Originally posted by klaas31
View Post
winstrol kuur
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Originally posted by klaas31 View Postja de 1 denkt daar makkelijker over als de ander en hoe het bij je staat ik ben een aantal x geopereerd en het bedekt nog al wat littekens snapt u dus ik ik zit er niet op te wachten om nu al kaal of inhammen te krijgen
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHoe oud ben jij nu? En is er sprake van kaalheid in jou familie? En zo ja, op welke leeftijd zijn die kaal geworden? En dan bedoel ik inhammen, kale kruin, etc.
Comment
-
Originally posted by klaas31 View Postben maandag begonnen ja op 40 mg dus zit op 5 dagen ja. dat is dus mogelijk dat na 5 dagen je systeem al op zen reet ligt? heb me maandag gewogen zit momenteel op 80 kilo en 17 % op zon digitale weegschaal weet niet of dit honderd procent correct is of dat die dingen nog behoorlijk afwijken
Om de simpele reden dat je het exogeen aanlevert en je lichaam dus niets meer hoeft te doen.
Ik weet niet hoe snel dit gaat bij Winstrol, maar ik denk ook meteen.
Op die weegschaal klopt je gewicht wel (het is n weegschaal) je bf zal afwijken en kan bizarre afwijking hebben.
Ik heb op zo'n weegschaal obesitas, en ik zit echt niet boven 9%bf.
Hoewel dat in mijn geval ook wel weer ruim 11 kilo vet aan en in mn lijf...
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostJa dat kan, het is met injects ook zo ligt direct plat.
Om de simpele reden dat je het exogeen aanlevert en je lichaam dus niets meer hoeft te doen.
Ik weet niet hoe snel dit gaat bij Winstrol, maar ik denk ook meteen.
Op die weegschaal klopt je gewicht wel (het is n weegschaal) je bf zal afwijken en kan bizarre afwijking hebben.
Ik heb op zo'n weegschaal obesitas, en ik zit echt niet boven 9%bf.
Hoewel dat in mijn geval ook wel weer ruim 11 kilo vet aan en in mn lijf...
Comment
-
Originally posted by klaas31 View Postzo bedoel ik het niet maar een pil slikken denk je toch makkelijker over als een spuit zetten ik wel in iedergeval en ik sta open voor advies hoef geen commentaar iedereen zijn eerste x toch
Ik heb (achteraf jammer genoeg) ook winny only gedaan, maar ik wist van te voren wel de risico's en niet tijdens de 'kuur'.
Als je zo'n vraag stelt, kan je ook kritiek verwachten maar jij wilt alleen maar horen dat het geen kwaad kan… ..maar dat kan niemand je garanderen.
Of je meer kans hebt op kaal worden heeft voor het grootste gedeelte met je moeders kant te maken.
Dus opa, ooms etc.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostDat klopt.
Ik heb (achteraf jammer genoeg) ook winny only gedaan, maar ik wist van te voren wel de risico's en niet tijdens de 'kuur'.
Als je zo'n vraag stelt, kan je ook kritiek verwachten maar jij wilt alleen maar horen dat het geen kwaad kan… ..maar dat kan niemand je garanderen.
Of je meer kans hebt op kaal worden heeft voor het grootste gedeelte met je moeders kant te maken.
Dus opa, ooms etc.mijn ooms van mijn moeder zijn kant zijn behoorlijk kaal.
Comment
-
Originally posted by rainman View Post
Dus opa, ooms etc.Myth: Hair loss is passed down from your mother's side.
Not entirely true. While the primary baldness gene is on the X chromosome, which men get only from their mothers, other factors are also in play. The hereditary factor is slightly more dominant on the woman's side, but research suggests that men who have a bald father are more likely to develop male pattern baldness than those who don't. bron: What Causes Hair Loss? 9 Myths About Baldness - US NewsI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
In het verleden werd er altijd gezegd dat kaal worden 100 % met het x chromosome te maken had en daar zijn ze inderdaad van teruggekomen.
Daarom zei ik" het grootste gedeelte",aangezien ik dat laatst in een onderzoek had gelezen.
Dat zal ik nog even opzoeken.
@Klaas: 'jammer genoeg' omdat ik er uiteindelijk helemaal niks aan heb overgehouden,behalve(waarschijnlijk) een spatader op mijn teelbal na.
Daar komt bij dat ik nu nooit meer kan zeggen dat ik het volledig naturel heb gedaan.
Maar dat is persoonlijk, dat wilt niet zeggen dat anderen hetzelfde ervaren.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostIn het verleden werd er altijd gezegd dat kaal worden 100 % met het x chromosome te maken had en daar zijn ze inderdaad van teruggekomen.
Daarom zei ik" het grootste gedeelte",aangezien ik dat laatst in een onderzoek had gelezen.
Dat zal ik nog even opzoeken.
@Klaas: 'jammer genoeg' omdat ik er uiteindelijk helemaal niks aan heb overgehouden,behalve(waarschijnlijk) een spatader op mijn teelbal na.
Daar komt bij dat ik nu nooit meer kan zeggen dat ik het volledig naturel heb gedaan.
Maar dat is persoonlijk, dat wilt niet zeggen dat anderen hetzelfde ervaren.
Comment
-
Originally posted by diasog View Posthoe ontstaat zo'n spatader door winny als ik vragen mag?
Het zou goed door een verhoogde bloeddruk kunnen komen.
Klaas: Verstandig dat je stopt als je twijfelt.
Bijna iedereen die zegt dat ze 4 a 5 kilo hebben overgehouden aan winny-only, hebben dit te danken aan een verbeterd voedingsschema tijdens de kuur.
Dat je er droger en harder bijstaat, verdwijnt ook weer na je kuurtje.
Het is ook niet zo dat ik iemand voor gek verklaar die winny only wilt doen, maar het heeft geen nut.
Degene die het hardste schreeuwt dat het echt debiel is, zijn zelf ook zo begonnen.Last edited by rain; 21-03-2014, 13:51.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-