Hoe een un-natural te spotten.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is de algemene tendens op dit googlogen forum
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Altijd gelijk... sure
      Een dag niet getraind...

Comment

Hahaha prachtig ook met dat googlelogen, inderdaad., heb me stuk gelachen.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Die brief Dan Lurie challenges Joe Weider geniaal.

Robbie weet vooral te vertellen dat iedereen alles fout doet maar draagt zelden of nooit iets bij. Als ie dan zo verdomd veel weet dan houd ie het prima verborgen.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by frankey View Post
            Altijd gelijk... sure
            Als hij niet zeker weet of hij gelijk heeft over iets, houdt hij z'n bakkes wel. Zouden meer mensen moeten doen op dit forum .

Comment

Originally posted by Mvos View Post
              Dat is de algemene tendens op dit googlogen forum
              Daar geloof ik niets van!

Comment

Hij is verdwenen vanaf het moment dat ik tegen hem zei dat hij zijn persoonlijke aanvallen via de PM moet versturen... Zou toch jammer zijn als hij vanwege mij weg is

Comment

@jurg Lol alleen wat zeggen als je het zeker weet, saai forum dan alsook of er maar een manier is.
                  @silk reken jezelf niet teveel aan
                  @robbie, verl met hem pm verstuurd hij weet echt heel erg veel, snap ook niet dat daaraan getwijfeld wordt hij heeft notabene ray simmons geholpen wereldkampioen te worden.

Robbie is apart maar vind het een gemis dat hij er niet meer is, liever heb ik dat er wat trollen verdwijnen.

Comment

Ielja strik blijkt hier in de buurt te wonen, wist dat niet eens.

Ik heb trouwens wel gemerkt dat veel mensen in de bb wereld steeds zeggen dat iedereen het fout doet behalve zij zelf. Irritant vind ik dat
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Is toch logisch zou raar zijn als je traint op een manier terwijl je weet/denkt dat er een betere manier is

Comment

Robbie is apart maar vind het een gemis dat hij er niet meer is, liever heb ik dat er wat trollen verdwijnen.[/QUOTE]

mee eens
                        Een dag niet getraind...

Comment

Vind t wel meevallen de laatste weken. Soms heb je wel van die golven . Het blijft een forum hè, anders kun je net zo goed een besloten groep vormen.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Gaat mij niet eens om de trollen die af en toe komen ik bedoelde gewoon faabjan

Comment

Ja ff serieus heb van die faabjan nog nooit een serieuze post gezien.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Faabjan does he even lift?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X