kracht bij winny/diana

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kracht bij winny/diana

Wil na het behalen van mijn doelen :
    -100kg bp
    -200kg dl
    -70kg ohp

een oral kuurtje gaan doen.Diana of winny ben ik nog niet aan uit,Doel van het kuurtj is hoofdzakelijk kracht en wat massa erbij.En zoveel mogelijk kracht behouden na de kuur.Winny blijft de massa gemakkelijker hangen maar wat met kracht ten opzichte van Diana?
    Strength Within, Pride Throughout

Dboll is kracht... Vocht uiteindelijk wenig massa.

Tboll is meer kracht dan winny iets minder dan dboll, geen vocht paar kilo goed te houden massa.

Winny harder look iets sterker dan normaal geen vocht paar kilo goed te houden massa
    Een dag niet getraind...

Comment

Thx Frankey en kwa wat kracht trachten te behouden? of toch een groot gedeelte ervan,ik weet dat je bv je laatste weekje aan crea kan beginnen...maar is hier dan ook een keuze bij waarbij dit gemakkelijker kan behouden worden?

Comment

Is niet te bepalen... winstrol wordt je niet veel sterker dus dan lijkt in verhouding dat je meer vasthoud... maar goed denk van dboll de meeste kracht behoud maar denk dat tboll de beste is in alle opzichten.. Kracht komt van zelf wel... Neem aan dat dit eerste wordt om te kijken hoe en wat en daarna inject's zal doen ? dan gaat het rap met gains van kracht!
        Een dag niet getraind...

Comment

onthou dat je niets voor niets krijgt en dat het per lichaam bepalend is wat je ongeveer gaint. (training,voeding,rust,lichaamstype)

ik heb even een vraagje aan je future: je zegt ik weet dat je bv laatste week crea kunt nemen....

wat is jou mening over die crea dat of is dit meer van wat je gelezen en gehoord hebt of heb je ervaring ermee?

Comment

Ik zou een redelijke dosis var happen.

Comment

crea heb ik gelezen tbh...al een eindje geleden dat ik het gebruikt heb,meer in het begin toen ik trainde,herinner me dat ik enorm veel moest zeiken en dat de laatste reps er gemakkelijker kon uitduwen.Idd ik weet dat het meer is dan iets slikken/prikken

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                Ik zou een redelijke dosis var happen.
                hou he-man zijn logje nauwkeurig in de gaten

Comment

Originally posted by frankey View Post
                  Is niet te bepalen... winstrol wordt je niet veel sterker dus dan lijkt in verhouding dat je meer vasthoud... maar goed denk van dboll de meeste kracht behoud maar denk dat tboll de beste is in alle opzichten.. Kracht komt van zelf wel... Neem aan dat dit eerste wordt om te kijken hoe en wat en daarna inject's zal doen ? dan gaat het rap met gains van kracht!
                  idd eerste...over inject durf ik mij nog niet over uit te spreken,is momenteel nog ver van mijn bed

Comment

dat dacht ik al future, veel mensen gaan af op wat ze lezen of horen, maar ieder lichaam werkt anders of kan meer of minder verdragen, hou het gewoon goed in de gaten allemaal want ook crea is geen wondermiddel en gaat via de maag net als de pillen. hou desnoods even een weekje rust na je pillen voordat je aan crea begint zodat je lichaam even een weekje rust heeft.

Comment

Dbol moeilijker te houden dan tbol, winny minder kracht. Tbol lijkt mij the way to go.

Maar je moet er gewoon rekening mee houden dat je sowieso weer een aanzienlijk deel van je kracht inlevert op welke AS ook.

Denk alleen dat als jij voor kracht gaat en beetje massa je bij tbol het best uitkomt. Duitser hebben dat ontwikkeld en werd veel in de olympische spelen gebruikt bij sporten als kogelstoten.

Dbol zou ik never only gebruiken en winstrol is leuk voor de looks.
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by futurekill View Post
                        hou he-man zijn logje nauwkeurig in de gaten
                        Dat is sowieso goed ;-) Maar even tussendoor, ik lees een keer of drie dat winny een beetje meer kracht zal geven. Als ik op eigen ervaring af ga kreeg ik een beetje veel meer kracht, alle oefeningen met min 25kg meer gepakt(op armen na) toen. Bij diana en tboll zal je toch ook moeten nakuren, of niet?
                        "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

nakuurtje novla peace of cake.

Comment

Voor kracht moet je oxy's nemen.
                            En recent onderzoek zegt eigenlijk altijd nakuren of je nou orals, injects of smeert.

Comment

oke thx jongens nakuren zou ik zoiezo doen,maakt mij niet uit wat ik neem.T-bol ondertussen veel over gelezen,lijkt een mooi beginnerskuurtj die bij de ene wat meer aanslaat dan bij de andere.Ik blijf ondertussen nogwat logjes lezen tot ik mijn persoonlijke doelen bereikt heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X