Viraloid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Viraloid

Dan ben je lekker op vakantie op curacao en dan kan je het toch niet laten om Flex magazine daar te kopen de amrikaanse uit voering. En dan lees je over een stuk dat over zoals hun het noemen Super Anabolic gaat. Genaamd Viraloid.

Heeft hier iemand daar iets over gehoord /gelezen? Misschien wel ervaring mee?

greetz

Comment

ja zo zat ik dus ook het zou op ieder front beter zijn dan anabolen. kijk maar is op google xenogear. type viraloid in en dan kan je zelf lezen wat je doet... (als het echt zo is)

Comment

Zijn gewoon verkooppraatjes, mannen! Voor lezers onder ons even een linkje naar dit 'magistrale product' waar je binnen 2 weken 50 kilo spiermassa van aankomt...        Viraloid-shit

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

het stond in Flex en dat lijkt me wel een gerespecteerd blad vandaar denk breng het even onder de aandacht

Comment

in 2 weken 50 kg

dan scheur je echt al je aanhechtingen af die je maar hebt
            Who's the Chef

Comment

gewoon zonnebanken en weg straie

Comment

niet eens zwitsal baby creme..schijnt ook te werken..houd de huid soepel

en nee geen 50 kilo 30 pound is toch altijd nog 15 kg toch?Als nog veel voor orale

Comment

heb ik al gebruikt...mijn onder oksel zit helemaal vol en op me bicep begon het ook al .. na zonnebankie was het met 60% verminderd

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (justified @ Mrt. 18 2005,12:17)]niet eens zwitsal baby creme..schijnt ook te werken..houd de huid soepel  

en nee geen 50 kilo 30 pound is toch altijd nog 15 kg toch?Als nog veel voor orale  
                    heb het ook ff grotendeels gelezen

een orale AS en dan 30 pounds aan komen hmm

probeer het zou ik zeggen en hou een logje bij
                    ben benieuwd of er hier al ervaringen me zij
                    Who's the Chef

Comment

hehe klopt het helpt iets maar zonne bank is tijdelijk.kan ut weten kom net uit 35 graden zon:Phet blijven littekens en die kleuren toch anders

Comment

be nje na 1 potje een bodybuilder dan zou ik meteen 120 kg wegen ken ik al meteen met de grote jonmgens mee doen op me 18tiende

Comment

je bent toch al groot

Comment

ik ben nooit tevreden pas als ik 50 cm armen heb dan ben ik groot .

Comment

maar als ik nu me vrienden van 18 zien zijn het wel allemaal onderdeurtjes zeg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X