Testex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testex

Een kameraad van me heeft een kuurtje met deca en testex achter de rug en is er goed door gegroeid. Volgend weekend ga ik even kijken welke produkten hij juist heeft gebruikt, zodat ik misschien bij dezelfde dealer kan bestellen. Ik heb geen ervaring met testex (enkel 1 kuur met deca, winny gedaan), dus kan er iemand een beetje advies geven welke testex "betrouwbaar" is, hoeveel ik er van moet zetten en hoe de nakuur er uit moet zien.

Thanks

Yo gozer, advies krijg je hier wel, maar stel je eerst ff voor in het juiste topic, als je wil. Kunnen we nu eenmaal erg waarderen. Erg principieel, maar goed bedoeld.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dat zal ik dan meteen effe doen, alhoewel ik al een jaartje of 3 regelmatig op het andere board kwam(http://p080.ezboard.com/bdutchbodybuildingforum) en zelfs nog allerallereerste bbforum. (waar is de tijd)

Comment

Wat zijn je stats?

Testex Leo is de bekendste cypionate die er is dus als je originele kan krijgen zit je goed.

Je zou als beginner aan 1 ampul(250mg/2ml)wel genoeg kunnen hebben als je rustig aan wilt doen maar wil je echt knallen en brute massa erop gooien zou ik voor 500mg per week gaan.

Comment

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Comment

Ik ben net even gaan kijken naar wat een kameraad heeft gebruikt:

testex elmu prolongatum 250
              vervaldatum 01/2007
              serienr. 834184 (ik heb de verpakking en een lege ampul naast me liggen)

deca 100 van RWR (nooit van gehoord) 10 ml en blijkbaar veterinair. Als iemand deze kent?!

Comment

Die Testex is van een spaanse fabrikant en als het origineel is,is het goed spul.

RWR labs komt uit New South wales en is 100mg deca p ml.

Is wel eens gefaked heb ik gelezen dus moeilijk te zeggen of het goed is.

Als je maat er prima resultaat mee gehaald heeft zal het wel goed zijn.

Comment

volgens de info die ik kan vinden en het vergelijken met de fakes, is de testex het echte spul. Van die rwr deca heb ik nog niets gevonden. Ik denk dat ik maar even naar de norma ga uitkijken.

Comment

Als je maat er goed op is gegaan zal het wel goed zijn zeker?
                    Norma wordt helaas ook vervalst hoor..

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Comment

Comment

Moet geloof ik toch ff contact op gaan nemen met Webbie over die smilie met die diepe zucht...
                          Had hem weer goed kunnen gebruiken.

Comment

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X