turkse apotheken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• turkse apotheken

Hoi hierbij even de vraag..welke anabolen zijn er op dit moment in turrkije vedkrijgbaar in de apotheek...kan er weinig over vinden en veek verwarring..als het op forum iss toegestaan ook graagg de prijzen wat t ong kost bvd

^

Iemand? Weet dat er t3 is nolva anapolon primo en proviron. Hoorde dat sust terug was?

Comment

Iemand hier enige kennis van ?

Comment

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/1...-iedereen.html
        Ik doe een gok

Comment

Ik wil graag weten of er nog winny verkrijgbaar is in Kinshasa?
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Iemand? Ik hoorde dat anavar er ook voor halve prijsje was?
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
              Hoi hierbij even de vraag..welke anabolen zijn er op dit moment in turrkije vedkrijgbaar in de apotheek...kan er weinig over vinden en veek verwarring..als het op forum iss toegestaan ook graagg de prijzen wat t ong kost bvd
              ^
              Je bent al langer dan 1 jaar lid, en behoor je dus te weten dat je hier geen prijzen mag vragen!
              Anabolen zeg je en je bedoeld steroiden neem ik aan.
              In Turkije is een apotheek net als in Nederland aan regels gebonden.
              Er mogen dus geen medicijnen worden geleverd zonder voorschrift van een arts.
              Doch, de apothekers daar willen nogal eens wat corrupt zijn en verkopen onder de toonbank door medicijnen.
              Hetgeen toch verboden blijft.
              Word jij gepakt met deze, zal het niet fijn vertoeven zijn in 1 van hun gevangenissen waar ze geen tv of computer zoals in Nederland op je kamer zetten. Je mag al blij zijn als je kunt liggen snachts ipv staan door te weinig ruimte.
              Dus verkrijgbaar, ja. Risico, ja. Strafbaar, ja...
              Er zijn er zat die vanuit Turkije steroiden invoeren, maar er worden er ook zat aangehouden.
              Ook is het niet allemaal origineel materiaal wat ze aan je verkopen, de man-vrouw is corrupt tegen over zijn staat en evt werkgever.

Bij je volgende bericht heb je het over welke soorten.
              Mits op recept, is er net zoveel verkrijgbaar als hier in de apotheek... Ze hebben dus alles in huis of op depot voorraad (bestelbaar) maar het zo verkopen mogen ze ook niet, net als hier.

Je hebt je antwoord, en nu vraag je zulke dingen nooit meer als je lidmaatschap hier enige waarde voor je betekend.
              Zal hij eerlijk zijn tegen jou, denk daar nog maar even over na.......

Denk na voor je wat vraagt!

Comment

Hoorde dat ze recent weer creatine onder de toonbank door verkochten daar, wel uitkijken met de dosering!

Comment

Originally posted by aktito View Post
                  Hoorde dat ze recent weer creatine onder de toonbank door verkochten daar, wel uitkijken met de dosering!
                  Hey pssssstt, sommige hebben ook whey die ze zo verpatsen..
                  En als je heel goed zoekt, kun je er ook multivits kopen of visolie.

Comment

jochie is 17
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                      jochie is 17
                      Mooi toch, dan is hij +- 37 als hij weer los komt.
                      Kan hij het altijd nog eens komen vragen.

Comment

Ik ben 19..en roids zijn in turkse apotheek zo legaal verkrijgbaar zonder voorschrift...mijn vraag is enkel wat is er zoal verkrijgbaar?

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
                          Ik ben 19..
                          Tellen in Turkije de jaren dubbel?
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Als het legaal is ga dan gewoon langs en vraag het.

Comment

Ben nu niet in turkije anders had ik dt wel gedaan. D8 dat andere hier mischien ervaring mee hadden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X