Winstrol van zambon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol van zambon

Wie heeft er ervaring met de winstrol van Zambon ??

En is er eventueel naast nolvadex nog iets anders om na te kuren ? Krijg Nolvadex namelijk bij niemand te pakken.
    Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Beste winstrol die er is imo samen met brittisch dragon.
    Nakuren kan ook met clomid.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Winstrol van Zambon werkt idd prima, vooral bij het droogtrainen!! Van de zomer mag ik weer...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Eigenlijk nooit geen andere gebruikt.
        Ik heb eigenlijk nooit goed op winstrol gereageerd, enkel in combinatie met Masteron (maar dat kan even goed aan de masteron gelegen hebben, nat.)
        Ik wist tot voor mijn bezoek aan dit forum niet af van het bestaan van underground steroiden. Dus ik ga zeker nog eens de "underground- winstrol" proberen voor de vergelijking

Comment

Winstrol van GS is prima maar alleen erg moeilijk injecteren omdat er toch wat deeltjes in zitten die in je naald blijven steken als je 0.6 gebruikt.

Je zal het dus met een 0.8 moeten zetten.

Comment

De laatste batch van GS winstrol is net magere melk...de deeltjes zijn volledig opgelost..zelfs na 3 dagen stilstaan heb je nog geen separatie..

Met zambons moet je tegenwoordig heeeeeel erg oppassen..er zijn heel veel perfect nagemaakte amps te vinden...aan de suspensie kan je het zien dat het niet helemaal klopt..ook is de separatie veels te snel en niet gelijkmatig / in de juiste verhouding..

Grt. D.W.
            ***Geweld eindigt waar respect begint***
            ____
            Email:

Comment

Dan ben ik erg benieuwd naar dat batchnr van je,Rico.

Ik heb hier namelijk volgens mij ook de laaste batch staan en dat is de 11ml vial en het lotnr is 2628634 en ex date is 02-2006.

Ik heb hier inmiddels dus al klachten over gehoord dat ie dus niet met een 0.6 te injecteren is....en ik heb nu een vial gepakt die 2 weken gestaan heeft en is absoluut wel separatie te zien en pas na flink schudden is dat weg.

Begrijp me niet verkeerd want als er 1 iemand wel een groot voorstander is van GS dan ben ik dat wel,kerel.
              Alleen ik ben ook goudeerlijk en als ik dus dingen te horen krijg die niet cool zijn meld ik dat ook.

Ik heb GS heel vaak laten testen en is altijd TOP getest alleen de winnie is nog niet perfect....niet erg als er aan gewerkt word maar dan moeten wij wel de juiste info geven want hij is gewoon nog niet goed genoeg nu.

De mannen van GS kennende wordt dat dus wel opgelost hoor.

En anders gewoon met 0.8 injecteren of opdrinken....

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Testo @ Mrt. 24 2005,00:39)]En anders gewoon met 0.8 injecteren of opdrinken....
                Zou er veel werkzame stof door het lichaam afgebroken worden als je het opdrinkt? Heb ergens gelezen dat het idd met Winstrol zou kunnen.

Groeten    
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Geloof dat het enige nadeel is dat als je em drinkt dat ie je lever 2x passeert net als tabs en als je injecteerd dat het maar eenmaal gebeurt.....als ik het net niet goed zeg,hoor ik het wel.

Comment

Normaal is het zo dat als je tabs neemt of drinkt dat het tweemaal de lever passeert, maar ik dacht dat de injects van winstrol ook tweemaal de lever passeren doordat ze 17 gealkaliseerd zijn, ik weet het niet precies maar dacht van wel, anders horen we het wel van de kenners

Grtz
                    stil growing

Comment

Nope de inject passeren de lever slechts eenmaal.
                      Zijn wel schadelijk voor de lever doordat ze 17AA zijn in tegenstelling tot andere injects.

Comment

Omdat het 17AA is kun je het dus inderdaad ook drinken. Wel zul je het net als de tabs moeten verdelen over de dag omdat het op waterbasis is waardoor de afgifte dus sneller en korter is.
                        Dat je een dubbele hoeveelheid nodig zou hebben wordt wel beweerd, studies op dieren hebben aangetoond dat je ongeveer 50% meer zou moeten gebruiken.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 25 2005,15:52)]Omdat het 17AA is kun je het dus inderdaad ook drinken. Wel zul je het net als de tabs moeten verdelen over de dag omdat het op waterbasis is waardoor de afgifte dus sneller en korter is.
                          Dat je een dubbele hoeveelheid nodig zou hebben wordt wel beweerd, studies op dieren hebben aangetoond dat je ongeveer 50% meer zou moeten gebruiken.

Greets...
                          Dan houdt ik het toch bij de ouwe 0.6*25, scheelt weer 50%

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

The oxynator

Comment

@ X-Tripiot: hij heeft het over nolva om NA te kuren hoor...
                              Ik mag toch aannemen dat je weet wat dat is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X