Dubbelop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dubbelop?

Hey mensen,

Wat ik me afvroeg....

Je leest heel vaak dat primo en winny (DHT's) in 1 kuur gebruikt worden. Maar deze middelen hebben toch dezelfde werking? Of zie ik dat verkeerd? Dat is toch niet aanvullend?

Zelfde verhaal met testosteron trouwens, waarom verschillende middelen zetten als ze dezelfde stoffen bezitten?

Ik snap het niet helemaal hoop dat iemand het kan uitleggen.

googlen
    I live to end the game

Comment

Geen paniek, Loo!

Winstrol en primobolan werken inderdaad niet synergetisch, maar zijn beide wel geschikt in een cutfase. (Ben trouwens niet met je eens dat je het VAAK ziet, want primo is pas weer sinds een jaartje verkrijgbaar via GS.) Primo is trouwens de enige a.s. die ook werkt als je weinig calorieen inneemt. Dit in tegenstelling tot equipoise of deca.

Het oorspronkelijke doel van 'stacks' is middelen die elkaar aanvullen combineren, waardoor je de dosis laag kunt houden en daardoor bijwerkingen kunt minimaliseren. In de praktijk zie je alsnog hoge doses...

Er is maar een soort testosteron, echter, er zijn wel meerdere esters. Een ester bepaalt hoe snel (of langzaam) een bepaalde stof in je bloedbaan terecht komt. testosteronsoorten met meerdere esters zijn bijv. omnadren & sustanon.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X