[Peptides] MGF & IGF cycle en bijbehorend protocol.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke. Helemaal goed. Ik was sowieso gewoon van plan het af te maken. Kon zijn dat ik iets niet op orde zou hebben en nog moeten finetunen. Maar ik ga gewoon door zoals ik bezig ben.

Heb besloten die ene beetje achterlopende biceps erbij te pakken zonder mijn andere te prikken om te kijken of hij daadwerkelijk iets inloopt op mijn grotere sterkere biceps. Zal uiteraard de ultieme test en conclusie zijn over de werkzaamheid van de gekozen producten.

Thnx knul voor je uitleg.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sorry, hier wil ik even n moment op inhaken Cid.

Je hele trainen,eten en rusten is gebaseerd op spiergroei.
      Het princiepe van bb mag je hierbij niet vergeten, de spier groeit en komt sterker terug door beschadiging en herstel van de spier. Hij wil namelijk altijd sterker en dikker terugkomen om je te beschermen tegen de volgende training.

Nu wil je aan 1 kant het herstel bespoedigen en grotere en sterkere spieren kweken door de MGF maar aan 1kant in te zetten.
      Ik adviseer je om dat niet te doen, maar het anders te verdelen.
      Je zet per keer 200mcg in de kleine net getrainde spiergroep. En dat deed je 100mcg per kant.
      Nu is mijn voorstel (ja voorstel) om het anders te verdelen in de biceps.
      Je wilt vast niet dat je nu zwakste arm straks je sterkste arm word, dus probeer je 80mcg in de sterkste kant en 120mcg in de zwakkere kant. En zo zit je toch aan dezelfde waarde van 200mcg.
      Het verhogen aan 1 kant is niet zo erg, daar je max 300mcg kunt nemen voor de verdeling over beide kanten.
      Dus je zou zelfs tot 150mcg aan de zwakke kant kunen gaan.
      Veel meer heeft weinig zin, daar het daardoor niet beter gaat werken.

Maar om het eenzijdig te gaan zetten? Mijns inzicht geen goed plan. Het is wel degelijk n middel om achterblijvende spiergroepen n trap te geven, maar wel aan 2 kanten natuurlijk.

Comment

okidoki. Ga ik het even opnieuw indelen.

Comment

Vandaag weer triceps geprikt. Merk verder weinig verschil in groei. Triceps blijven achterlopen kwa massa. Ik train ze telkens helemaal kapot. Vandaag. Dips op de bars, skullcrusher supersets met cgbp met zelfde stang en afgemaalt met overhead rope pulls zelfde manier als je met een dumbell zou doen maar dan met cables.

heerlijk kapot nu. Triceps zijn wel iets sterker geworden maar ik gebruik er ook test en tren naast dus zegt niks verder.

De igf blijft telkens een ervaring opzich. Kort na het nemen komt de moeheid en moet ik blijven vreten in de carbs om niet in te dutten. Spieren lopen kort daarna helemaal vol en blijven keihard en rond voor een dag of 2. Gaaf spul.

Comment

Je moet pas aan het einde kijken, werkt echt schatje
            Een dag niet getraind...

Comment

Oh ik ga ook gewoon door hoor. Maar probeer gewoon te loggen wat ik ervaar gaandeweg. Achteraf is het dan terug te lezen en hebben mensen een beetje een idee wat ze kunnen verwachten.

Comment

vandaag weer borst en triceps gedaan. 100mcg in beide kanten borst gezet en 200mcg in triceps dus in totaal 300mcg MGF zoals knul heeft gezegd.

Verdeeld de mgf ook iets anders over de triceps. de achterlopende krijgt iets meer laten we zeggen 120mcg en 80mcg.

De pomp tijdens de training in mijn triceps was extreem en behoorlijk pijnlijk. Ik denk dat dit de pijn is waar Knul het over had in zijn laatste MGF/IGF cycle.

Wel kan ik nu met zekerheid zeggen dat mijn triceps duidelijk voller zijn geworden en sterker. Zometeen de IGF weer zetten en me klem in de carbs vreten om niet in slaap te vallen haha. Elke 2-2,5 uur pak ik zo'n 70-80gram carbs. waarvan 20 gram simpele ongeveer en 50-60 gram complexe.

In het begin meer en later iets minder maar net na het zetten van de IGF is het een zwart gat en moet ik vullen.

Comment

Yep nu gaat het goed.

