Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Robbie weet vooral te vertellen dat iedereen alles fout doet maar draagt zelden of nooit iets bij. Als ie dan zo verdomd veel weet dan houd ie het prima verborgen.
Hij is verdwenen vanaf het moment dat ik tegen hem zei dat hij zijn persoonlijke aanvallen via de PM moet versturen... Zou toch jammer zijn als hij vanwege mij weg is
@jurg Lol alleen wat zeggen als je het zeker weet, saai forum dan alsook of er maar een manier is.
@silk reken jezelf niet teveel aan
@robbie, verl met hem pm verstuurd hij weet echt heel erg veel, snap ook niet dat daaraan getwijfeld wordt hij heeft notabene ray simmons geholpen wereldkampioen te worden.
Robbie is apart maar vind het een gemis dat hij er niet meer is, liever heb ik dat er wat trollen verdwijnen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment