Het zoveelste anabolenverhaal!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het zoveelste anabolenverhaal!

Anabool Androgene Steroïden | Buildmybody.nl Ik weet niet of het al eerder geplaatst is,maar het is wel een leuk stuk.
    DIVIDE ET IMPERA

Ja door jouzelf net haha
    Maar bedankt zal t is lezen klinkt wel interessant

Comment

ff aan bladwijzers toegevoegd. Lijkt me opzich wel interessant artikel
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Buildmybody.nl vind ik sowieso een erg leuke site om te lezen.

Ook de laatste nieuwtjes erop, alles in peppi en kokki taal.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik scroll even door langs de bullshit om eindelijk bij het kopje 'Wat zijn anabole steroiden?' te komen, en begint hij zelf met desinformatie:
          Steroïden zijn een type lipiden. Lipiden zijn vetten en stoffen die op basis van vetzuren door het lichaam gemaakt worden. Het wordt aangemaakt uit cholesterol.
          Steroiden zijn inderdaad lipiden. En vetten zijn inderdaad lipiden, maar lipiden zijn geen vetten (tegenvoorbeeld: sterolen). Verder is de definitie ook niet dat zij op basis van vetzuren door het lichaam gemaakt worden:
          1. Zij hoeven helemaal niet door het lichaam gemaakt te worden per definitie.
          2. Zij hoeven helemaal niet op basis van een vetzuur te zijn gemaakt.
          Hij spreekt zichzelf daarna namelijk direct tegen, het wordt namelijk inderdaad uit cholesterol gemaakt, en cholesterol is helemaal geen vetzuur (iemand die een carboxylgroep ziet?).

Sommigen binden zich aan de androgene ontvanger van de spiercel, waarna ze overgaan tot het omzetten van de eiwitten in spierweefsel. Dit is de anabole werking (anabool betekent: Opbouwen)Ook versterken ze de mannelijke eigenschappen waaronder spiermassa. Dit is de androgene werking.
          Haha, ok dus spierweefsel opbouwen is anabool, maar het 'versterken van de spiermassa' is androgeen. Volgens mij snapt ie niet helemaal wat met androgene werking wordt bedoeld; in principe is elke actie voortvloeiend van een androgeen die zorgt voor AR transactivatie androgeen. Het stimulerende effect op de eiwitbalans in spierweefsel is daarbij wat men in de volksmond 'anabool' bedoeld. Zijn eerste twee punten zijn feitelijk hetzelfde, maar dat ziet ie niet in. Van alle weefsels om een androgene werking te demonstreren kiest ie spierweefsel uit? Strong idiot.
          Last edited by Spuitelf11; 25-09-2013, 07:43.
          Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Ik kap ermee, hele artikel is om te huilen.
            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
              Ik kap ermee, hele artikel is om te huilen.
              Ik had al een vaag vermoeden dat jij zou reageren.

Dit artikel heb ik ook niet geplaatst als het 'ultieme anabolen-artikel', vandaar de titel.

Ondanks dat er ongetwijfeld feitelijke onwaarheden instaan, vind ik het wel een leuk stuk om te lezen.
              Vanuit jouw oogpunt gezien snap ik je wel, maar ik dit artikel anders.

En dan niet zo zeer om wat over anabolen leren, maar meer om de redelijk objectieve mening van een' aas-tegenstander'.
              Je moet het eigenlijk zien als de krant lezen of het nieuws kijken, je weet dat we worden gemanipuleerd en dat er dingen niet kloppen, maar het is wel leuk om (in) te kijken.

Maar corrigerende reacties vind ik altijd wel interessant aangezien ik zo toch nog wat opsteek van een 'luchtig'artikel.

Hij beschrijft zowel de voor-als nadelen.
              Last edited by rain; 25-09-2013, 08:58.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hij heeft eigenlijk te weinig kennis van zaken inderdaad, middelbare school scheikunde is genoeg om dit te kunnen ontkrachten, maar zo moet je het ook niet bekijken denk ik het is nou niet bepaald het essentiële punt van het artikel oid

Comment

Ben maar gestopt met lezen.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Ben maar gestopt met lezen.
                    Haha.
                    Ik zal nog eens wat posten!

De essentie van het verhaal is inderdaad ook niet om anabolen te 'ontleden'maar meer om het redelijk objectief te vertellen qua gebruik etc.
                    Dat er dan flinke fouten in het artikel staan, is op zijn minst gezegd'een beetje dom'.

Maar dat neemt niet weg dat ik de site an sich leuk en makkelijk om te lezen vind.
                    Het is een beetje 'de Telegraaf'onder de websites.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

maatje van mij kwam aanzetten met dit verhaal, ben ook ergens op de helft gestopt met lezen..
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ik ben zo cool, klikte al op terugbutton toen de site aan het laden was.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Bout artikel
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            Ik ben zo cool, klikte al op terugbutton toen de site aan het laden was.
                            Ook een trage verbinding dan
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X