Dianabol akpuxuh met clomid ervaring gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol akpuxuh met clomid ervaring gevraagd

Ik wil een dianabol akpuxuh kuurtje gedaan.
    Ik zat te denken aan deze kuur, wat vinden jullie hiervan.
    Week 1: 40mg p/dag
    Week 2: 40mg p/dag
    Week 3: 40mg p/dag
    Week 4: 30mg p/dag
    Week 5: 20mg p/dag
    Week 6: 10mg p/dag
    Bij de laatste tablet in week 6 gelijk beginnen met clomid,2 x 50mg de eerste week en de twee week 1 x 50 mg.

Is dit een goede kuur of raden jullie wat anders aan, heb je dit ook gedaan, vertel wat je resultaat is en waar ik op moet letten.

Zou persoonlijk stacken met deca 400mg p.wk.
    Je hebt in ieder geval wel de goeie d-boll maar dat is mijn mening
    Nakuren met clomid is helemaal ok, nolva kan ook.
    Als je besluit te stacken met deca moet je met de clomid pas 3 weken na je laatste injectie beginnen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zou geen dbol alleen nemen hier krijg je denk ik spijt van. Ik snap ook niet hoe iemand bang kan zijn om te injecteren. JONGENS het doet geen pijn!!! Ik zet liever een of twee keer in de week een spuit dan dat ik 6-7 keer per dag een pil moet slikken en het is minder schadelijk voor je lever. Dbol op zich zul je als je aan het grbuiken bent best bevallen maar zodra je een maandje gestopt bent is veel weer weg. Als je bang bent om commentaar te krijgen als je in een keer veel groeit moet je helemaal geen dbol pakken want dat zie je meteen. Iets dat zeer snel erbij komt is moeilijkker te behouden dus eerst zul je vragen krijgen of je gebruikt en daarna zal men zeggen nou die heeft ook niet veel over.Je moet het zelf weten maar ik zou als ik jou was een na gaan denken over een stack bijv met test of deca al ben ik noet kapot van deca zonder test vanwege de bijwerkingen. Ik ben liever geil dan dat ik een slappe heb vandaar dat ik de bijwerkingen van test voor lief neem maar die van deca niet. Test heeft alleen maar mannelijke bijwerkingen en wat wil je nou liever dan wat meer mennelijkheid

Comment

40 mg per dag vind ik voor een beginner zowieso veelste veel 30- 35 is al meer dan genoeg zeker van akpuxuh dit is zeer goed spul (als het echt is maar aan de luchtstrip in het midden van de strip te zien is het wel echt)

Comment

Ik weet zeker dat ik de echte heb, inderdaad met een luchtstrip in het midden.
          Waarom raak je nu alles kwijt , ik ken ook mensen die 11 kilo aankomen en 9 kilo vast houden, na een d-bol only kuurtje, dat is per persoon verschillend.

Jammer dat er nou niet wat meer personen reageren die d-bol only kuur hebben gedaan.

Comment

ben maar eigenwijs.
            TEVEEL mensen doen een dbol only kuur maar goed je moet het zefl weten veel suc6 ermee

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ccnp @ Jan. 27 2003,19:45)]Ik weet zeker dat ik de echte heb, inderdaad met een luchtstrip in het midden.
              Waarom raak je nu alles kwijt , ik ken ook mensen die 11 kilo aankomen en 9 kilo vast houden, na een d-bol only kuurtje, dat is per persoon verschillend.

Jammer dat er nou niet wat meer personen reageren die d-bol only kuur hebben gedaan.
              Je moet doen wat jij denkt dat goed is ccnp maar het advies wat je gekregen hebt is goed
              Ben het met karperblues ( hoe kom je op die naam man?? ) eens een prikkie absoluut pijnloos is en veel minder schadelijk voor je lever.

Succes met je beslissing en laat het ff weten

Comment

haha ik doe (deed) ook veel karpervissen en karperblues is een goed boek daarover. Ik heb die naam een paar jaar trug gepakt en kom er nu moeilijk vanaf want dat moet ik al mijn login names en email verandereen dus hou het maar gewoon bij karperblues je kunt me ook C@rp normrn of sjakie van mijn part

Comment

Nee vindt het wel een leuke naam; karperblues.
                  Was er gewoon nieuwsgierig naar

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X