Rickni(mpen) 26 jaar uhh,15 jaar!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    Klopt, ik bedoelde ook op DBB.

Maar hij heeft Muscleboard nog,zal daar zo even checken hoe lang hij het daar redt.
    Haha wordt mooie discussie met Anabolicdude, wijsgeer, test whisperer en eindbaas aller aas-gebruikers.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Eindbaas aller aas-gebruikers??

Ja klopt,Quibus is er ook lid!

Of bedoelde je Nibor?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Eindbaas aller aas-gebruikers??

Ja klopt,Quibus is er ook lid!

Of bedoelde je Nibor?
        Haha, nee man dat is die gast die onlangs opeens "ontslag" nam bij bodynet als self-imposed aas-guru en wijsgeer na een week ofzo omdat Kevster iets normaals zei in een topic. Ging helemaal nergens over, gast leeft in een soort twighlightzone. Wel vermakelijk, dat dan weer wel

Nu is muscleboard zijn thuisbasis alwaar wij, de rest van de onwetende wereld, kunnen genieten van zijn uitgebreide aas-kennis en immer ondersteunende woorden en wijsheid.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Haha, nee man dat is die gast die onlangs opeens "ontslag" nam bij bodynet als self-imposed aas-guru en wijsgeer na een week ofzo omdat Kevster iets normaals zei in een topic. Ging helemaal nergens over, gast leeft in een soort twighlightzone. Wel vermakelijk, dat dan weer wel

Nu is muscleboard zijn thuisbasis alwaar wij, de rest van de onwetende wereld, kunnen genieten van zijn uitgebreide aas-kennis en immer ondersteunende woorden en wijsheid.

Ok,ik snap,dat waren meerdere benamingen voor een en dezelfde dude.

Maar ik zie toch stiekem meerdere bekenden voorbij komen op het compleet vernieuwde Muscleboard!*fluistert nu*zelfs moderators!=binnenkort leegloop bij Bodynet?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Tja met zijn Oral kuurtjes gaat hij zeker zyzz worden, straks maar weer eens lezen hoe het hem vergaat
            Verder lijkt mij dit topic niet veel bijdragen aan het forum neem aan dat het om een typefout gaat van ricki

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X