Een kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een kuurtje

Beste lezers

ik heb mijn voeding nu redelijk goed op orde en wil een licht kuurtje pakken
    maar aangezien ik al eens oxy heb gebruikt voor een korte periode is mijn vraag of dat wel kan aangezien het al 1 van/of de zwaarste pillenkuur is vroeg ik me af of het wel iets zal doen?
    Of dat ik beter een test kuurtje kan doen
    alvast bedankt,

Groet Lagpzy
    Last edited by Lagpzy; 16-03-2014, 22:24.

Een tip. Als je zin langer dan anderhalve regel is, wordt deze al vaak onleesbaar. Ook in deze, je stelt dus eigenlijk twee vragen:

1. Kan ik nog een keer oxy gebruiken?
    2. Heeft het nog effect als ik nu oxy gebuik?

Begrijp ik het zo goed?
    Building to a better me

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
      Een tip. Als je zin langer dan anderhalve regel is, wordt deze al vaak onleesbaar. Ook in deze, je stelt dus eigenlijk twee vragen:

1. Kan ik nog een keer oxy gebruiken?
      2. Heeft het nog effect als ik nu oxy gebuik?

Begrijp ik het zo goed?

Ik wil zeker niet nog een keer oxy gebruiken
      ik wil een minder zwaar pillen kuurtje pakken maar ik heb gehoord dat als ik een minder zwaar pillenkuurtje wil pakken dat geen zin gaat hebben en dat er niks gebeurt
      dus de vraag die ik uiteindelijk stel is : heeft het zin om een minder zwaar pillenkuurtje te pakken? Of een licht testosteron kuurtje
      Last edited by Lagpzy; 16-03-2014, 22:32.

Comment

Post je voedingschema

Comment

Heeft het ook een reden dat je voor een orale kuur kiest ipv een inject kuur?

Comment

Als het goed is zijn ze nu upgeload
            het staat er helaas maar een beetje half op maar ik hoop dat het leesbaar is
            Attached Files

Comment

Het heeft niet echt een reden dat mijn voorkeur naar een pillenkuurtje gaat is omdat ik liever geen injectie krijg het is niet dat ik bang ben voor naalden maar het voelt niet goed voor mezelf

Comment

hoeveel is het in totaal je voeding kcal etc

Comment

Originally posted by kidmonster View Post
                  hoeveel is het in totaal je voeding kcal etc
                  ik zou eerlijk gezegt niet precies weten hoeveel kcal het is maar ik denk rond de 2800 of meer

Comment

Originally posted by Lagpzy View Post
                    Het heeft niet echt een reden dat mijn voorkeur naar een pillenkuurtje gaat is omdat ik liever geen injectie krijg het is niet dat ik bang ben voor naalden maar het voelt niet goed voor mezelf
                    bang voor naalden dus. ok

En niet weten hoeveel kcal maar wel gaan kuren, en sowieso uit de OP kan je het al opmaken, jij bent er nog niet klaar voor.

Maar als antwoord op je vraag, ja je kan nog gerust winny/var/dboll/tbol gebruiken.
                    Last edited by Dexie; 16-03-2014, 22:49.

Comment

niet beetje erg weinig? denk dat je eerst meer moet gaan eten, mocht je toch kuren zou ik sws voor een inject gaan

Comment

Je voedingsschema heeft nog geen toegevoegde waarde, indien je vermeldt wat je onderhoud is. Daarnaast zou je de totale E/K/V verhouding van je voedingsschema inzichtelijk moeten maken. Je zou dit eventueel het best kunnen doen door de excel sheet hier op het forum in te vullen en die dan volledig te uploaden. Want het overzicht is er momenteel niet in 2 aparte afbeeldingen.

Aangezien ik nu lees dat je niet weet wat je onderhoud is, raadt ik je aan de sticky's hier op het forum door te lezen en een voedingsschema in elkaar te zetten gebaseerd op je onderhoud. Je kan slikken of spuiten wat je wilt, maar zolang je voeding niet in orde is, is het allemaal weg gegooid geld. Begin bij stap 1 zou ik zeggen
                        Building to a better me

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                          bang voor naalden dus. ok
                          Ik zou niet zeggen bang voor naalden met bloedprikken of iets nooit problemen gehad met een naald

Comment

@ Kidmonster

Hoe kun je nou stellen dat het weinig is, als je zijn leeftijd, lengte of gewicht niet eens weet..laat staan zijn onderhoud. Daarnaast vind ik het nogal dubieus dat je iemand random adviseert om voor de naald te gaan, terwijl je vervolgens niet eens beargumenteerd welke voordelen dat bijvoorbeeld t.o.v. tabs biedt.
                            Building to a better me

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
                              Je voedingsschema heeft nog geen toegevoegde waarde, indien je vermeldt wat je onderhoud is. Daarnaast zou je de totale E/K/V verhouding van je voedingsschema inzichtelijk moeten maken. Je zou dit eventueel het best kunnen doen door de excel sheet hier op het forum in te vullen en die dan volledig te uploaden. Want het overzicht is er momenteel niet in 2 aparte afbeeldingen.

Aangezien ik nu lees dat je niet weet wat je onderhoud is, raadt ik je aan de sticky's hier op het forum door te lezen en een voedingsschema in elkaar te zetten gebaseerd op je onderhoud. Je kan slikken of spuiten wat je wilt, maar zolang je voeding niet in orde is, is het allemaal weg gegooid geld. Begin bij stap 1 zou ik zeggen

Ik ga er zeker naar kijken en een goed voedingschema maken maar het kuren hou ik wel nog in me hoofd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X