Hoe word clen en t3 samen gebruikt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe word clen en t3 samen gebruikt?

als je clen en t3 tegelijk neemt hoe gebruik je het dan??
    de clen 2 weken op 2 weken af en de t3 4 weken achter elkaar en 4 weken rust of heel anders???
    eat eat eat and look like a freak!

t3 6 weken max achter elkaar en de clen 2 weken op 2 weken af
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik zou de T3 en de clen. afwisselen. 2 weken clen gevolgd door 2 weken T3. T3 is een gevaarlijk goedje. Weet waar je aan begint. Rustig opbouwen en weer afbouwen geldt voor beide middelen. Als je T3 te lang gebruikt, loop je het risico je schildklier om zeep te helpen. In dat geval mag je je hele leven aan de hormonen. ik zou het bij clen houden eventueel afgewisseld met ECA.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

dus je doet ibn 1 kuur ervan zeg maar 2 keer reeks clen en t3 over hele 6 weken nemen.
        En kan je dan t3 gewoon op 1tablet houden of moet je ook gaan verhogen??
        en de clen van ventolase is die net zo als spiropent?

Comment

Beginnen met een halve tab t3 en dan om de dag verhogen met een halve tab. Zou niet boven de 100mcg gaan. Afbouwen is nog veel belangrijker, de laatste dagen zien er zo uit;

4 dagen 50mcg
          4 dagen 37,5mcg
          4 dagen 25mcg
          4 dagen 12,5 mcg

Clen zoals aangegeven 2 weken op en 2 weken af. Opbouwen kan zo snel als je wilt, afbouwen hoeft niet. Zou hiermee niet hoger als 160mcg gaan.

Denk wel dat genoemde combi je naast een daling van je bf redelijk wat spiermassa gaat kosten overigens.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bijna vergeten, t3 inderdaad maximaal 6 weken.

Greets...

Comment

He Dino,

Ik heb zelf ook T3 gebruikt. En heb het 4 a 5 weken gebruikt, heb het echt heel goed opgebouwd en nog beter afgebouwd. Op mijn top nam ik 4 pilletjes. Dat is 20mcg en dat heb ik 4 dagen gebruikt toen ben ik alweer gaan afbouwen. En heb dat van 4 naar 3,5 gedaan en steeds een halve minder. Ik ben in totaal 3kg afgevallen, en had er natuurlijk wel een goeie eetschema bij.

En die ventolase die is zo NEP. Dingen smelten al als je ze op je tong legt. Ik heb het 1 en ander over die dingen opgezocht en er staat op internet alleen maar dat ze nep zijn. Ik heb ze meteen weggedaan, en heb andere gehaald. Kijk even naar deze internet site's,

schildklier.pagina.nl (cytomelT3)
              www.ergogenics.org/valseclen.html (Ventolase)
              http://www.bodypage.nl/Vier%20op%20d...en%20Testo.htm (staat in de onderste tabel)

Nou ik zou zeggen kijk en lees even over die Ventolase. Zoek anders even via www.startpagina.nl en daar staan een aantal zoekfuncies.

mzzl
              Attached Files
              !Use my shit and feel the power!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (D-Men @ Apr. 08 2005,14:51)]Op mijn top nam ik 4 pilletjes. Dat is 20mcg en dat heb ik 4 dagen gebruikt toen ben ik alweer gaan afbouwen.
                4 tabs is volgens mij 100mcg bro...

Greets...

Comment

Ik vind dat er over T3 teveel horrorverhalen rond gaan! Dat je schildklier nooit meer zou gaan werken etc...!!! En ook denk ik dat het weinig kwaad kan of je nou je 6 wken of 12 wken t3 pakt! alles wat boven de 12.5 mcg komt legt de schildklier al plat. Je moet je schildklier wel laten controleren na het gebruik van T3 en je zult merken dan de meeste na een week of 3 a 4 alweer volledig hersteld zijn!!!

just my 2 cents!!!
                  Mr. HOLLAND 2006 NAC
                  Mr. HOLLAND 2007 NAC
                  3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Onder begeleiding ben ik het met je eens. De meesten doen het echter zonder en dan is 6 weken echt max vind ik.
                    12,5mcg legt je schildklier inderdaad voor een heel groot deel plat.

Greets...

Comment

zijn er nog meer mensen die ventolase troep vinden??

Comment

Ik heb er geen ervaring mee.
                        Alleen spiropent en GS. Voor mij niks anders meer als spiropent.

Greets...

Comment

lees dit topic maar eens door myoblix wist er erg veel over te vertellen..

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

thnx harold

Comment

Vond zelf dat ventolase troep was. Er is voor mij maar 1 merk en dat is spiropent. Er is tegenwoordig ook chinese op de markt maar daar heb ik geen ervaring mee. Misschien kan jaap daar iets meer over vertellen..

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X