Kuurvoorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurvoorstel

Hallo allemaal,

Ik ben een man van bijna 41 jaar en ik heb nog nooit in mijn leven gekuurd. Ik train wel al zo;n 25 jaar fanatiek en heb wel vaak zitten denken aan AAS maar dit nooit durven doen, bang voor de vele bijwerkingen die er kunnen optreden.
    Ik lees de laatste 3 jaar veel over anabolen en heb het met mijn vrouw ook over gehad. ze vind het voor een keertje ok maar meer ook niet. ze is bang dat ik verander van karakter en dat ik later misschien kanker hiervan zou kunnen krijgen. Ik denk dat dit allemaal reuze meevalt als je het tenminste verstandig aanpakt.
    Daarom heb ik een 4 kuurvoorstellen uitgewerkt waarvan ik denk dat ik hier hopelijk zo'n 5-6 kg netto spier aan over hoopt te houden. het is tenminste mijn eerste keer en men zegt dat je de eerste keer het hardste groeit op AAS. ik weet alleen niet welke het beste voor me zou zijn....

Ik ben best wel bang voor haaruitval en voor mijn libido daarom hou ik het mild.Mijn gezondheid is het belangrijkste en ik heb geen BB ambities alleen wat vooruitgang na al die jaren trainen waar ik de laatste jaren niks meer bij win behalve blessures wanneer ik een gas probeer te geven met trainen

Graag ben ik benieuwd naar jullie reactie en hoop dat jullie me van advies willen voorzien.

Oh ja, mijn stats zijn 1.83m/98 KG/ BF 16-17% schat ik.

In ieder geval alvast reuze bedankt voor de alle moeite om deze oude rot te helpen

W1-8 kuurvoorstel 1

-Test E 250 mg
    -Primo E 200 mg

of

W1-8 kuurvoorstel 2
    -Test E 500 mg

of
    W1-8 kuurvoorstel 3
    -Test E 250 mg
    -Anavar 30 mg per dag (w1-4)

of

W1-8 kuurvoorstel 4
    -TestE 250 mg
    -Deca 200 mg

Nakuur in alle gevallen 10 dagen clomid 50 mg 2 weken na laatste inject.

-Is het misschien een idee om Clomid al vanaf de eerste dag preventief er bij te laten lopen voor gyno preventie?
    -Ik hou het op 8 weken omdat de ervaringen van velen zijn dat ze na die periode niks meer gainen behalve bijwerkingen en belasting op het lichaam.(daarom gaan ze vaak middelen toevoegen of bridgen)

Met oog op je test/var voorstel, misschien vind je dit wel interessant
    Anabolen | Beetje testosteron en paar tabs oxandrolone net zo effectief als megadosis testosteron

Comment

Hoi ouwgie hahaha,

5-6kg wil je erbij hebben? Dan zou ik gaan voor optie 4.
      Maar wel aangepast, daar je 2 weken langer de testosteron moet zetten dan de Deca.
      Dus ga voor:
      Week 1 t/m 10 Testosteron E 250mg/pw.
      Week 1 t/m 8 Nandrolon Deca 200mg/pw.

Dan hebben we over, dat je 4 weken aan het prikken bent voor je er iets van gaat merken.
      Dus zou er n kickstartje bijzetten voor de eerste 4 weken op 40mg/pd.
      Daar ik aanneem dat je graag kwaliteits spieren wil, zou ik dan ook weer kiezen voor n Winstrol.

Je hoeft geen preventie te plegen voor deze kuur (Clomid), daar je er geen beginnende Gyno van mag verwachten. Dan zou je ook geen Clomid moeten hebben maar n Nolvadex. Ze lijken misschien wel op elkaar maar werken toch weer anders.

Nakuren zou ik wel doen met dit kuurtje, en wel week 13 t/m week 15 a 20mg Nolvadex/pd.

