Slaapproblemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slaapproblemen

Heb echt veel problemen om lekker van m'n nachtrust te genieten met een kuurtje van d-bol en susta. Heb nu veel op 't forum hierover gelezen en kan tevens uit eigen beleving vertellen dat l-triptofaan niet werkt en aan GABA heb ik ook niets. Blowen doe ik alleen als ik uit ga of thuis kom na een leuk feestje. Vindt 't eigenlijk vies maar 't effect is wel leuk maar niet als slaapmiddel. Mocht iemand nog 'n tip hebben..... Vandaag toch koopzondag en maar weer 'ns informeren bij een drogist ofzo.
    Bovendien heb ik nu ook nog 'ns griep, gaat lekker zo....

Klote voor je,kerel.

Ik weet er alles van maar heb het niet als ik een standaard kuurtje gebruik gelukkig.

Denk dat er weinig natuurlijke oplossingen zijn dus dat je dan aan de slaappillen moet als het ondraaglijk wordt.
    Ik zou dat trouwens zolang mogelijk proberen uit te stellen hoor want heb het niet zo op slaappillen en heb ze dus ook nog nooit gebruikt.

Comment

er is al zo een topic geweest met raad over slapen, dit had ik er toen in gezet:

- je bed alleen gebruiken om te slapen, dus niet lezen, tv, ...
      - nooit overdag slapen, ook al val je om van de slaap

ik zou ook nooit slaappillen nemen, want voor je het weet: VERSLAAFD en na een tijd werken ze toch bijna niet meer

groeten
      I just live once and I want the max out of it!

Comment

kzou ook niet aan de slaap pillen gaan raak je aan gewend en dan kan je helemaal niet meer zonder.

een boek lezen voor het slapen gaan werk bij mij wel eens.
        of ff een stevige sex party als je daar de middelen voor hebt natuurlijk
        Who's the Chef

Comment

en misschien, dat helpt bij mij, je portie dianabol niet te kort voor naar bed gaan innemen.

groeten

Comment

Ach, dan kies ik maar voor de sexparty ondanks dat de middelen meestal schaars zijn, heb hier doorgaans 1 lekker middeltje rondlopen.

Comment

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (sander @ Mrt. 06 2005,23:37)]en misschien, dat helpt bij mij, je portie dianabol niet te kort voor naar bed gaan innemen.

groeten
                Kan zeker een probleem zijn idd,net als injecteren voor het slapen gaan...niet doen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X