Zyzz en LiquiDex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Filmpje van kontridder chatroulette pls, begin mn ochtendboner te verliezen.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Niet zo vreemd aangezien het al n poosje middag is.. Ik ben mn 1 Januari boner ook al kwijt.

Comment

Ow oke.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          50% kans dat nibor daar ook bij was!

Nibor approves this comment.

Mind is everything.

Comment

Ja dat is zijn uitgaans tenue.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              dit is zn youtube kanaal https://www.youtube.com/user/softshot/videos
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Nog steeds lolz om die muziek achter dat ene filmpje, als die die nog heeft.

Comment

Nou zie alleen maar kutfilmpjes zeg. Klerekind die hij is :'(.

Comment

Ff offtopic ipv van kontridder, zo'n fysiek als zyzz is toch ook wel natty te behalen, of zit ik hier ook al mis?

Comment

In mijn ogen wel, maar niet zo 123

Comment

Originally posted by BodyBurn View Post
                        Ff offtopic ipv van kontridder, zo'n fysiek als zyzz is toch ook wel natty te behalen, of zit ik hier ook al mis?
                        Het gaat niet alleen om het lage vetpercentage,maar ook om de verhoudingen en verdeling van de spiermassa
                        Er zullen er maar weinig zijn die er zo uit komen te zien,zelfs met hetzelfde gewicht en vetpercentage.
                        Zonder AAS wordt het heel lastig.
                        Ook heeft/had hij zijn lengte mee,bij een lengte van 170 cm ziet het er toch anders uit.

Al is niet iedereen het daar mee eens,ik vind het geen overschat fysiek in ieder geval.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Tzou wel haalbaar zijn, maar maar heel even, je kunt niet year round zo shredded blijven.

Comment

Originally posted by rainman View Post
                            Het gaat niet alleen om het lage vetpercentage,maar ook om de verhoudingen en verdeling van de spiermassa
                            Er zullen er maar weinig zijn die er zo uit komen te zien,zelfs met hetzelfde gewicht en vetpercentage.
                            Zonder AAS wordt het heel lastig.
                            Ook heeft/had hij zijn lengte mee,bij een lengte van 170 cm ziet het er toch anders uit.

Al is niet iedereen het daar mee eens,ik vind het geen overschat fysiek in ieder geval.
                            Hahaha indd dat laatste. "Makkelijk natty". Ondertussrn zir jr bijv hoe zwaar im struggled en er nog lang niet zo eruit ziet. Wil zeggen dat er superveel tijd en dedication in zit wat slechts een enkeling natty hier zal behalen. In dit geval im dus .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X