Snel vandaag nog weten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snel vandaag nog weten

He mensen,

Ik heb een probleem,

Ik ben begonnen met me kuur en nou zit ik nog te twijfelen over een opstart kuur. Of ik dianabol zou nemen of winstrol. Wil namelijk geen 5 kilo aan vocht hebben aan het einde van me kuur.

Ik wil dan wel de winstrol-ject nemen. Maar hoeveel ml moet ik spuiten per week?

Graag zo snel mogelijk een reactie...Dan kan ik er deze week mee beginnen.

m.v.g.
    !Use my shit and feel the power!

waarom geen tabs?
    Who's the Chef

Comment

Opstarten neem je d-boll en geen winstrol.
      Winstrol zou wel aan het eind van je kuur kunnen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Oke dan ga ik even extra Dianabol bestellen.

Bedankt weer...

Grt

Comment

En vergeet dan ook niet proviron te bestelllen. Ik hou normaal wel veel vocht vast en krijg een behoorlijke plofkop maar heb nu in m'n derde wk sus (500 mg p.w.) en d-bol (30mg ed) nog steeds nergens last van dankzij proviron.

Comment

Idd proviron erbij nemen indien je vocht zoveel mogelijk wil beperken,25-50mg/dag

Comment

Of 4 weken propionaat als opstarter...hou je ook niet zo veel vocht van vast.
              They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
              Don't stimulate....Annihilate!!!
              Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Oke, nou heb helaas gisteren 75 tab nolvadex besteld voor de nakuur. Dan neem ik 2 weken 40mg en 2 weken 20mg.

Dan ga ik zometeen wel even kijken of ik nog even proviron erbij kan halen. En dit moet ik tijdens de d-boll doen of gewoon onder de volledige kuur?

Laat het me maar even weten,

Greetingzzz

Comment

Persoonlijk zou ik het helemaal niet doen maar dat terzijde.
                  Kun je gewoon tijdens je kuur nemen. Nakuur is helemaal prima.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 08 2005,15:20)]Persoonlijk zou ik het helemaal niet doen maar dat terzijde.
                    Kun je gewoon tijdens je kuur nemen. Nakuur is helemaal prima.

Greets...
                    Nee dan neem ik proviron alleen als ik last heb van veel vocht vast houden.

He bedankt, en hou jullie op de hoogte.

m.v.g.

Comment

Zijn meer mensen die er wel wat in zien hoor zou zeker niet alleen op mij afgaan..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (gettingbig @ Mrt. 08 2005,15:15)]Oke, nou heb helaas gisteren 75 tab nolvadex besteld voor de nakuur. Dan neem ik 2 weken 40mg en 2 weken 20mg.

Dan ga ik zometeen wel even kijken of ik nog even proviron erbij kan halen. En dit moet ik tijdens de d-boll doen of gewoon onder de volledige kuur?

Laat het me maar even weten,

Greetingzzz
                        Zou het pas na de dboll gaan gebruiken, de proviron benadeelt de dboll in zijn werking. Dus pas beginnen na de dboll..

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Oke is goed, dan begin ik er rond week 4 mee.

Grt

Nog meer bruikbare tips voor de kuur?

Comment

Ik ben zelf al na de 1e wk met proviron begonnen omdat het zo schijnt (?) te zijn dat als je eenmaal met zo'n ballon op je dikke nek loopt het een tiepies geval van te laat is om met de proviron te beginnen. Gewoon preventief slikken dus. En dat 't de werking van d-bol vermindert wil ik best geloven maar dat neem ik persoonlijk op de koop toe.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (tyn @ Mrt. 09 2005,16:48)]Ik ben zelf al na de 1e wk met proviron begonnen omdat het zo schijnt (?) te zijn dat als je eenmaal met zo'n ballon op je dikke nek loopt het een tiepies geval van te laat is om met de proviron te beginnen. Gewoon preventief slikken dus. En dat 't  de werking van d-bol vermindert wil ik best geloven maar dat neem ik persoonlijk op de koop toe.
                              Mee eens,het is juist door de dboll dat je veel vocht kan gaan vasthouden,natuurlijk de ene persoon minder dan de andere.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X