Winstrol?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hey dudes en dudettes,ik heb zo een beetje navraag gedaan over winstrol,klopt het dat al je een kuurtje winstrol doet van neem weg 6 weken,en je komt 8 kg bij,dat je ongeveer trug 6kg verliest??dan vind ik het toch een beetje weggegooid geld,niet??
    wacht maar als ik groot ben!

Comment

tuurlijk niet ligt eraan hoe je nakuur is en je voeding je zal wel wat verliexzen maar niet zoveel als jij beschrijft mag ik tyrouwens jouw stats is weten hoelang je bent enzo >?

Greetz

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] ]hey dudes en dudettes,ik heb zo een beetje navraag gedaan over winstrol,klopt het dat al je een kuurtje winstrol doet van neem weg 6 weken,en je komt 8 kg bij,dat je ongeveer trug 6kg verliest??dan vind ik het toch een beetje weggegooid geld,niet??
        Zoveel kom je van een kuurtje winstrol echt niet aan hoor!!
        En met winstrol is het "what you see is what you get" m.a.w. je komt er niet veel van aan maar wat je aan komt is wel "blijvend"
        They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
        Don't stimulate....Annihilate!!!
        Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Oh ja....

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]hoi mensen ik ben nu 18 jaar (net) en train bijna 1 jaar
          @Dude....kom op man je traint nog niet eens een jaar. Weet je hoeveel er nog te halen valt als natural + je groeit met je 18 jaar ( en natural) waarschijnlijk nog wel harder als iemand van in de 30 die aan de A.S. zit!!

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]als ik niet door de keuring kom van de landmacht
          Lijkt me behoorlijk moeilijk om niet door die keuring heen te komen.  
          Je bent toch gezond?? Hoe is het met je conditie??

mvgr Rik

Comment

zijn conditie is beter dan en renpaard ..hij rent constant al die marathons enzo.....is voor hem een eitje...om er door te komen zij ik ook al tegen hem..

Greetz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] ]hij rent constant al die marathons enzo
              Misschien een idee voor Dude als hij wil groeien om wat te minderen met hardlopen. Toen ik minder ging hardlopen (heb zelf ook in dienst gezeten) kwam ik zo 3 tot 4 kilo aan.

En om bij de landmacht te komen heb je echt niet zo'n goede conditie nodig hoor. Je hoeft geen marathons te lopen in ieder geval. Kracht heb je net zo goed nodig, stormbaan, klimmen, bergmarsen...enz

Comment

Who's the Chef

Comment

ja áls ik afgekeurd word dan zou dat medisch zijn van die dingen dat je niet eens wist dat je dat had, alergisch voor een bepaalde grassoort die niet eens in nederland voorkomt bijvoorbeeld. maandag heb ik mijn 1e keuring by the way
                  stats :
                  - 17 jr
                  - 86 kg
                  - 1,88 m
                  - 8-10% bf

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Loo @ Jun. 03 2005,22:49)]what the fuck ik zie nu bij je stats dat je pas 17 jaar bent.

Je komt net kijken man met je jaar training.
                    Je ballen hebben net door hoe ze testosteron moeten produceren en je wil al een kuurtje nemen.

Ga nou maar gewoon lekker door met trainen en jezelf helemaal het lazerus eten, en leer nog een paar jaar van dit forum, en laat je nou niet gek maken door de kuurschema;s etc. die hier geplaatst worden.

Het lijkt misschien de normaalste zaak om te kuren als je het zo op dit forum bekijkt, maar dat is het zeker niet bro.
                    Zet het gewoon de eerste paar jaar helemaal uit je hoofd, gewoon lekker trainen, af en toe dronken worden van een breezertje in de kroeg, en niet aan gaan lopen klooien met pillen waarvan je nauwelijks weet wat er in zit of hoe het werkt.

Wat denk je wat je ouders er van vinden, als je naar de dokter moet omdat je kapot gaat van de pijn omdat die net volgroeide lever van je zware overuren maakt.

Gewoon lekker doorknallen, je zit nu in de leeftijd dat je het zwaarst groeit, serieus!
                    na 1 winstrol kuurjte zal me lever het nog niet begeven denk
                    stats :
                    - 17 jr
                    - 86 kg
                    - 1,88 m
                    - 8-10% bf

Comment

waarom zou ik er trouwens nix vanaf weten

xeno ligt me altijd wel aardig in...
                      stats :
                      - 17 jr
                      - 86 kg
                      - 1,88 m
                      - 8-10% bf

Comment

rofl.........nu is het zeker allemaal mijn schuld ....

maar idd ik vertel hem wel wat ik doe .....

Comment

he dude
                          ik zou het nog niet doen . doe eerst effe een paar jaar naturel dan heb je ook wat op gebouwt en dan zo ik het pas doen.

grtz bennie

Comment

Mooie stats btw bennie

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 04 2005,10:36)]tuurlijk niet ligt eraan hoe je nakuur is en je voeding je zal wel wat verliexzen maar niet zoveel als jij beschrijft mag ik tyrouwens jouw stats is weten hoelang je bent enzo >?

Greetz
                              ik ben 1m94 al de andere stats staan bij m'n ondertekening

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (bennie21 @ Jun. 04 2005,19:45)]he dude
                                ik zou het nog niet doen . doe eerst effe een paar jaar naturel dan heb je ook wat op gebouwt en dan zo ik het pas doen.

grtz bennie
                                ja bennie zoals jij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X