Malay Tiger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Malay Tiger

Iemand ervaring met Malay Tiger? kan test e krijgen van dit merk, maar ken het niet.
    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Zag ze van de week voorbijkomen werd niet goed over gesproken maar ken het zekf niet.

Comment

doosjes lijken meer op een kauwgomballen verpakking verder geen ervaring mee, big was er tzt niet over te spreken

Comment

Zijn gewoon beter ug labs, dus waarom moeilijk doen
        Een dag niet getraind...

Comment

Pools Ug lab, lijkt wel of er vuurwerk in zit.
          Hard work, beats talent.

Comment

ik snap niet waarom mensen bij dit soort merken uitkomen? er zijn inmiddels genoeg bekende en goede undergroundlabs die zich ruim bewezen hebben...Ga dan voor die merken en vermijd zo het risico...

Comment

hoi anabolic dude
              wat is volgens jou goede ugl labs dan?

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                hoi anabolic dude
                wat is volgens jou goede ugl labs dan?
                anadrol

Comment

Zo leeft spuit junkie ook weer
                  Een dag niet getraind...

Comment

Daar heb ik volgens mij spierbalsem van.
                    Mind is everything.

Comment

de meest bekende UG labs zijn toch bekend lijkt me.....golden gear, extrem power labs, generic supplements

keuze genoeg, altijd beter dan die wazige labs waar nog nooit iemand van gehoord heeft..

ik zeg niet dat het selcht is want daar kan ik niet over oordelen, maar waarom het risico lopen?

Comment

De labs die jij noemt heb ik eerlijk gezegd zeer slechte ervaringen mee de laatste tijd.

Comment

Ik wil liever niet teveel ingaan op merknamn want dat kan een vertekend beeld geven maar ik kan je vertellen dat ik een hoop profs ken uit BB wereld en vechtsportwereld die golden gear gebruiken en er tevreden over zijn...
                          volgens mij is het een veel verkocht en gebruikt merk...

Het kan natuurlijk ook aan de mensen zelf liggen dat je niet groeit he..
                          Ik heb in het verleden zelf meedere tests laten doen, en die kwamen op 1 batch na allemal prima uit de test...de eerste batch die ik liet controleren was in de beginperiode van golden gear (jaaaren terug) en dat hebben ze klasse hersteld dmv gratis spullen aan hun vaste klanten)

Voor de rest wil ik liever niet ingaan op merken want daarvoor ben ik hier niet...

Comment

Ik heb wel een vail voor je van gg... Wedde dat er nog geen 100mg in zit, is troep geworden. Na batch z98 is het Kut... Mastron het zelfde...

Wat kost zo'n lab test ?
                            Een dag niet getraind...

Comment

Gg is meuk geworden.
                              gs niet echt veel klachten gehoord, zelf ook eens genomen en good 2 go
                              epl ook goed, zelf genomen... alleen jammer dat ze alleen tabs hebben.
                              ep wisselende verhalen over gehoord, zelf clen van genomen en naar mijn weten good 2 go
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X