Kuurvoorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurvoorstel

Beste,

Ik ben aan het denken om een licht kuurtje te gaan nemen.

Ik dacht zelf aan het volgende:

w 1-8 Testosteron E+ Primobolan 250/200

Of

W1-8 Test E 500

Bij beide nakuur clomid.

Welk heeft jullie voorkeur en waarom?

Mijn stats:

41 jaar
    96 KG
    16% BF

Bedankt voor de adviezen

Primo 200 is een beetje weinig, meer 400-600mg
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Primo doet eigenlijk niks op 200mg... erg mild product en moet je echt minimaal op 400mg zetten!
      Een dag niet getraind...

Comment

Oke. dus liever voor droge massa:

TestE/Primo 250/400 dan Test E 500?

Comment

Zou lekker 500 test zetten primo is voor vrouwen.

Comment

Nou ik wilde eigenlijk primo op 200 mg zetten puur als bijprodukt met de test.
            Door primo te gaan gebruiken als anti aromatisatie middel zorgt dit ervoor dat er minder oestrogeen en dht vorming komt.

Comment

pak dan provirion erbij als dat je doel is, want primo is een goeie eiwit spaarder
              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Optimus Prime View Post
                Nou ik wilde eigenlijk primo op 200 mg zetten puur als bijprodukt met de test.
                Door primo te gaan gebruiken als anti aromatisatie middel zorgt dit ervoor dat er minder oestrogeen en dht vorming komt.
                Zet dan 500mg/pw Test E en als bij product 200mg/pw Masteron (Drostanolon Enanthaat).
                Daar het aromastase enzymen verbruikt en het de oestrogeen vermindert die word veroorzaakt door andere steroïden, kan de testosteron beter zijn werk doen. Daardoor zal je minder vocht trekken en minder vet.
                En zo zal het in totaal een betere kwaliteit spiermassa opleveren.

Laat die primo maar zitten, daar heb je verder niet zoveel aan op 200mg/pw.

Comment

Je zet de masteron ook op 200 mg net als de primo?

Primo is toch anaboler dan masteron?

Dank voor je reactie

Comment

iedereen raad primo af hiero en te vervangen voor wat anders , waarom wil je zo graag primo ?Primo is té mild op 200mg .. 400 minimaal

Comment

Jij weegt 96kg en zal van Primo +- 600 tot 800 per week nodig hebben om ongeveer gelijk te staan met wat 300 tot 400 Deca zal doen. Dan zeg ik, neem gewoon Deca... Je kiest Masteron niet om zijn anabole werking, je kiest masteron omdat je testosteron dan een grotere anabole werking heeft en de oestrogene werking dan bijna teniet word gedaan. Dus een beter resultaat omdat je meer werkzame testosteron in je lichaam hebt. Het heeft dezelfde werking als proviron, alleen je spuit het gelijk mee. Dus doordatje het spuit heb je ook een 100% biologische werking, en geen verlies wat je met de tabs altijd ervaart. In jouw geval van 500mg test =2ml kun je dat beetje ook nog wel in je spuit kwijt.

Comment

Oke dank je wel Knulletje.

TestE 500 mg is niet echt licht? of wel?

Comment

Nee 500 is gewoon goed.
                          Een dag niet getraind...

Comment

500 als eerste kuur, 200 mast er bij is prima eerste kuur!
                            Hard work, beats talent.

Comment

Hallo kerel, je weegt 96kg. Jij kan dat echt wel hebben hoor, anders had ik het je wel afgeraden ook.
                              Bij een beginner ga ik ervan uit dat hij 7mg/kg/bw mag hebben.
                              Dat betekend voor jou dus 96x 7mg= 672mg/pw... Dus je zit safe, en hoeft geen nare sides te verwachten.

Zo wel, dan zit ik 2 regels bij je vandaan en hoef je maar te piepen. Dan kan het altijd weer aangepast worden.
                              Maar ik verwacht er geen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X