Nu over de tijd, waarvan je zegt, je gaint dan toch niet meer... Klopt gedeeltelijk idd, maar langer kuren doe je niet om steeds te blijven gainen, het is meer om je lichaam aan het nieuwe gewicht te laten wennen.
      En zo dus makkelijker het nieuwe gewicht eigen te worden.

Je hebt knappe stats om n kuurtje te beginnen kerel, en die 6 kg komen er zeker wel..

Comment

Originally posted by Dexie View Post
        Anabolen | Beetje testosteron en paar tabs oxandrolone net zo effectief als megadosis testosteron
        Helemaal geweldig, ware het niet dat het onderzoek dateerd uit 1999 en het ging over 22 HIV patienten.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
          Hoi ouwgie hahaha,

5-6kg wil je erbij hebben? Dan zou ik gaan voor optie 4.
          Maar wel aangepast, daar je 2 weken langer de testosteron moet zetten dan de Deca.
          Dus ga voor:
          Week 1 t/m 10 Testosteron E 250mg/pw.
          Week 1 t/m 8 Nandrolon Deca 200mg/pw.

Dan hebben we over, dat je 4 weken aan het prikken bent voor je er iets van gaat merken.
          Dus zou er n kickstartje bijzetten voor de eerste 4 weken op 40mg/pd.
          Daar ik aanneem dat je graag kwaliteits spieren wil, zou ik dan ook weer kiezen voor n Winstrol.

Je hoeft geen preventie te plegen voor deze kuur (Clomid), daar je er geen beginnende Gyno van mag verwachten. Dan zou je ook geen Clomid moeten hebben maar n Nolvadex. Ze lijken misschien wel op elkaar maar werken toch weer anders.

Nakuren zou ik wel doen met dit kuurtje, en wel week 13 t/m week 15 a 20mg Nolvadex/pd.

Nu over de tijd, waarvan je zegt, je gaint dan toch niet meer... Klopt gedeeltelijk idd, maar langer kuren doe je niet om steeds te blijven gainen, het is meer om je lichaam aan het nieuwe gewicht te laten wennen.
          En zo dus makkelijker het nieuwe gewicht eigen te worden.

Je hebt knappe stats om n kuurtje te beginnen kerel, en die 6 kg komen er zeker wel..
          Hahaha ja man, bijna 41 jaar ben jij ook niet meer de jongste dan hahaha

Bedankt voor je reactie knulletje.

Alleen ik had daar nog een opmerking over:

Is dat met die kickstart niet gelijk te veel? en winstrol is toch niet zo goed voor het koppie met haar toch? misschien dan liever anavar?
          Ik zou dan in totaal 450 mg injectibles+ 210 mg (7x30 mg)oral binnenkrijgen per week, dus in totaal 660 mg androgenen.

Is deze kuur dan beter dan 500 mg pest E per week?. omdat ik al zo ouwe ben zorgt deca niet voor een deca dick en een plofkop?
          Waarom geen primo eigenlijk?

dus 6 kg netto blijvende winst is mogelijk in dit geval?

Wederom bedankt!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Ha ja, is dat echt waar? kan het me eigenlijk niet voorstellen...
            Thx voor de info

Comment

Ik ben bijna 56..

Ik weet zeker dat jij met 25jaar aan trainings tijd er meer op pakt dan 6kg.... Zou best eens 10kg kunnen zijn mits je t goed doet... Maar met de stats die je nu al hebt maak ik mij niet druk over jouw voeding en training hoor.

Waarom geen Primo? Primo is n traag werkende steroide en vrij zwak in verhouding tot anderen.
              Jij hoeft je met 98kg echt niet druk te maken dat het teveel voor je is hoor..

Kijk jij zit met je gewicht aan 98kg waar je mag rekenen dat je 7mg/kg/bw kunt hebben..
              Anavar is niet zozeer om spiermassa te gainen maar voor kracht.
              Met de Winstrol zal je iets zakken in bf en stijgen in vvm..
              Reken zelf even mee, en je zal zien dat jij ruim onder de Max zit.. En de Winstrol slik je als je n potje van 100 tabjes neemt maar 25dagen...