Comment

Vandaag erg last gehad van de IGF. Ik had de IGF om een uur of half 2 gezet. Vervolgens dikke maaltijd met 70gram zilvervliesrijst en een tortilla (35gram carbs) en 200 gram paardenbiefstuk en een flinke dot chillisaus en wat spinazie naarbinnen gewerkt. 2,5 uur later nog zo'n maaltijd en 2,5 uur daarna 4 volkoren boterhammen met 150gram kalkoenfilet en een halve banaan en 250 gram kwark gegeten..

Vervolgens gebeurde er het volgende. Normaal zou ik mijn volgende maaltijd weer om 9 uur hebben (2 uur later) maar onverwachts was ik die tijd al vrij en zou ik mijn pauze niet benutten.. het liep uiteraard uiteindelijk toch wat meer uit en ik had inmiddels 3 uurtjes niks gegeten en dacht, ach 20 minuutjes naar huis fietsen en dan lekker uitgebreid eten ipv brood.

Die laatste 5 minuten op de fiets begon ik te trippen (no joke) alle kleuren begonnen fel te worden en ik werd helemaal licht in mn hoofd en geluiden klonken anders. Best wel freaky. Snel doorgefietst (ik fiets altijd met mach3) En wankelend de trap op snel naar mn fruitschaal gesneld en een banaan in mn snuffert gedrukt.. binnen een paar minuten trok ik bij. Nu complete maaltijd erin en alles weer op orde.

IGF is serieus spul. Hou je strict aan je eetmomenten! Ik ben er vrij zeker van dat dit een beginnende hypo was.

Comment

Ik had dit ook een beetje, alleen op het werk... Kleurtjes licht in me kop.. snel chocolade melk uit de automaat gepakt.
                      Een dag niet getraind...

Comment

Ja dat hebben wij ook op ut werk. Neem ook altijd een paar losse euro munten mee. Heb ook al eens een snickers eruit getrokken omdat ik er tegen aan hing maar niet zo erg als vandaag.

Comment

Pff heftig dus. Verder zijn de vorderingen er wel naar?
                          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ik heb denk zon 30 rollen dextro in huis..in me trainingsbroek in me auto..jas..naast me bed..be prepared

Comment

1) IGF mobiliseert vet voor gebruik als energie in vetweefsel. In mager weefsel, verhindert IGF insuline om glucose over de celmembranen te vervoeren. Dientengevolge moeten de cellen op het verbranden van vet als energiebron overschakelen.
                              2) In normale situaties zal spiergroei plaatsvinden door middel van hypertrofie. Hierbij wordt de spiercel groter. Er zullen echter nooit spiercellen bij komen omdat deze geen celdeling meer kunnen ondergaan. IGF-1 kan hier verandering in brengen doordat het in staat is hyperplasie te bewerkstelligen. Hyperplasie is daadwerkelijke celvermeerdering.
                              Doordat het een IGF long betreft zal je moeten zorgen dat er geen tekorten bestaan tijdens het gebruik.
                              Daar anders het 1 of 2 niet werkt of sterk verminderd werkt.

IGF-1lr3 is een analoog (afgeleide) van IGF-1 van 83 aminozuren bestaand uit de volledige menselijke IGF-1 met substitie van een Arg (R) voor Glu (E) op positie drie (vandaar R3) en een extra keten van 13 aminozuren bij het N-uiteinde (N-terminus). Dit analoog van IGF-1 is geproduceerd met de bedoeling de biologische activiteit van het IGF-1 peptide te verhogen. IGF-1lr3 werkt belangrijk sterker dan het normale IGF-1. Dit is toe te schrijven aan de verminderde affiniteit van IGF-1lr3 voor alle bekende bindingseiwitten, vooral IGFBP 3. Deze bindende proteïnen remmen normaal de biologische werking van IGF-1.
                              Daar wil ik dus mee zeggen, dat: je niet zit te wachten op een tekort aan voeding. Dus zodra je merkt dat je te laag zit, steek je direct voer in je snavel.
                              Dan is het weer zaak om dit zo te verdelen (voeding) dat je geen zaken laat voorkomen zoals pas is gebeurt.

Comment

Deze tekst had ik zelf ook al bestudeerd voordat ik begon. was mij ook bewust van de risico's en dat mn eetmomenten strikt zouden moeten zijn. Ging me ook zeer goed af tot gisteravond. Dit is mn 4e week. Dan begint alles beetje meer routine te worden en dan moet je erg waakzaam blijven dat je dezelfde striktheid blijft hanteren als in het begin.

Inmiddels weer on track!

Het fijne hiervan is wel dat ik 100% zeker weet dat het goede IGF is hehe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X