Mutant Gear ?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mutant Gear ?!

Hallo,

Ik was van plan binnenkort weer een kuurtje te starten en twijfel tussen :

1-12 Test e 250mg
    1-12 Mast e 400mg
    14-17 Nolva 20mg

of

1-14 Test e 250mg
    1-14 Bold 500mg
    16-19 Nolva 20 mg

Doel ik nog droger worden, en misschien iets meer massa pakken.
    Ben benieuwd naar jullie mening, ik hou de Test E laag omdat ik vorige keer veel last had sides bij een Test E 500mg only.

Ik gebruikte altijd Golden Gear, wat mij goed is bevallen hoor, alleen nou lees ik steeds meer over Mutant Gear, en aangezien ze flesjes hebben van 12 ml. is dat wel handig bij een kuur van 12 weken ! dus ben heel benieuwd wat jullie daar van vinden !
    liefst natuurlijk uit eigen ervaring !

Cash

Stats
    1.87
    95 kg
    12%
    27 jaar

Weer n kuurtje?
    Sorry dat ik het zeggen moet, maar je begrijpt de middelen niet eens.

Masteron = Drostenolon en word hoofdzakelijk gebruikt voor wedstrijd voorbereiding, zo met test zal het weinig meer doen dan alleen je bf laten zakken..

Boldenon = Equipoise en die moet je minimaal 16 weken gebruiken om er voordeel van te ondervinden..

Als jij al last van sides hebt van het lichaams eigen Testosteron op 500mg/pw zou ik helemaal nergens aan beginnen..
    Waarom niet?
    Bijna alles is sterker in werking dan testosteron, en geeft dus ook meer sides..

Comment

Ik heb eerder boldenone gebruik voor slechts 12 weken, en daar haalde ik al resultaten mee, dus 14 weken zal ook wel goed komen, en masteron heb ik geen.ervaring mee, vandaar ,mijn vraag, ik weet dat het veel word gebruikt bij laag lichaamsvet, maar als ik op hetzelfde gewicht zou blijven en droger doe ik.het ervoor ! Heb vaker 250mg test gebruik en bold op 500mg en toen waren mij sides aanzienlijk minder dan 500 mg test e !!

Comment

Ok, succes.

Comment

geen ervaring mee , maar hoor er goede dingen over. zijn hier wat leden die het wel gebruiken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X