hello jongens ik ben damy 22 jaar ben 1.88 en weeg 133 killo ik doe momenteel aan kracht training vrij veel met combinatie cardio ik heb al wel wat geprobeerd maar niets qua voeding helpte bij mij nu wouw ik vragen of ik de juiste beslissing gaan nemen ? ik zou graag met een kuur winstrol beginnen maar weet niet of dit perfect is voor mij en hoelang ik de kuur moet doen ? iemand die mij raad kan geven ? hartelijk bedankt al boyszzz
ivm met kuur winstrol
Collapse
X
-
hey east ik ga 5 maal per week trainen waarvan elke dag 1 uur kracht en 1 uur cardio plus momenteel ben ik gewoon gezond aant eten wegens de voeding schema's mij niet egt hebben geholpen buiten winstol tabs vp weet ik niet van buiten en train nu 2 jaar
En de bedoeling is een beetje te weten wat julie van deze kuur vinden op basis van mijn gewicht of deze me gaat kunnen helpen.
heb een zeer brede spiermassa zie je als ik alles uit de kast haal tijdens trainen aleen heb ik nog wel serieus wat vet maar heb de perfecte bouw grtz damy
Comment
-
Originally posted by fat_boy View Posthey east ik ga 5 maal per week trainen waarvan elke dag 1 uur kracht en 1 uur cardio plus momenteel ben ik gewoon gezond aant eten wegens de voeding schema's mij niet egt hebben geholpen buiten winstol tabs vp weet ik niet van buiten en train nu 2 jaar
En de bedoeling is een beetje te weten wat julie van deze kuur vinden op basis van mijn gewicht of deze me gaat kunnen helpen.
heb een zeer brede spiermassa zie je als ik alles uit de kast haal tijdens trainen aleen heb ik nog wel serieus wat vet maar heb de perfecte bouw grtz damy
Heb dit nu 3 x gelezen waarvan 2 x in opperste concentratie en kan er gvd nog niks van maken
dus nu nog een x in Nl aub ?
En ff heel simpel gezegd als een voedingsschema niet werkt ligt het aan t schema of aan de persoon.. t is niet zo dat het bij de een wel werkt en de ander niet
Dus winstrol voor jou ? Dacht het dus niet !! Ga je voeding aanpassen en kom niet aan met ik eet gezond want dat doet iedereen op zijn manier, het gaat er uiteindelijk om wat je wel en niet binnen krijgt ( vooral wat wel )
Als je 1.88 bent en 133 kilo weegt zou ik eens zorgen dat je terug komt naar onder de 100 en dat op een vp van minder dan 15 % en jij hoeft dan niet eens meer aan winny te denken
en kerel wat the fok is een brede spiermassa als je alles uit de kast haalt ? en je hebt een goede bouw ? wie zegt dat ?
Comment
-
Originally posted by rainman View Post2 jaar geleden heeft ts hetzelfde gepost en is in 2 jaar tijd 1 jaar ouder geworden.
Apart he?"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Van het jarig worden kan niet.
Daar gaat het ook niet om uiteraard, maar dan geloof ik het gelijk niet meer zo
Ik vind het een beetje vreemde post maar aangezien het misschien wel serieus is: nee, winstrol gaat je dus absoluut niet helpen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment