Kleding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleding

Ik zit aan het einde van mijn  "lichte kuurtje" primo/var.
    Ik wilde deze kuur zo licht mogelijk houden, vanwege het feit dat ik niet te opvallend wilde groeien en gezondheidsredenen.
    Dat niet te opvallend is niet echt gelukt, ik ben nu 6 kilo droog aangekomen, maar ik hoor echt van IEDEREEN, opa's, oma's, ouders, klasgenoten, buren, etc.
    "what the fuck is er met jou gebeurt, je bent fucking snel gegroeid, je zit aan de anabolen he...."

maargoed dat terzijde, wat ik me afvraag;

Hebben jullie er ook zo'n last van dat je na je kuur weer nieuwe kleren kan gaan kopen?
    Ik heb binnen drie weken vrijwel al mijn broeken en een aantal blousjes/shirts, weg kunnen gooien.
    Dat kost zwaar geld man!
    Ik kan me voorstellen dat het bij een dikke kuur met vochtretentie nog veel erger is.

Bekend verhaal?

ik ben ervan te spreken gozer ben 1 week verder en al me shirts zitten bij me schoduers al te strak en me broeken beginne ook al ....

Maja ben e rwel blij mee eerlijk gezegt......Heb nu wijde shirts aangedaan zit toch lekkerder...

ik moet ook nodig gaan winkelen

Comment

ja man ik blijf maar nieuwe sokken kopen echt niet normaal

Who's the Chef

Comment

Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Loo @ Jun. 02 2005,13:55)]Ik zit aan het einde van mijn  "lichte kuurtje" primo/var.
          Ik wilde deze kuur zo licht mogelijk houden, vanwege het feit dat ik niet te opvallend wilde groeien en gezondheidsredenen.
          Dat niet te opvallend is niet echt gelukt, ik ben nu 6 kilo droog aangekomen, maar ik hoor echt van IEDEREEN, opa's, oma's, ouders, klasgenoten, buren, etc.
          "what the fuck is er met jou gebeurt, je bent fucking snel gegroeid, je zit aan de anabolen he...."

maargoed dat terzijde, wat ik me afvraag;

Hebben jullie er ook zo'n last van dat je na je kuur weer nieuwe kleren kan gaan kopen?
          Ik heb binnen drie weken vrijwel al mijn broeken en een aantal blousjes/shirts, weg kunnen gooien.
          Dat kost zwaar geld man!
          Ik kan me voorstellen dat het bij een dikke kuur met vochtretentie nog veel erger is.

Bekend verhaal?
          Gewoon een hele hoop trainingsbroeken kopen,die zitten altijd wel lekker los.
          knappe resultaten trouwens met je kuur.

Jeof
          If you wanna get big...
          You've got to eat like a pig!

Comment

zker net resultaat.!grts

Comment

en ik moet nog 10 dagen 30 mg anavar.

Voor de mensen die zeiden dat het te lichte spullen en 5kg niet haalbaar was;
              dikke bullshit, ik ben er op gegaan als een gek, als ik deca + sustanon had genomen dan was het echt veels te gek geworden. Ik word nu al helemaal gek van het gezeik van mijn omgeving. Dus ik ben wel blij met mijn 6 kg (en vet % gelijk gebleven), vooral mijn benen/billen zijn goed bijgetrokken, die waren niet mooi in verhouding.

vooral die anavar is masterlijk spul qua kracht; ik zit pas op 30 mg, en ik dol die gasten die op 50mg winny zitten vierkant.

enige nadeel van deze kuur; ik had er iets meer uit kunnen halen als ik nog meer ging bulken, maar met de zomer in zicht leek het me niet verstandig om een buikje te creeren.
              Kortom; volgende keer in de winter.

Comment

Je hebt mooie resultaten gehaald met deze kuur..
                Hopen dat je het ook goed vast kan houden..

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (been @ Jun. 02 2005,14:19)]ja man ik blijf maar nieuwe sokken kopen echt niet normaal

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Loo @ Jun. 02 2005,18:27)]en ik moet nog 10 dagen 30 mg anavar.

Voor de mensen die zeiden dat het te lichte spullen en 5kg niet haalbaar was;
                    dikke bullshit, ik ben er op gegaan als een gek, als ik deca + sustanon had genomen dan was het echt veels te gek geworden. Ik word nu al helemaal gek van het gezeik van mijn omgeving. Dus ik ben wel blij met mijn 6 kg (en vet % gelijk gebleven), vooral mijn benen/billen zijn goed bijgetrokken, die waren niet mooi in verhouding.

vooral die anavar is masterlijk spul qua kracht; ik zit pas op 30 mg, en ik dol die gasten die op 50mg winny zitten vierkant.

enige nadeel van deze kuur; ik had er iets meer uit kunnen halen als ik nog meer ging bulken, maar met de zomer in zicht leek het me niet verstandig om een buikje te creeren.
                    Kortom; volgende keer in de winter.
                    Ja,maar denk nu maar niet dat je bv na je 3de kuur met dezelfde middelen hetzelfde resultaat gaat krijgen.Mooi resultaat dat je hebt,maar in de toekomst zal je toch hoger in dosering of zwaardere middelen moeten nemen wil je nog vooruitgang boeken.

Jeof
                    If you wanna get big...
                    You've got to eat like a pig!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X