Oxy tab

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oxy tab

Hoi ik hoor bij mijn sportschool nu dat oxy 50 mg tab better zijn als d-boll heeft iemand hier erv mee

Heb het zelf nooit gebruikt, maar is volgens mij een stuk zwaarder spul als Dbol. Waarschijnlijk niet alleen de resultaten, maar ook de side affects.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Voor je lever is het ieder geval niet beter, de kracht zal wel meer toenemen dan bij dboll. Maar je gaat bij de oxy's veel meer vocht vast houden dan bij de dboll.
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Naar mijn weten zijn er 2 leden op dit forum die die oxy's hebben gebruikt, tenminste van de logs die ik gelezen heb.
        De een vond dit een erg goed middel en de ander vond het maar niks en hield er heel veel vocht van vast. Zover ik weet is dit het zwaarste orale steroid. Tegen het vocht kun je natuurlijk altijd proviron erbij gebruiken om dit te reduceren. Maar ja een nadeel hiervan is natuurlijk weer dat je zo niet het maximale uit het steroid haald.

Greetz Gerwin
        Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (dinnemee @ Mrt. 23 2005,21:14)]Hoi ik hoor bij mijn sportschool nu dat oxy 50 mg tab better zijn als d-boll heeft iemand hier erv mee
          Niet aan beginnen gozer! Pas als je nergens van groeit, moet je aan oymetholone gaan denken. Is echt superzwaar spul. Na je kuur verdwijnt 60 tot 70% van wat je gewonnen hebt.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

zwaarste oral roid? zeg maar gwoon:de zwaarste van allemaal. dr is geen middel wat zo slecht voor je is als oxy. maar het is idd heftiger dan dboll, maar of je het ook wilt...
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Met iedereen eens.

Gewoon lekker dbolletje nemen.

Comment

of pronabol 5
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 23 2005,23:28)]zwaarste oral roid? zeg maar gwoon:de zwaarste van allemaal. dr is geen middel wat zo slecht voor je is als oxy. maar het is idd heftiger dan dboll, maar of je het ook wilt...
                  Helemaal mee eens!
                  Zeker niet alleen oxy nemen wat je wint verlies je net zo snel weer...

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Heb het zelf gebruikt in combinatie met deca, cypionaat en Sth.
                    Kracht was geweldig, vocht ook helaas..

Greets...

Comment

Is de kracht blijven hangen cur?

Grtz..

Comment

Weet het nog niet.
                        Heb 6-8 weken andere oefeningen gedaan, geen bankdrukken bv en drukte van de week met moeite een setje van 140kg. Eerste keer weer dus na die 8 weken. Nu weet ik zeker dat het over 2 weken weer een stuk meer is maar of ik de 210kg ooit nog haal..
                        Met schouders is de kracht die ik tijdens de kuur had gelijk gebleven, rug ook. Benen is weer iets minder maar doe ook redelijk veel cardio.

Greets...

Comment

En ben je gelijk na je kuur begonnen met anders trainen of heb je een maandje door getraint met hetzelfde schema, en daarna een ander schema begonnen?

grtz..

Comment

bedankt voor de vele reacties iik wil het niet alleen gebruiken.
                            Maar met test en deca 50 tab oxy en 12 weken 500mg
                            test en 400mg deca

Comment

[QUOTE]Zeker niet alleen oxy nemen wat je wint verlies je net zo snel weer...

Heb eigenlijk nog nooit ergens een log gelezen van iemand die oxy only had gedaan, misschien jij wel curiosity, maar inderdaad bij de vele info over dit roid staat inderdaad dat je het meeste wat je wint weer verliest. Maar hoe zou je toch zoveel mogelijk massa kunnen overhouden zonder dat je het stacked.

Greetz gerwin
                              Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X