First Cycle Test-E vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by xylometazoline View Post
    Jaman. leer jij maar een keer deadliften smurf want jouw profiel foto ziet er ook niet zo pro uit
    Wil jij het me dan leren? Ben benieuwd of je weet hoeveel kg je tilt als je niet eens weet hoe veel 12x2 is
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hallo

momenteel plan ik mijn eerste cycle in en dit wil ik goed voorbereiden, Het liefs meteen inject omdat Orals dus niet zo gezond is.

Ik heb een vraagje over een Vial Test-E van 250mg,

Mijn vraag: Als het goed is hoef ik deze test maar 1 of 2 keer per week te injecteren wat voor mij te doen is, Stel je voor dat ik een inject pak op Dinsdag en vrijdag per shot 250mg

Dan schuif ik dus 2 vials op in me Glute voor 12 weken lang, Dit kost dan 300+ voor misschien 5-10kg Massa? lijkt mij zeer onwaarschijnlijk tog?
      Testosteron Enanthate 10 ml 250 mg/ml
      Verderop zeg je dat je liever geen tabs hebt? Terwijl je wel een kickstart Winstrol erbij wilt nemen!

Welnu, dat is simpel te omzeilen kerel,
      Inplaats van de winstrol kun je ook kickstarten met een Testosteron Propionaat ed (voorkeur) of eod voor 3 weken. Het scheelt je 4weken tabs slikken, en je hebt geen omschakeling van/naar hetgeen toch weer voorkeur geniet. + je hebt minder verschillende middelen in je lichaam.
      Het profeit van de winstrol ben je na n week of wat weer kwijt, en de test trek je door. Win/win combi.
      Zo leer je ook wat de test only voor jou kan betekenen.

Het is je al vermeld dat je er HCG bij moet gaan zetten, deze zet je bij voorkeur eod 250iu of je zet hem 2x per week 500iu....
      Het gebruik van deze, is wel het slimste en beste wat je kunt doen tijdens een kuur!

De Testosteron Enanthaat zet je het beste 2x per week ivm de waardetijd van de enth.

De nakuur is je al uitgelegt!

Of je wel of niet gaat kuren moet je helemaal zelf weten, het is tenslotte jouw lichaam en daar mag je mee doen wat jij wilt.
      Maar dat wil niet zeggen dat je lullig moet gaan doen tegen kerels die je willen beschermen tegen jezelf. Je begrijpt zelf waarschijnlijk ook wel dat ze het beste met je voor hebben.

Het laatste stukje van je eerste post snap ik niet helemaal, want waarom zou je geen 5 tot10kg gainen op deze kuur?
      Over prijzen mag je hier niet praten, maar ik denk dat je makkelijk toekomt met je voorgestelde prijs...

Het is/word je eerste kuur, voordat je ermee gaat starten zou ik toch wat meer jezelf inlezen over kuren. Koop nog geen shit voor je zeker bent van je zaak...
      Zorg dat je alles weet over hetgeen je wilt nemen en gaat doen. En bereid alles voor, waarmee ik dus ook je voeding/training en rust bedoel. Vermeid ook stress. Het is zo lullig als je halverwege moet stoppen en helemaal geen fluit opschiet met de zooi.

Overdenk dit nog eens!
      vrg, Ruud.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
        Verderop zeg je dat je liever geen tabs hebt? Terwijl je wel een kickstart Winstrol erbij wilt nemen!

Inplaats van de winstrol kun je ook kickstarten met een Testosteron Propionaat ed (voorkeur) of eod voor 3 weken. Het scheelt je 4weken tabs slikken, en je hebt geen omschakeling van/naar hetgeen toch weer voorkeur geniet. + je hebt minder verschillende middelen in je lichaam.
        Het profeit van de winstrol ben je na n week of wat weer kwijt, en de test trek je door. Win/win combi.

Het is je al vermeld dat je er HCG bij moet gaan zetten, deze zet je bij voorkeur eod 250iu of je zet hem 2x per week 500iu....
        Het gebruik van deze, is wel het slimste en beste wat je kunt doen tijdens een kuur!

De Testosteron Enanthaat zet je het beste 2x per week ivm de waardetijd van de enth.

Of je wel of niet gaat kuren moet je helemaal zelf weten, het is tenslotte jouw lichaam en daar mag je mee doen wat jij wilt.
        Maar dat wil niet zeggen dat je lullig moet gaan doen tegen kerels die je willen beschermen tegen jezelf. Je begrijpt zelf waarschijnlijk ook wel dat ze het beste met je voor hebben.

Het laatste stukje van je eerste post snap ik niet helemaal, want waarom zou je geen 5 tot10kg gainen op deze kuur?
        Over prijzen mag je hier niet praten, maar ik denk dat je makkelijk toekomt met je voorgestelde prijs...

Het is/word je eerste kuur, voordat je ermee gaat starten zou ik toch wat meer jezelf inlezen over kuren. Koop nog geen shit voor je zeker bent van je zaak...
        Zorg dat je alles weet over hetgeen je wilt nemen en gaat doen. En bereid alles voor, waarmee ik dus ook je voeding/training en rust bedoel. Vermeid ook stress. Het is zo lullig als je halverwege moet stoppen en helemaal geen fluit opschiet met de zooi.

Overdenk dit nog eens!
        vrg, Ruud.
        het valt me al vaker op maar godsamme wat mag een ieder van body net geluk hebben met iemand als jij!
        moeite nemen om uitgebreid te reageren, duidelijke taal, geen voor oordelen of wat dan ook
        top hoor!
        Mangs wa, aait nich

Comment

100% eens met Flabbert!
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post

Overdenk dit nog eens!
            vrg, Ruud.
            Woahh, bedankt voor je post hier kan ik wat mee

Mijn voeding/training is allemaal in orde ik heb de macro's perfect staan en ik word sterker van mijn train-schema. Wel ga ik me eerst verder verdiepen in PCT/HCG en in verschillende soorten test.

Over enkele maanden zal ik mijn vernieuwde plan hier posten, En misschien een log bij houden

Als het aan mij ligt mag de topic /close, ik weet nu voldoende
            Bedankt voor de leden die me wijzer hebben gemaakt, maar kolere wat zitten er een paar knakworsten bij zeg -.-

Comment

Bedankt voor de leden die me wijzer hebben gemaakt, maar kolere wat zitten er een paar knakworsten bij zeg -.-
              Zou dat ook niet gedeeltelijk aan jezelf liggen.. Pik?

Niet dat ik me aangesproken voel en anders zal het mijn reet roesten, maar volgens mij zegt knul exact hetzelfde als ik mbt tabs…maar lokt hij geen discussie uit?
              Ik constateerde tegenstrijdigheid in jouw verhaal en reageerde daarop. Volgens mij redelijk normaal.

Misschien is het verstandig in het vervolg jezelf iets minder aangevallen te voelen en niet alleen maar positieve reacties te verwachten.

Desalniettemin… succes.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                Dan plaats ik hem nog maar een keer als jij zo graag erkenning wilt dat je reacties gaat plaatsen als niemand reageert op jouw reactie. Godverdomme.

Ot: aardig niveau hoor, niks mis mee.
                Zijn de mods met vakantie allemaal trouwens?
                bijkomen van defqon
                maar mag gerust op de knop kwalijk bericht gedrukt worden hoor. dan kijken we erna en kunnen we indien nodig actie ondernemen. alle topics volgen hebben we geen tijd voor.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                  bijkomen van defqon
                  maar mag gerust op de knop kwalijk bericht gedrukt worden hoor. dan kijken we erna en kunnen we indien nodig actie ondernemen. alle topics volgen hebben we geen tijd voor.
                  Haha, nee hoor.
                  Ik hoef niks te rapporteren, maar het viel me ineens op dat de mods niet veel aanwezig meer zijn.
                  Dat schoot me te binnen en post ik dan gelijk maar in de discussie waar ik in kijk op dat moment.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                    Haha, nee hoor.
                    Ik hoef niks te rapporteren, maar het viel me ineens op dat de mods niet veel aanwezig meer zijn.
                    Dat schoot me te binnen en post ik dan gelijk maar in de discussie waar ik in kijk op dat moment.
                    ahzo^^
                    het is ook eindelijk goed te doen buiten. ben zelf althans nog weinig online te vinden lees soms ff wat zoals dit topic toevallig en voor de rest alleen de kwalijke berichten.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                      bijkomen van defqon
                      .
                      haha held, herkenbaar
                      Mangs wa, aait nich

Comment

Woahh, bedankt voor je post hier kan ik wat mee

Mijn voeding/training is allemaal in orde ik heb de macro's perfect staan en ik word sterker van mijn train-schema. Wel ga ik me eerst verder verdiepen in PCT/HCG en in verschillende soorten test.

Over enkele maanden zal ik mijn vernieuwde plan hier posten, En misschien een log bij houden

Als het aan mij ligt mag de topic /close, ik weet nu voldoende
                        Op DBB staat het HCG verhaal uitgelegd bij AAS > Leerzame topics > ergens op de eerste pagina.

Geschreven door GetXXL in vrij begrijpbare taal, ook zonder medische achtergrond/studie wat dan ook.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                          Nou als je nog geeneens weet hoeveel er in 1 vial zit zou ik nog lang niet beginnen
                          +1 idd

Comment

Vorige week is de kuur begonnen

1-12 Test e
                            1-4 Dbol
                            8-12 HCG
                            12-14 40-40-20-20

Eerste 2 prikken al gezet door moeders :P.

Comment

Hcg vanaf week 1.
                              nolva op 40 is belachelijk veel.
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Ik moet ff nog 10ml water halen dat mix ik dan begin ik deze week al wel met HCG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X