Oxy tab

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

QUOTE]Heb eigenlijk nog nooit ergens een log gelezen van iemand die oxy only had gedaan, misschien jij wel curiosity, maar inderdaad bij de vele info over dit roid staat inderdaad dat je het meeste wat je wint weer verliest. Maar hoe zou je toch zoveel mogelijk massa kunnen overhouden zonder dat je het stacked.

aangezien je veel vocht wint verdwijnd dat na afloop van de kuur. om zoveel mogelijk spiermassa te behouden moet je voeding,training,rust optimaal houden goed nakuren en daarna over gaan op creatine. maar dan nog is het met oxy moeilijk te behouden grts

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (harold @ Mrt. 24 2005,19:11)]En ben je gelijk na je kuur begonnen met anders trainen of heb je een maandje door getraint met hetzelfde schema, en daarna een ander schema begonnen?

grtz..
      Ben een kleine maand later anders gaan trainen. Voor borst bv alleen maar flyes en pull-over. Moet wel zeggen dat die 140kg bankdrukken mijn 3e en laatste oefening was. Heb daarvoor schuine flyes en schuinbankdrukken gadaan.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Oke nou knul zoals je misschien al gehoord heb ben ik 1 van de 2 die met oxy's kuur.. Ben er nu weer mee bezig . En ik wil even reageren op de posts van de andere.. Ik heb nu de oxy van gs.. itt die vorige van mij uit korea. En ik moet toch weer zeggen.. Degene die d-boll of biona slikke .. Kunnen echt veel beter een half oxytje nemen of 1 hele dus MAXIMAAL 50 MG PER DAG.. Waarom .. nou ten eerste omdat als je op 50 mg dianabol zit het net zo schadelijk is als oxy. Maar het voordeel is .. van oxy heb je gewoon 2x zoveel vooruitgang.. oke .. nu is een gain van 7 kilo massa natuurlijk super.. maar waarom moeilijk doen als je voor hetzelfde geld 14 of meer kan bijkomen.. Kijk als je d-boll neem moet je ook constant van die 5 of 10 mg pilletjes slikken .. (werdt ik helemaal lijp van) en met die oxy.. neem sochtends een halve . en savonds (ik neem dan sochtends een hele en savonds een hele) En klaar .. je gaat vooruit als een gek.. Super sterk ook .. alleen het is wel waar wat de rest zeg .. LET OP WAT JE EET EN DRINK.. want anders ga je vocht vasthouden als een gek en loop je over 6 weken met een nek van een waterbuffel .. Maar als je gewoon jezelf aan een strak dieet hou heb je nergens last van hoor.. En als je toch oxy eens wil proberen . dan moet je maar eens een pm sturen.. dan schrijf ik je wel een trainings schema .. eet en drinkpatroon enz enz
        Maar nogmaals .. het zijn nogsteeds geen asperine dus ...weet niet hoe een ander erop reageer.. Ik heb in ieder geval nergens last van

greettzz X
        The oxynator

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (dinnemee @ Mrt. 24 2005,20:13)]bedankt voor de vele reacties iik wil het niet alleen gebruiken.
          Maar met test en deca 50 tab oxy en 12 weken 500mg
          test en 400mg deca
          dat lijkt mij zelfs een beetje TÉ
          The oxynator

Comment

hello, ik heb al zeker 4 kuren gedaan met telkens oxy, sus,enzzz....en ben ook zeer enthousiast over het gebruik van oxy. is misschien zwaar voor je lever maar dboll en andere zeker ook en je gaat er super snel van vooruit. oxy only nog niet gedaan. ben nu ook weer met een kuur bezig met oxy en sustanon. zit op 75mg per dag en houd dit constant over 10 weken. achteraf mariadistel slikken als een paard en je hebt nooit ergens last van (nog niet)

X-Tripiot kun je me je trainingsschematje eens doorsturen aub. pm voor emailadres.

thx.

Comment

ik vind het natuurlijk prima dat je 10weken oxy neemt maar ik vind nietje het niet iemand moet aanraden. oraal is max 6weken en oxy is al niet zo licht grts

Comment

Helemaal eens met Punani!!
                Tien weken lang oxy's slikken is bezopen.  

Wie het wil doen moet dat lekker helemaal voor zichzelf weten maar dat wil niet zeggen dat je moet doen voorkomen alsof het doodnormaal is en iedereen het maar gewoon kan doen, niks aan het handje...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ViTeK @ Mrt. 30 2005,16:53)]hello, ik heb al zeker 4 kuren gedaan met telkens oxy, sus,enzzz....en ben ook zeer enthousiast over het gebruik van oxy. is misschien zwaar voor je lever maar dboll en andere zeker ook en je gaat er super snel van vooruit. oxy only nog niet gedaan. ben nu ook weer met een kuur bezig met oxy en sustanon. zit op 75mg per dag en houd dit constant over 10 weken. achteraf mariadistel slikken als een paard en je hebt nooit ergens last van (nog niet)  

X-Tripiot kun je me je trainingsschematje eens doorsturen aub. pm voor emailadres.

thx.
                  ik blijf schema's berekenen .. wanneer krijg ik daar eens wa voor terug :P
                  The oxynator

Comment

en sorry hoor mar 10 weken oxys op 50 mg of hoger is echt bezopen .. ik durf niet langer van 6a7... anders heb je gino's als manderijnen
                    The oxynator

Comment

Is iig gelijk helemaal duidelijk waarom hij wilde weten wat er tegen gyno te krijgen is in Turkije...
                      Slik gewoon nog een paar extra tabs tegen de bijwerkingen, wat maakt het uit, het is maar je lichaam en je lever.  

Comment

sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

10weken sus en 4 weken oxy!!!!!!!!!&# 33;!!

woooow, verkeerd geschreven. 10 weken..haha.
                        amai men lever dan.

sorry

Comment

Goed om te horen dat het een foutje was!

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik adviseer je dianabol te nemen. Ik ben mn huidige kuur gestart met oxy 100mg/dag. Op zich leuke krachttoename, maar buiten een hoop vochtretentie heb ik niet de indruk dat ik er (spier) massa mee heb gewonnen.

Dianabol pak je gegarandeerd toch nog wat kilootjes spiermassa mits je voeding/training etc in orde is.
                            -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ViTeK @ Mrt. 31 2005,12:42)]sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

10weken sus en 4 weken oxy!!!!!!!!!&# 33;!!

woooow, verkeerd geschreven. 10 weken..haha.
                              amai men lever dan.

sorry
                              Nou, op DBB kwam een tijd geleden een gozer voorbij die 3 x iets gepost had en in 1 van die posts stelde dat 10 weken oxy 50mg/dag geen enkel probleem was.

Hij had het gedaan en alles ging prima. Ik heb m er ff opgewezen dat het onverantwoord is om zoiets te posten mocht een newbie het in zn kop halen hetzelfde te gaan doen.

Daar waar jij een typfout maakt in je post, zijn er idioten bij wie het geen typfout is.
                              -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Leviathan @ Apr. 01 2005,16:50)]Ik adviseer je dianabol te nemen. Ik ben mn huidige kuur gestart met oxy 100mg/dag. Op zich leuke krachttoename, maar buiten een hoop vochtretentie heb ik niet de indruk dat ik er (spier) massa mee heb gewonnen.

Dianabol pak je gegarandeerd toch nog wat kilootjes spiermassa mits je voeding/training etc in orde is.
                                Sluit ik me volledig bij aan.

Dbol is een stuk effectiever zonder alle nare side's imo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X