nakuur winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nakuur winstrol

ik doe op het moment een winstrol only oral kuur
    en heb besloten dat nakuur mischien toch het beste is
    maar wat kan ik daar het beste voor nemen na een winstrol kuur

zo gaat niemand helpen vrees ik ,beter had geweest "ik wil binnenkort winstrol gebruiken wat is de beste nakuur?"

zelf geen ervaring. succes
    powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

2 weken 20mg nolvadex

Correct me if I'm wrong.
      1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
      Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Als je heel even geduld hebt zul je geholpen worden door een jonge, rijzende ster. Een echte guru.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Als je heel even geduld hebt zul je geholpen worden door een jonge, rijzende ster. Een echte guru.
          Inb4 dexie
          1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
          Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Originally posted by jjj7797 View Post
            zo gaat niemand helpen vrees ik ,beter had geweest "ik wil binnenkort winstrol gebruiken wat is de beste nakuur?"

zelf geen ervaring. succes
            Waarom?
            Dat ben ik niet met je eens.

Omdat je anders het antwoord kan verwachten dat hij dat eerder had moeten regelen of had moeten vragen?
            Beter laat dan niet vind ik.

Ps: Dexie reageert inderdaad zo wel.
            Maar je moet maar zo denken:Josè Mourinho en Louis van Gaal waren zelf ook niet de beste voetballers.
            Last edited by rain; 29-12-2013, 18:45.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Idd 2weken 20mg pd

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Haha,nou er is er 1 die aardig bezig zijn plaats in te nemen.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

captain e-roid reporting for duty

Nakuur 2 weken tamoxifen 20mg ED, misschien nog DAA erbij om je natty test sneller op te krikken @300mg ED
                  Last edited by Dexie; 29-12-2013, 19:03.

Comment

Originally posted by rainman View Post
                    Waarom?

Ps: Dexie reageert inderdaad zo wel.
                    Maar je moet maar zo denken:Josè Mourinho en Louis van Gaal waren zelf ook niet de beste voetballers.
                    Maar zij speelden wel voetbal. En bovendien, ik geloof niet dat die twee als trainer zijn begonnen door het internet af te struinen en andere pseudo trainers na te praten.

Originally posted by Mvos View Post
                    Haha,nou er is er 1 die aardig bezig zijn plaats in te nemen.
                    He he he .... het wordt nog spannnend de komende tijd! Clash of the Titans.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Ik moet m'n rol/titel hier op het forum gewoon in leven houden, snap dat dan.

Comment

had een tijdje gelede goede onderbouwing gehoord voor geen nakuur na de winstrol only,
                        wat ik me herinner: het aromatiseert niet, weinig schade aan je eigen test. een nakuur blijft ook maar weer extra schade voor je lichaam (chemicalien)
                        powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Dan wordt die onderbouwing onderuit gegooid binnen 1 minuut

Comment

Hahaha, dat klopt.
                            Was ook een heel klein beetje sarcastisch bedoeld.

Dat is een beetje hetzelfde als dat Peter Beense dieetadvies gaat geven.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                              Hahaha, dat klopt.
                              Was ook een heel klein beetje sarcastisch bedoeld.

Dat is een beetje hetzelfde als dat Peter Beense dieetadvies gaat geven.
                              Oh gaan we nu weer haten verdomme!!!!11111!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X