Vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje

Goedemorgen allemaal,

Misschien een hele domme vraag, maar ik ben nu 2 wk geleden begonnen met mijn kuurtje Dboll orals (40mg p d).
    Dus weet nogniet alles.

Mijn vraag is mag ik ook iboprufen of aspirine nemen tijdens mijn kuurtje? Want ik heb de griep??

Hoop dat iemand mij iets kan adviseren.

Bedankt gr Mark

misschien is het verstandiger om je zelf 1st in te lichten voor je je lichaam vergif gaat toe dienen om te groeien

lijkt mij wel dat je asprines kan nemen maar daar zal iemand nog wel zekerheid over uit kunnen spreken
    Who's the Chef

Comment

Opzich vind ik dit een hele normale vraag want wie gaat voordat ie begint met kuren kijken welke stoffen ie er allemaal wel en niet bij mag nemen behalve als je natuurlijk al medicijnen tot je neemt.
      Maar pijnstillers zoals ibuprofen moeten geen kwaad kunnen lijkt mij alleen waarom zou je dat nemen als je de griep hebt??
      Zou gewoon rustig aan blijven trainen en gewoon extra fruit nemen als hegt een gewoon griepje is.

eat eat eat and look like a freak!

Comment

Dank je wel voor je reactie.

Maar ik heb me goed laten informeren op advies van deze site.
        Ik ben vanaf september 2004 lid van diverse site's over het gebruik van anabolen en heb eerst een half jaar veel info verzameld en nu sinds maart 2005 ben ik rustig begonnen.

Ik ben alleen deze vraag nooit tegen gekomen en hem vergeten te stellen.

Ik wou graag wat zekerheid voordat ik een aspirine of iboprufen nam.

En ik dacht dat ik dat in deze column moest vragen, maar misschien zit ik in de verkeerde column.
        Sorry dan maar even goed bedankt voor je reactie.

Gr Mark

Comment

Bdankt Dino,

Waarschijnlijk is dat een beter idee omgewoon even wat fruit te nemen. Daar knap ik wel weer van op.

Comment

Zou pas paracetemol gaan nemen als je hoge koorts begint te krijgen.
            Voor de rest gebeurt het heel vaak datmensen tijdens hun kuur een griepje krijgen.
            Hoe gaat het overigens met de kuur ook al ben je net 2 weken begonnen??
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

haal anders ook ff een potje eginaforce tabs bij de drogist daar verhoogd je je weerstand aanzienlijk mee  

Who's the Chef

Comment

je kan het wel nemen die ibuprofen en apsirien, maar zou het wel tot een minimum beperken.

en in het vervolg eerst info tot je nemen voordat je gaat kuren vriend

Comment

Kun je gewoon nemen geen enkel probleem.
                  De werkzame stoffen in de produkten "bijten" elkaar niet.
                  Zou uiteraard niet meer nemen dan noodzakelijk..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Precies....geen probleem hoor.

Ik heb pas nog vette kiespijn gehad en toen gooide ik die bruven er met 2000mg tegelijk in!

Niet dat het goed is natuurlijk maar ik heb geen rare bijwerkingen gehad.

En kuur gaat nog steeds goed.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (mark1980 @ Mrt. 25 2005,09:31)]Goedemorgen allemaal,

Misschien een hele domme vraag, maar ik ben nu 2 wk geleden begonnen met mijn kuurtje Dboll orals (40mg p d).
                      Dus weet nogniet alles.

Mijn vraag is mag ik ook iboprufen of aspirine nemen tijdens mijn kuurtje? Want ik heb de griep??

Hoop dat iemand mij iets kan adviseren.

Bedankt gr Mark
                      no problem mark. kun je best doen.. En zou het naar min 50 mg p/d verhogen als ik jou was.
                      ps .. doe voortaan eerst beter je huiswerk voor je aan een kuurtje begin.

Greetzz ,, X
                      The oxynator

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X