Des te buffer je wordt, des te moeilijker wordt het om te gainen. Al helemaal als dit op een korte tijdsspanne gebeurt waarbij het minder aannemelijk is dat de voeding ook correct wordt mee aangepast, en in het begin (bij aromatiserende steroide), er ook 'n aanzienlijk deel vochtwinst is, waardoor de gains in de beginfase overschat worden.
Werking test e neemt af.
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostJa dat zeg jij en vele internetsites knul maar amerikaanse boards houden hele andere waarden aan zo ook bijvoorbeel Big Cat ik quote
Twee weken half-life voor enth is zwaar overdreven. meestal hanteren ze 7-8 dagen, maar in praktijk zal het eerder rond de 6 dagen liggen, afhankelijk van concetratie, plaats van injectie, en nog wat andere factoren. Om het correct uit te rekenen zou ik eigenlijk moeten een heel excel blad aanmaken waar ik twee dagen werk aan heb********Maar rudimentair uitgerekend ga je 750 zetten eerste week, en dus eind die week al iets minder dan 350 overhouden en zo, dus je bouwt wel op naar een niveau dat hoger ligt dan 750, maar eigenlijk al ergens rond de 1300 (ik reken uit het hoofd, houd me niet aan de cijfers) gaat afvlakken voor de rest van de kuur.****
test in zekere dosis gaat in tijd en dosis wel afnemen in werking, maar dat heeft meer te maken met de toename aan SHBG. Is enige****AAS****die er echt gevoelig aan is.
Maar wat ik niet begrijp is waar dan de enanthaat op slaat, die een waarde moet/behoort hebben. Vraag mijzelf meteen af of dan het estergewicht dan ook wel klopt.
En ja dan kom je ook aan andere waarden tijdens gebruik.
Comment
-
Originally posted by Spuitelf11 View PostDes te buffer je wordt, des te moeilijker wordt het om te gainen. Al helemaal als dit op een korte tijdsspanne gebeurt waarbij het minder aannemelijk is dat de voeding ook correct wordt mee aangepast, en in het begin (bij aromatiserende steroide), er ook 'n aanzienlijk deel vochtwinst is, waardoor de gains in de beginfase overschat worden.
sorry maar wat bedoel je met des te buffer je word?
Comment
-
Originally posted by Dwo69 View Postsorry maar wat bedoel je met des te buffer je word?
Zie het als een beginner, mits de voeding/training correct is groeit een beginner snel (beginner gains ook wel genoemd).
Zelfde met AS, begin groei je snel aangezien je lichaam nog nooit zoveel test gezien heeft groeit het als een gek en eigenlijk ben je nog niet naar je natuurlijke max, naarmate je dichter bij je natuurlijke max komt ga je steeds minder snel groeien, zeker als je eroverheen gaat door de AS.
OT:
Als je halveringswaarde 6,7,8 dagen is kan je dan je test-e niet beter 2x per week zetten ipv. 1x per week wat vaak gedaan word?
En hoe zit het met de andere test is die ook korter dan dat we eerst dachten?Calisthenics / Street workout
Comment
-
Zal die lijst effe opzoeken, maar idd alles is korter ja.
eigenlijk wel logisch ook he want als je dus na twee weken een depot van 1800 hebt is een nakuur na 2 weken beetje zinloos.
2*pw spuiten wordt volgens mij al tijden geadviseerd, zoals ik eerder al zei dit is echt niks nieuws hoor op us boards en dbb praten ze ak tijden niet meer over 14 dagen.
maar hier is niemand imo die er echt verstand van heeft.
zoals vaker gezegd praat en citeer ik ook het meeste van bc xxl en anderen.
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostNaarmate je '' meer spiermassa ''(buffer) bezit stagneert je groei (wet van verminderde meeropbrengst).
Zie het als een beginner, mits de voeding/training correct is groeit een beginner snel (beginner gains ook wel genoemd).
Zelfde met AS, begin groei je snel aangezien je lichaam nog nooit zoveel test gezien heeft groeit het als een gek en eigenlijk ben je nog niet naar je natuurlijke max, naarmate je dichter bij je natuurlijke max komt ga je steeds minder snel groeien, zeker als je eroverheen gaat door de AS.
OT:
Als je halveringswaarde 6,7,8 dagen is kan je dan je test-e niet beter 2x per week zetten ipv. 1x per week wat vaak gedaan word?
En hoe zit het met de andere test is die ook korter dan dat we eerst dachten?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostZal die lijst effe opzoeken, maar idd alles is korter ja.
eigenlijk wel logisch ook he want als je dus na twee weken een depot van 1800 hebt is een nakuur na 2 weken beetje zinloos.
2*pw spuiten wordt volgens mij al tijden geadviseerd, zoals ik eerder al zei dit is echt niks nieuws hoor op us boards en dbb praten ze ak tijden niet meer over 14 dagen.
Maar ik gaf het aan als voorbeeld dat het depot stijgt naarmate de kuur vordert.
Ook dit is niet helemaal kloppend, daar er niet ineens de helft van het depot verdwijnt. Dagelijks knabbelt er iets van af.
Dat je hun citeer vind ik helemaal niet erg, het zijn ook niet de eerste de beste...
Comment
-
Originally posted by frankey View PostMet andere woorden snap jij er ook geen reet van :X
feit is dat er gewoon veel onduidelijkheid is omdat er weinig echte onderzoeken zijn.
maar het mooiste is imo als er discussie komt die wat oplevert.
ik zet afgeloprn posts niet neer om bv knul onderuit te schoppen maar om andere visies te delen want heel harde bewijzen zijn er gewoon amper.
ik hrb in me log ook wel eens gezegd al weet je er geen hol van zoek iemand die je vertrouwd en volg zijn pad maar blijf zelf nadenken.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostZal die lijst effe opzoeken, maar idd alles is korter ja.
Waarom zou je dan nog andere tests zetten dan enanthaat of cypionaat, tenzij je een naalden fetisj hebt. (het blijft korter in je bloed dus voor wedstrijd atleten snap ik het)
Propionaat zou je dus om de dag moeten zetten of zelfs dagelijks om de waardes zo gelijk mogelijk te houden en je depot te verhogen.Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: