dianabol begonnen maar wil lsnog test toevoegen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dianabol begonnen maar wil lsnog test toevoegen

Hallo,

Zit in bijna in mijn 2e week dianabol only. Achteraf had ik toch liever test e willen toevoegen omdat ik niet durfde te spuiten heb ik dit niet gedaan. Nu vraag ik me af kan ik het nog toevoegen nu ik al in bijna week 2 zit of moet ik het deze dianabol only 6 weken 40 mg maar afmaken en in mijn volgende kuur de test zetten.
    Strike first, Strike hard, No mercy

Nu test e pakken is prima
    Een dag niet getraind...

Comment

Nu beginnen en de test e dan gewoon door trekken naar 10 weken en de dbol afmaken tot 6 weken. Normaal zou ik 4 weken dbol doen direct test e erbij. Maar omdat ik al 2 weken bezig ben gewoon dbol doortrekken tot 6 weken?
      Strike first, Strike hard, No mercy

Comment

Test kan prima. 500 mg. 10/12 week.
        vergeet de hcg niet
        en je pct offcourse
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

ruhl hoezo hcg en pct vertel eens ik zit nu aan dbol en gaat ook test e vanderweek injecteren mijn been

Comment

hcg voor sneller herstel in je pct. En een pct is voor je herstel. Herstel is in dit geval dat je lichaam weer zijn eigen testosteron aan gaat maken nadat jij niet meer spuit. Ga eens wat lezen
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

Kan gewoon inderdaad met test beginnen. Voor het aantal weken dat je al in gedachten had

Comment

Gezien de datum van de vraag, zal de kuur sinds wel klaar zijn.
                Hij is nu misschien de teleurstelling aan het verwerken, hihihihi

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X