winstrol kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by klaas31 View Post
    ja de 1 denkt daar makkelijker over als de ander en hoe het bij je staat ik ben een aantal x geopereerd en het bedekt nog al wat littekens snapt u dus ik ik zit er niet op te wachten om nu al kaal of inhammen te krijgen
    Hoe oud ben jij nu? En is er sprake van kaalheid in jou familie? En zo ja, op welke leeftijd zijn die kaal geworden? En dan bedoel ik inhammen, kale kruin, etc.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

ja de 1 denkt daar makkelijker over als de ander en hoe het bij je staat ik ben een aantal x geopereerd en het bedekt nog al wat littekens snapt u dus ik ik zit er niet op te wachten om nu al kaal of inhammen te krijgen
      Aaahh dat is de reden... Nu begrijp ik je.

Comment

zo bedoel ik het niet maar een pil slikken denk je toch makkelijker over als een spuit zetten ik wel in iedergeval en ik sta open voor advies hoef geen commentaar iedereen zijn eerste x toch

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Hoe oud ben jij nu? En is er sprake van kaalheid in jou familie? En zo ja, op welke leeftijd zijn die kaal geworden? En dan bedoel ik inhammen, kale kruin, etc.
          ik ben 24 men vader heeft wel wat kale plekken ja op zen kop en men opa van mijn vader zijn kant was kaal de andere kant van men moeder weer niet maar goed ik weet niet tot hoever je zoiets terug moet kijken men broer is trouwens 31 en die heeft nog een volle bos men vader begon na zijn 50ste een beetje kalend te worden

Comment

ben maandag begonnen ja op 40 mg dus zit op 5 dagen ja. dat is dus mogelijk dat na 5 dagen je systeem al op zen reet ligt? heb me maandag gewogen zit momenteel op 80 kilo en 17 % op zon digitale weegschaal weet niet of dit honderd procent correct is of dat die dingen nog behoorlijk afwijken
            Ja dat kan, het is met injects ook zo ligt direct plat.
            Om de simpele reden dat je het exogeen aanlevert en je lichaam dus niets meer hoeft te doen.
            Ik weet niet hoe snel dit gaat bij Winstrol, maar ik denk ook meteen.

Op die weegschaal klopt je gewicht wel (het is n weegschaal) je bf zal afwijken en kan bizarre afwijking hebben.

Ik heb op zo'n weegschaal obesitas, en ik zit echt niet boven 9%bf.
            Hoewel dat in mijn geval ook wel weer ruim 11 kilo vet aan en in mn lijf...

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
              Ja dat kan, het is met injects ook zo ligt direct plat.
              Om de simpele reden dat je het exogeen aanlevert en je lichaam dus niets meer hoeft te doen.
              Ik weet niet hoe snel dit gaat bij Winstrol, maar ik denk ook meteen.

Op die weegschaal klopt je gewicht wel (het is n weegschaal) je bf zal afwijken en kan bizarre afwijking hebben.

Ik heb op zo'n weegschaal obesitas, en ik zit echt niet boven 9%bf.
              Hoewel dat in mijn geval ook wel weer ruim 11 kilo vet aan en in mn lijf...
              denk je dat ik met mijn voedingsschema wel wat kan behalen op winstrol dan?

Comment

zo bedoel ik het niet maar een pil slikken denk je toch makkelijker over als een spuit zetten ik wel in iedergeval en ik sta open voor advies hoef geen commentaar iedereen zijn eerste x toch
                Dat klopt.
                Ik heb (achteraf jammer genoeg) ook winny only gedaan, maar ik wist van te voren wel de risico's en niet tijdens de 'kuur'.
                Als je zo'n vraag stelt, kan je ook kritiek verwachten maar jij wilt alleen maar horen dat het geen kwaad kan… ..maar dat kan niemand je garanderen.

Of je meer kans hebt op kaal worden heeft voor het grootste gedeelte met je moeders kant te maken.
                Dus opa, ooms etc.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Dat klopt.
                  Ik heb (achteraf jammer genoeg) ook winny only gedaan, maar ik wist van te voren wel de risico's en niet tijdens de 'kuur'.
                  Als je zo'n vraag stelt, kan je ook kritiek verwachten maar jij wilt alleen maar horen dat het geen kwaad kan… ..maar dat kan niemand je garanderen.

