Kuur loop door gedurende mijn vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur loop door gedurende mijn vakantie

Beste BB,

Omdat ik erg weing tijd heb in 2014 door werk en reizen wil ik het volgende inplannen.

W1-8 Test/Primo

Alleen het resulteert dat in week 9+ 10 ik op vakantie ben in Egypte.
    Wanneer ik terugkom begin ik dan met mijn nakuur.

is het een probleem dat ik in een all incl resort zit in Egypte net na mijn laatste injectie?

Graag jullie mening!

Bedankt alvast

Nee hoor als je kan trainen daar ?
    Een dag niet getraind...

Comment

Kan je in Egypte wel trainen?
      Goed op je eten letten kan ook in een resort, dat ligt aan jezelf.

Belangrijker: heb je in 2014 wel genoeg tijd om goed te eten en trainen?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Na je kuur twee weken niks dirn zuipen en patat eten en je bent alles kwijt.
        Twee weken vlees en groente eten en wat trainen en zal meevallen.

Comment

Originally posted by frankey View Post
          Nee hoor als je kan trainen daar ?
          Nee niet echt

Comment

Originally posted by quibus View Post

Het zijn 10 dagen dat ik niet kan trainen.
            Omdat ik ga direct na mijn laatste injectie werkt dit dus toch door. ik zal dan toch geen massa gaan verliezen als ik eet en drink wat ik wil?

Comment

Zal een combinatie zijn...

Comment

Originally posted by Optimus Prime View Post
                Nee niet echt
                En waarschijnlijk kan je ook niet ook volgens schema eten en trainen in 2014 door werk en reizen?(ik vraag het dubbel omdat je daar nog niet op reageerde. )

Als dat zo is zou ik het kuren helemaal uit mijn hoofd zetten voorlopig omdat je zelf ook wel weet dat het je onder de streep niks extra's op gaat leveren.
                Ga je het wel doen onder die omstandigheden,hou je alleen jezelf voor de gek en ons niet.
                Just my 2 cents.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  En waarschijnlijk kan je ook niet ook volgens schema eten en trainen in 2014 door werk en reizen?(ik vraag het dubbel omdat je daar nog niet op reageerde. )

Als dat zo is zou ik het kuren helemaal uit mijn hoofd zetten voorlopig omdat je zelf ook wel weet dat het je onder de streep niks extra's op gaat leveren.
                  Ga je het wel doen onder die omstandigheden,hou je alleen jezelf voor de gek en ons niet.
                  Just my 2 cents.

Weet je wat mijn probleem is Rainman:

Omdat ik in 2014 veel keren weg ben (ook op vakantie vaak) probeer ik ergens een kuur van 8 weken in te plannen juist dat ik dan niet weg bent.
                  Zo kwam ik uit op de periode net dat ik 10 dagen op vakantie ga naar Egypte.
                  Ik kan de kuur 2 weken eerder beginnen maar dat zou betekenen dat ik in mijn nakuur op vakantie ben en ik wil juist voorkomen dat ik geen libido verlies zal krijgen op vakantie

Ik heb gewoon geen tijd om zo simpel kort kuurtje in te kunnen.

Ik kan een kuurtje van 6 weken nemen dan ben ik klaar met mijn nakuur en dan op vakantie gaan? lijkt me niet verstanding omdat misschien mijn libido laag is?

Moeilijk allemaal...

Comment

Just my 2 cents.
                    eten en trainen gaat wel lukken maar 8 weken een kuur inplannen is verdorie lastig

Comment

Ik snap dat het lastig inpassen is, maar de omstandigheden moeten wel ideaal zijn rond en tijdens een kuur.
                      Dat lijkt op het eerste gezicht niet zo te zijn momenteel, vandaar mijn reactie.

Op DBB staat een voorbeeldkuurtje van 6 weken, cools kuurtje.
                      Maar ik denk niet dat je dan op 6+ kg spiermassa moet rekenen.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik snap dat het lastig inpassen is, maar de omstandigheden moeten wel ideaal zijn rond en tijdens een kuur.
                        Dat lijkt op het eerste gezicht niet zo te zijn momenteel, vandaar mijn reactie.

Op DBB staat een voorbeeldkuurtje van 6 weken, cools kuurtje.
                        Maar ik denk niet dat je dan op 6+ kg spiermassa moet rekenen.

Begrijpelijk hoor!
                        Bedankt voor je reply

Comment

Waarom kuur je niet met test prop? kun je kuur van 6 weken doen, direct twee weken nakuren en klaar

Comment

Waarom kuur je niet met test prop? kun je kuur van 6 weken doen, direct twee weken nakuren en klaar
                            Nah nee, voor de eerste keer wil ik niet meer dan 1x per week prikken

Comment

Ik vind het moeilijk, net wat jij gaat doen daar. Als jij van plan bent om je helemaal te laten gaan daar, ging ik mooi niet kuren. Ga jij daar het een beetje redelijk houden en je bv 1x per 5 dagen n stuk in je reet zuipen, ging ik gewoon kuren. Verder zie ik er geen probleem in.. Je drukt er de laatste dag hier nog n keer shit in en je gaat weg, simpel...
                              Maar er is nog n optie, je gaat naar je huisarts en vraagt om n medicijnen paspoort. En je neemt het mee...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X