Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mijn mening is gewoon dat het wel goed is . Daarvan heb ik ook concrete bewijzen. Forums zijn in handen van onder andere GG en een paar van dat soort merken. Alle andere merken worden dan zomaar gebashed daarom geef ik hier even mijn mening.
Mijn mening is gewoon dat het wel goed is . Daarvan heb ik ook concrete bewijzen. Forums zijn in handen van onder andere GG en een paar van dat soort merken. Alle andere merken worden dan zomaar gebashed daarom geef ik hier even mijn mening.
das prima maar het noemen van sites is niet toegestaan,
mijn mening is dat UP ook goed is waar de meningen over zijn verdeeld. blijft altijd een welles nietus spelletje ^^
Heb met mijn broertje het zelfde menings verschil betreffend een ander lab ,waarvan ik zeg dat het goed is (dbol) en hij weer zegt dat het niks is en toch liever mg heeft .Gewoon af gaan op je eigen ervaring .
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment