Dianabol kuur als eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol kuur als eerste kuur

hoi,
    allereerst zal ik me effe snel voorstellen.
    Ik train al jaren vechtsport, en zit wegens een blessure nu alleen maar krachtsport te doen. (zal voorlopig ook zo blijven totdat blessure genezen is)
    Om wat massa te winnen ga ik beginnen met een dianabol kuurtje.
    week 1-6 25mg dianabol (naposim) per dag.
    Uiteraard let ik op de voeding en de eiwitten.
    Kunnen jullie me misschien een indicatie geven in wat ik met deze kuur zou kunnen winnen aan massa?
    Nakuur doe ik overigens 3 weken 20mg nolvadex per dag en 2 weken clomid (eerste week 100mg clomid en tweede week 50mg clomid)
    Alvast bedankt

Zoals ik het begrijp doe je dus aan vechtsport, maar door een blessure nu even niet. In die tijd dat je geen vechtsport doet ben je krachttraining gaan doen, en je wilt gelijk gaan kuren
    Ik zou er nog niet aan beginnen. Ik zou gewoon naturel gaan trainen, is nog veel te behalen zonder a.s.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

nee ik deed altijd aan krachtsport, maar nu heb de kans om het intensiever te doen.
      Ik heb trainingservaring genoeg, maar ik wilde dmv de dianabol wat meer massa krijgen.

Comment

Het is geen ideale kuur, maar je gebruikt een nette dosering, zie ik. Als training, voeding en rust écht in orde zijn, zou je zomaar 6-10 kilo aan kunnen komen. Ongeveer de helft tot 1/3 daarvan is vocht. Dit verdwijnt weer tijdens je nakuur. Je nettowinst kan dus varieren van zo'n 3 tot 6 kilo. Ben het met Harold eens, dat kuren niet persé noodzakelijk is om te groeien. Doordat je nu een tijd geen vechtsport doet, ga je minder calorieen verbranden. Dit alleen al zal tot een betere groei leiden. De psychische klap van een dianabol-only-kuur kan flink zijn, omdat je dus veel gewonnen massa weer ziet verdwijnen.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

wat voorn blesure heb je als ik vragen mag
          ben benieuwd of je dan wel max kan kracht trainen??
          Who's the Chef

Comment

hallo. Ik doe nu dianabol only kuur van 30 mg per dag en ben in vier weken 12 kilo zwaarder geworden. Minstens de helft zal vocht zijn denk ik. Hoop dus er zes vast te kunnen houden.

groeten

Comment

ik heb eeb scheenbeenblessure
              zit een scheurtje in

Comment

kan je dan wel gewoon benen trainen??
                Who's the Chef

Comment

ja hoor, ik kan alleen niet met dat scheenbeen keihard gaan trappen

Comment

oh oke suc6 er dan mee

Who's the Chef

Comment

Ik zou geen dboll kuurtje doen. Wat je hier mee gaat winnen is geen kwaliteits spiermassa en ben je als je met vechtsport weer begint zo weer kwijt. Ik zou toch voor iets anders gaan..

Hoelang is de tijd dat je niet kan vechten?

Grtz.
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ben ik toch niet helemaal met je eens hoor..
                        Je kunt best op een dbol-only goede gains maken en vast houden zolang je voeding maar perfect is.

Comment

ik kan een half jaartje niet trainen met vechtsport

Comment

Ga ervoor kerel,wel goede nakuur doen,starten daags na je laatste dboll inname en natuurlijk veel blijven eten(proteinerijk),good luck!

Comment

Wat dacht je van deca(herstellende werking)met winstrol(Goed voor botherstel).Zijn nog steeds medicijnen
                              oldpride.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X