'low dose' long term.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Hcg kent voordelen, maar hier op dit forum vindt ik dat het lijkt op een must have.
    Je kunt frankeys kuurtje niet met mijn kuurtje vergelijken, volgensmij zit ik op veel lagere dosissen met minder androgene middelen. Dat neemt niet weg dat het niet onderdrukt.
    Ik heb me afgezworen omdat ik een aantal studies en artikelen heb gelezen waardoor het zaad van hcg aanzienlijk wordt verslechtert en mutatie's kunnen optreden.
    Uit puur bb gericht oogpunt prima middel maar soms wordt er weinig gekeken naar de negatieve effecten bij gebruik.
    Bij elk kuurtje hcg nemen vindt ik dan ook risky .
    Beste GIP,
    Ik snap niet waar jij je info vandaan hebt, maar je zit er helemaal naast kerel.
    Het maakt namelijk geen fluit uit of je 2000mg of 250mg zet per week, je axis ligt na de eerste spuit al op zn reet.
    En dus moet je zorgen dat je testikels op maat blijven. In elk geval dat ze klaar zijn voor de na-kuur en het opstarten.
    Het niet verzorgen (ofwel beschermen) van je testikels zou je wel een duur kunnen komen te staan, en zeker bij de wat langere kuurtjes.
    Ik weet niet of je het nog weet, we hebben er hier toen ook eens 1 gehad die zelfs na n jaar nog niet was opgestart en/of op zichzelf draaide.

Maar je ligt plat, of je nou 250mg of 2000mg per week tot je neemt. En hoe je het ook bekijkt, de HCG is wel zo'n beetje het beste wat je kunt nemen tijdens een kuur.
    Ik zou het zelfs erbij nemen als ik n wat zwaarder tabje zou gebruiken, zoals n Anadrol of zo.
    Het is gewoon wijs om het te gebruiken bij alles wat je testikels lam legt..

Comment

Het is idioot te noemen als je geen hCG gebruikt naast gebruik van AAS (en dan niet die retarded protocollen van na een kuur, of alleen de laatste paar weken, godverdomme wat is dat idioot), op enkele sommige specifieke gevallen na.
      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
        Het is idioot te noemen als je geen hCG gebruikt naast gebruik van AAS (en dan niet die retarded protocollen van na een kuur, of alleen de laatste paar weken, godverdomme wat is dat idioot), op enkele sommige specifieke gevallen na.
        Deksel op zijn neus XXL, goedenavond.
        Hard work, beats talent.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X