Of je meer kans hebt op kaal worden heeft voor het grootste gedeelte met je moeders kant te maken.
                  Dus opa, ooms etc.
                  hoezo jammer genoeg? ik hoor gewoon graag een ander zijn ervaring hiermee en ik weet dat niemand mij dat kan garanderen mijn ooms van mijn moeder zijn kant zijn behoorlijk kaal.

Comment

Dus opa, ooms etc.
                    Dat klopt niet helemaal:
                    Myth: Hair loss is passed down from your mother's side.
                    Not entirely true. While the primary baldness gene is on the X chromosome, which men get only from their mothers, other factors are also in play. The hereditary factor is slightly more dominant on the woman's side, but research suggests that men who have a bald father are more likely to develop male pattern baldness than those who don't. bron: What Causes Hair Loss? 9 Myths About Baldness - US News
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

In het verleden werd er altijd gezegd dat kaal worden 100 % met het x chromosome te maken had en daar zijn ze inderdaad van teruggekomen.
                      Daarom zei ik" het grootste gedeelte",aangezien ik dat laatst in een onderzoek had gelezen.
                      Dat zal ik nog even opzoeken.

@Klaas: 'jammer genoeg' omdat ik er uiteindelijk helemaal niks aan heb overgehouden,behalve(waarschijnlijk) een spatader op mijn teelbal na.
                      Daar komt bij dat ik nu nooit meer kan zeggen dat ik het volledig naturel heb gedaan.
                      Maar dat is persoonlijk, dat wilt niet zeggen dat anderen hetzelfde ervaren.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

hoe ontstaat zo'n spatader door winny als ik vragen mag?

Comment

In het verleden werd er altijd gezegd dat kaal worden 100 % met het x chromosome te maken had en daar zijn ze inderdaad van teruggekomen.
                          Daarom zei ik" het grootste gedeelte",aangezien ik dat laatst in een onderzoek had gelezen.
                          Dat zal ik nog even opzoeken.

@Klaas: 'jammer genoeg' omdat ik er uiteindelijk helemaal niks aan heb overgehouden,behalve(waarschijnlijk) een spatader op mijn teelbal na.
                          Daar komt bij dat ik nu nooit meer kan zeggen dat ik het volledig naturel heb gedaan.
                          Maar dat is persoonlijk, dat wilt niet zeggen dat anderen hetzelfde ervaren.
                          ja dat is dan zeker erg jammer dat je het voor niks hebt gedaan ik denk dat ik het ook maar laat hierbij en gewoon stop voordat ik wel last krijg van haar uitval ofzo

Comment

Originally posted by diasog View Post
                            hoe ontstaat zo'n spatader door winny als ik vragen mag?
                            Het is niet te bewijzen dat het 100% zeker door de winny komt, maar het is wel erg toevallig dat ik nooit ergens last van had en in de 5 e week ineens last kreeg.
                            Het zou goed door een verhoogde bloeddruk kunnen komen.

Klaas: Verstandig dat je stopt als je twijfelt.
                            Bijna iedereen die zegt dat ze 4 a 5 kilo hebben overgehouden aan winny-only, hebben dit te danken aan een verbeterd voedingsschema tijdens de kuur.
                            Dat je er droger en harder bijstaat, verdwijnt ook weer na je kuurtje.

Het is ook niet zo dat ik iemand voor gek verklaar die winny only wilt doen, maar het heeft geen nut.
                            Degene die het hardste schreeuwt dat het echt debiel is, zijn zelf ook zo begonnen.
                            Last edited by rain; 21-03-2014, 13:51.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik ook, begon met D-Bol only 27 jaar geleden. En ben er nu geheel dwars van.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                                Ik ook, begon met D-Bol only 27 jaar geleden. En ben er nu geheel dwars van.
                                Knul ... hoe oud ben jij wel niet zeg?? 84?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X