En jazeker is dit sterker dan 500mg/Test..
              De Winstrol zal ook zorgen dat jij bij deze hoeveelheid geen vocht of vet trekt 100%.

Comment

Optimus, ik wil je alleen waarschuwen omdat je het hebt over 1x kuren.
                Ik ken je verder niet maar 1x kuren is heel moeilijk realiseer jr dat goed.
                Verder knul is in the house dus komt goed. Succes gewenst.
                Ga je loggen?

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Ga je loggen?
                  Hoi quibus,

Ja dat weet ik, dat 1 keer kuur erg moeilijk is......ik vraag me af of er wel uberhaupt mensen zijn die maar 1 keer gekuurd hebben.
                  Als ik 6 kg netto zou kunnen gainen en zou kunnen overhouden dan is het voor mij genoeg. ik zit ook met de belofte aan mijn vrouw waarin ik eerlijk wil zijn.

Ja ik heb verschillende posts van knul zitten lezen en ik ben erg onder de indruk van zijn ervaring en kennis dus ik vertrouw hem volledig.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                    Ik ben bijna 56..

Ik weet zeker dat jij met 25jaar aan trainings tijd er meer op pakt dan 6kg.... Zou best eens 10kg kunnen zijn mits je t goed doet... Maar met de stats die je nu al hebt maak ik mij niet druk over jouw voeding en training hoor.

Waarom geen Primo? Primo is n traag werkende steroide en vrij zwak in verhouding tot anderen.
                    Jij hoeft je met 98kg echt niet druk te maken dat het teveel voor je is hoor..

Kijk jij zit met je gewicht aan 98kg waar je mag rekenen dat je 7mg/kg/bw kunt hebben..
                    Anavar is niet zozeer om spiermassa te gainen maar voor kracht.
                    Met de Winstrol zal je iets zakken in bf en stijgen in vvm..
                    Reken zelf even mee, en je zal zien dat jij ruim onder de Max zit.. En de Winstrol slik je als je n potje van 100 tabjes neemt maar 25dagen...

En jazeker is dit sterker dan 500mg/Test..
                    De Winstrol zal ook zorgen dat jij bij deze hoeveelheid geen vocht of vet trekt 100%.
                    Dank je wel knul voor je adviezen.

Hoe schat je de kans in op een plofkop en deca dick wanneer ik goed op mijn voeding let. omdat ik van nature al een redelijke bouw maar ook vet% bezit is deca dan wel goed?
                    Misschien eerst een beetje cutten?

Als jij dan bent met 56 jaar op je avatar dan zie je er erg impressive uit. doe je nog kuren? en kuur je allang knul?

Comment

Jawel Robbie heeft geloof ik ooit maar 1x n kuurtje genomen.

Comment

Ga je loggen?

Ja ik wil wel een logje gaan bijhouden. ik moet er wel bijzeggen dat ik deze maand eerst een keertje bloed ga prikken omdat in januari mijn cholesterol 6,9 hoog was en mijn Alat 96 en mij lijkt het beter om deze waardes eerst wat te laten zakken omdat kuren toch een belasting geeft op je organen

Comment

Je denkt er iig goed over na.
                          Ps mikn vrouw vond kuren ook niks, wacht je eerste potje seks maar af, de mijne was om haha.

Comment

Knulletje: Geen HCG erbij doen?
                            Heb je vroeger geen wedstrijden gedraaid?

Comment

Je denkt er iig goed over na.
                              Ps mikn vrouw vond kuren ook niks, wacht je eerste potje seks maar af, de mijne was om haha.
                              ah ok, misschien gebeurt dat bij de mijne dan hopelijk ook hahahaha maar hoe zat het dan na je nakuur? was ze toen dan ook zo tevreden over je prestaties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X