Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sjee zeg, ik gebruik gewoon voor elk lichaamsdeel 0.8x40. Nooit ergens last van gehad, doe ook niet aan opwarmen en die futiliteiten. Gewoon optrekken, andere naald, prikken en binnen 30sec zit alles erin.
Citaat[/b] (ro594 @ Mrt. 04 2005,15:37)]Opzich een goeie vraag XenoGeaR
bben er benieuwd naar je weet niet wat de toekomst mij gaat brnegen en dan wil ik alles weten voordat ik er ooit aan begin.met injecteren....ken per persoon toch ook verschillen de lengte 1neheb toch ander soort huid ?
Als ik me spulletjes binnen heb,
zou ik jullie snel laten weten wat me kuur zou worden !!!!!
ieder geval bedankt voor de antwoorden mensen !
Komt nu helemaal goed...
Moet nu alleen nog goede voedingsuplment zoeken..
zou nog paar topics bij voeding bekijken !!!
ik doe nu onderhand alweer 5 jaar aan fitnes.
gewicht 95 kilo
lengte 1.89
Ik let nu nadrukkerlijk op me eetrooster, voedingsschema, en trainingsschema... Ik ben me nu helemaal aan het verdiepen in de theoretische van fitnes. Ik ga waarschijnderlijk Cursus sport en beweging doen. Maar eerst zodadelijk echte hercules kuur :P
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment