test primo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja test prop zet je elke dag, als het je enige test is.. Als kickstart zet je het eod. Je hebt immers al exogene test in je lijf.
    Nolva en Clomid tesamen beter, dan Nolva alleen? Vanwege meer tabs slikken? Hoe kom je erop zeg..

Kerel ik stop met schrijven, lees jezelf eerst maar n half jaar in. Het heeft toch geen zin om je iets proberen uit te leggen.
    En ik kan mn tijd beter besteden aan iemand die het wel snapt wat ik wil zeggen, en ook nog enig advies benut.

Ik zeg je succes met klooien en doe zo voort. Dan lezen we je vanzelf weer in de problemen hoek.

Comment

Waarom is iedereen dan zo te spreken over primo?

Comment

En ik kies voor primo van wegen de weinig sides.
        veel mensen voelen niet eens of ze on of on zijn.
        en ik wil droge massa. Van test kan je soms nog opgeblazen worden.
        en als je toch je axis plat legt. Kan je net zo goed stacken of niet?

Comment

http://forum.bodynet.nl/anabolen/344...tieschema.html

en dit dan???

Comment

Veel mensen voelen niet eens of ze off of on zijn??

hoe kom je daarbij kerel zelf al een injectkuur gedaan?
            ik zou maar goed naar de adviezen van knul luisteren dan leer je misschien nog wat
            als ls je alles beter weet waarom heb je de spuit dan nog niet in je reet staan?
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Elke zondag
              250mg Test-E
              300mg Primo
              Elke woensdag
              250mg Test-E
              300mg Primo

heb elke kuur log Door gelezen. Van begin tot eind. Dus ik neem aan dat iedereen liegt?

http://forum.bodynet.nl/anabolen/344...eschema-2.html klik

ik weet niet of het dezelfde knulletje is onder andere naam maar dat is wel oke?
              Last edited by rickni; 20-09-2013, 16:11.

Comment

Originally posted by rickni View Post
                Daar gaat het niet over hoe te kuren, maar over hoe en of het in de spuit past?
                Die kerel hoef je ook niet te vertellen hoe te kuren! Die besliste zelf wel.
                En lul nu niet, als je ff kijkt zie je dat ik daar zelf meerdere keren op reageer (niet over zn materiaal).
                Ik zei daar ook dat er in n 5ml spuit ook 6ml past.
                Ook snuiff, onze soms nare man maar met toch wel goede kennis van zaken reageert er ook op.

Comment

Oke maar het is dus wel goed 500 test 600 primo. Ik denk dat je er gewoon goed hard op gaat zonder veel sides. Mooie kwaliteit massa.

elke 3 dagem zetten. Dat zei ik in mijn 1ste post toch ook? Alleen die 1000mg sloeg dan nergens op. Dacht dat het beter was voor stabielere bloedwaardes.

Comment

waarom primooo? Zonde van je geld! erg duur en weinig effectief zeker voor de prijs. Zoals knul zegt.. vrouwen drug net als anavar.. Primo pak je omdat het mild is.. je wil je zelf dood prikken met test.. das zeker mild.. als je dan toch stackt zou ik boldenone pakken. Dit heb ik mijn eerste cycle gedaan.. zonde van mn geld. eerste kuur was prima op test alleen met een leuke kickstart geweest..

Maar je bent toch wel stronteigenwijs als ik het zo lees.. alles is al uitgebreid uitgelegd.

Ik snap niet dat mensen hier om advies komen vragen maar gewoon bij hun eigen standpunt blijven als ze er op gewezen worden dat ze er naast zitten.. Waarom vraag je dan advies hier? lazer dan gewoon lekker op..
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik pak primo omdat het weinig sides heeft en mild is. En mijn doseringen waren fout.

Comment

Maar je pakt ernaast test.. helemaal niet mild.. wtf is je gedachte dan? nogmaals je hebt geen idee waar je over praat.. je hebt vantevoren een keuze gemaakt en iedereen probeert je advies te geven maar je luistert toch niet.. kom dan niet hier. ga lekker je kuurtje prikken, je geld weggooien enzo.. maar val ons niet lastig..

Bah wat jammer dit..

Comment

Test is ook niet mega zwaar hoor. Je eigen lichaam maakt test aan. Als je 1x per week 175mg test in je bil gooit dan merk je er bijna niks van. Maar je legt wel je axis plat. Dan kan je toch niet zo goed opschroeven naar 500mg? Of ben ik nu zo gek?
                          Als ik 250 test e pw zet en 600 primo pw. Zulle die gains dan hetzelfde zijn? Dat denk ik niet toch? En test mee laten lopen is goed voor libido

Comment

Hehe eerste kuur elke week 8ml in je bast das 4 ml per week per bil..succes daarmee ik injecteer nu 6ml pw en me reet ontploft zowat van het depot wat erinzit.
                            Trap nou gewoon die primo eruit is rete duur doet amper wat.
                            Met test pak je 8 kilo met test primo 9kg .
                            Zoals gezegd primo is voor vrouwen.
                            Of doe kuren op cools style 250test 200primo 6weken nakuren 6weken wachten en weer dan pak je elke keer 2-3 kilo.
                            Maar nogmals eerste kuur 500 test mand zat

Comment

maar test op jouw dosering is niet mild.. je maakt zelf ongeveer 50mg test aan.. das factor 10 dus wat jij in je lijf gaat zetten.. niks milds aan. Hou je niet zo van de domme. Je praat dingen mooier dan ze zijn omdat je iets wil doen wat je niet goed hebt doorgedacht praat je het goed voor jezelf. Je kuur blijft een vreemd iets. Mijn 1e kuur was destijds test op 400 en bold op 400 pw voor 12 weken. Iedereen zei me destijds dat de bold overbodig zou zijn op 12 weken en dat ik beter alleen voor test had kunnen gaan. Helaas ben ik ook een dief van mn eigen portemonnee geweest omdat ik het al in huis had.

Dat was mijn les. Mensen hier bedoelen het goed en er is echt wel een gezonde dosis degelijke kennis aanwezig maar jij trekt je daar niks van aan en hebt overal een antwoordje op klaar. En die antwoorden raken vaak kant nog wal.. je hebt de klok horen luiden verhaal en iets met een klepel.. puur omdat jij jouw plannetje voor jezelf wil goedpraten.. het blijft een domme kuuropzet voor een eerste kuurtje. Kan je lullen wat je wil. Je kan meer uit je geld halen.

Comment

Originally posted by rickni View Post
                                Test is ook niet mega zwaar hoor. Je eigen lichaam maakt test aan. Als je 1x per week 175mg test in je bil gooit dan merk je er bijna niks van. Maar je legt wel je axis plat. Dan kan je toch niet zo goed opschroeven naar 500mg? Of ben ik nu zo gek?
                                Als ik 250 test e pw zet en 600 primo pw. Zulle die gains dan hetzelfde zijn? Dat denk ik niet toch? En test mee laten lopen is goed voor libido
                                Hoezo merk je daar niks van..ik heb hier abuhs stop 250 pw in je reet en je groiet best hoor.
                                Zit iemand hier die kuurt met 250/200 test tren en heeft een topfysiek.

Maar gast wat ben jij ignorant zeg zet gewoon 1gram test en primo want plat is plat toch..waarom zou je foseringen berekenen als je toch plat gaat maximale erin jassen..beter nog koop een infuus......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X