Proviron + Nolva + Clomid tijdens kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Proviron + Nolva + Clomid tijdens kuur

Nieuw kuurtje weer klaar liggen, dit maal met een nieuw potje.. Zydex Pro-pct.
    Heb zelf geen ervaring met Zydex, noch met Clomid en Proviron tijdens een kuur maar heb wel het eea gelezen op UK fora.

Het is dus een oral PCT, bestaande uit:

Dosage Form: 25mg Clomid/10mg Nolvadex/12.5mg Proviron per tab.

Normaal gesproken pak ik tijdens mijn gehele kuur Nolva omdat ik altijd al gevoelig ben geweest voor gyno (puberaal ook). Voor als het uit de hand loopt, zoals tijdens mijn vorige zware kuur heb ik wat Letro liggen.

Zijn jullie van mening dat ik weer beter alleen Nolva kan pakken tijdens de kuur of dat ik prima deze Pro-pct kan stacken tijdens mijn kuur? Of dat ik deze pro-pct voor na de kuur hou en tijdens de kuur Aromasin moet toevoegen tegen gyno.

kuur bestaat uit:

Test Prop
    Tbol
    clen
    t3

Ik heb geen verstand van kuren dus ik kan helaas geen antwoord geven op je vragen maar ben nieuwsgierig. Wat zijn je stats? En ga je loggen?

Comment

Proviron is geld verspilling, waar is je hCG? En hoe ziet je kuur er verder uit?
      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
        Proviron is geld verspilling, waar is je hCG? En hoe ziet je kuur er verder uit?
        Proviron zit in pro-pct, de prijs is geen doorslaggevende factor voor m'n Nakuur, die mot gewoon goed zijn net als de kuur zelf.

waarom pro-pct vraag je je misschien af? Omdat m'n source net een batch binnen heeft en ik toch een Nakuur moet hebben en dit wel wil testen voor hem.

Kuur zelf zit wel goed, been there, done that, puur cut, wat scherper worden. Mijn vraag is dus ook puur om achter ervaringen/meningen te komen van provi/nolva/clomid tijdens de kuur.

alles 8 weken, geen kickstart, geen frontload.
        50 test prop eod
        75 tbol ed
        clen en t3 beide 2w on 2w off (of t3 door laten lopen als het goed voelt)

Comment

Waarom gebruik je dan geen hCG? Proviron doet niets qua HPG as herstel mocht je dat denken. hCG daarentegen heb ik hoger zitten dan SERMs. T3 moet je niet 2w/2w off gaan doen. Ben je niks mee.
          Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Spuit11 bedoelt dat je niets aan de proviron zal hebben, en het dus daarom weggegooid geld is.
            Als je toch in die richting zoekt, kun je veel beter een Masteron kiezen.

De test prop, je zet hem eod 50mg, wat wil zeggen dat je in 2 weken 7x prikt voor 350mg test prop.
            Wat inhoud dat je per week 175mg zal zetten. Zelfs n prop is een ester en dus moet je die ook weer aftrekken van deze waarde.
            Beetje zonde van al dat prikken voor n beetje meer dan je zelf aanmaakt, niet?

Sorry was te traag met typen zie ik..

Comment

Naar mijn weten onderdrukt proviron, dus wtf moet dat in een pct

Comment

Thnx voor de reacties mannen. De eerste keer dat ik Prop zet, dus wou kijken hoe ik er op zou reageren.. Ik ga met jullie feedback nog eens de dosering bekijken.<br><br>T3 heb ik een aantal kuren terug, naast de clen ook 2w/2w gezet, dit beviel prima..ben panisch voor massa verlies en weet niet hoeveel de test/tbol stack gaat opvangen..vast wel voldoende maar geen van beide heb ik in het verleden gebruikt.<br><br>Dat ik niet veel aan de proviron heb snap ik, echter is het zo dat het bij die pro-pct in de tabs zit. los van de meerwaarde, veel kwaad zou het naar mijn idee niet doen als pct.<br>-<br>De vraag is echter:<br><br>Wat voor effect zouden 2 van deze pro-pct tabs per dag tijdens bovenstaande kuur mee brengen? Gyno onderdrukking is mijn main priority dus..maar daar zijn ook andere oplossingen voor uiteraard.

Comment

Feitelijk komt het er dus op neer dat je niet wil luisteren naar wat anderen te zeggen hebben, maar vooral je eigen gang wil gaan? Je koopt immers eerst je spullen voordat je nadenkt over ze uberhaupt nuttig zijn, dat t3 2w on/2w off inefficient is t.o.v. gewoon consequent on zijn staat buiten kijf, maar daar wil je niet aan, tot tweemaal toe vraag ik naar hCG en dat negeer je stomweg, terwijl het zo'n beetje het meest waardevolle is voor herstel van je HPG as, en je reageert eigenlijk louter op dat je het misschien wel ziet zitten om je dosering te verhogen? Voel me zo weinig geroepen om uit te leggen waarom je pro-pct pillen geld verspilling zijn, je liever niet wilt gebruiken tijdens een kuur, hoe je wel je t3 zou moeten gebruiken en waarom, en hoe je met gyno om hoort te gaan.

Misschien dat iemand anders het ziet zitten om iets te vertellen wat je graag wilt horen.

Comment

Deel je mening spuit, geen energie in steken helaas.
                    Een dag niet getraind...

Comment

tja vraag je om een mening ,die krijg je dan en dan gewoon niet luisteren
                      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Tsja hij vraagt om een mening, hij krijgt advies. Hij kan er mee doen wat hij wil, de info is gegeven. Volgende stap ligt bij hem, ik zou het nu gewoon laten rusten.
                        Succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X