gek leven achter de rug dan 75 met een suf leven,ieder zn ding!

Comment

Helemaal mee eens broertje!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 26 2005,17:23)]Wat maakt het uit.....dood gaan we toch wel.

Hoeveel mensen gaan er wel niet kapot op hun 40e die hun leven supergezond geleefd hebben?

De een krijgt k anker,de ander een hartstilstand en ga zo maar door...

Niks in het leven is zeker en ik word liever 50 met een te gek leven achter de rug dan 75 met een suf leven,ieder zn ding!
                              Je hebt daar wel een punt vind ik Arie,heb vorig weekend nog een kennis op 40 jarige leeftijd weten te overlijden.(hartaderbreuk op het wc seg..!&#33,half jaartje geleden mijn dokter ook al hetzelfde voorgehad tijdens het tennisen,niettemin moet er vind ik toch met het nodige verstand worden omgesprongen qua anabolengebruik,of je leven is ook om voordat je het weet!

Jeof
                              If you wanna get big...
                              You've got to eat like a pig!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X