Hallo bn-ers,
Voordat ik meteen met de deur in huis val eerst even dit,
Ondanks dat ik lange tijd niet echt meer actief ben op bodynet, volg ik zo nu en dan het forum.
4 jaar geleden ben ik gestopt met trainen. ( sinds 1 maand weer begonnen
) Daarbij heb ik 12 jaar kuur ervaring, en niet zonder slag of stoot wijzer geworden. Zeker in deze tijd waar er zoveel ug labs zijn, en hg eigenlijk niet echt meer voorhanden is. Dat is ook wel eens anders geweest.
Veel berichten over echt of fake spullen, met of zonder foto, op alle fora.
Wel of niet uit testen van je spullen, goede leverancier of niet. Je kunt niks met zekerheid zeggen. Uit testen dan maar. Proefkonijn op jezelf, heb het allemaal gedaan, en niet zonder risico of problemen.
Mijn interesse in chemie is altijd erg groot, niet alleen ivm steroide.
Sinds enige tijd ben ik in bezit van de juiste contacten, middelen en spullen om steroide te testen.
In eerste instantie was het niet de bedoeling om dit hier te posten.
Maar na een hoop testen in de bekende kring schok ik van het feit hoeveel fake er in omloop is.
Vandaar deze post.
Nu hoor ik je denken, een labtest is toch achterlijk duur??!
Dat klopt, maar dat heeft een reden. Echter worden er veel meer dingen getest die niet helemaal noodzakelijk zijn maar wel worden gedaan. En daar betaal je voor.
Een labtest hoeft dus niet perse duur te zijn!!
Maar als je weet of je spullen de juiste stoffen bevatten, en je weet de consentratie, dan is dat toch al genoeg? Idd dat is alles wat je moet weten.
Stel dat je sustanon 250 maar 100mg sustanon bevat, waarom zou je dan willen weten wat voor overige stoffen erin zitten?? Of was je vanplan om het alsnog te zetten??! of misschien zit er helemaal geen sustanon in. Weggooien die handel!
Of na de eerste test blijkt dat het geen sustanon is, waarom
Een andere optie is om het niet te willen weten en het gewoon te gebruiken en we zien wel.
Dat laatste herken ik maar al te goed.
Kort door de bocht , Wat ik voor je kan testen is:
- eerste test, bepalen of de werkzame stoffen aanwezig zijn
- tweede test kan de consentratie en de potentie vaststellen
Dat is eigenlijk alles wat je weten wil. Verdere analyse is niet noodzakelijk.
Na al die jaren van uitproberen weet ik inmiddels, Vertrouwen is goed !, Controleren is beter !
Al zijn ze nog zo aardig tegen je...
Groetjes Mark
( misschien overbodig maar toch, ik verkoop geen steroide )
Voordat ik meteen met de deur in huis val eerst even dit,
Ondanks dat ik lange tijd niet echt meer actief ben op bodynet, volg ik zo nu en dan het forum.
4 jaar geleden ben ik gestopt met trainen. ( sinds 1 maand weer begonnen

Veel berichten over echt of fake spullen, met of zonder foto, op alle fora.
Wel of niet uit testen van je spullen, goede leverancier of niet. Je kunt niks met zekerheid zeggen. Uit testen dan maar. Proefkonijn op jezelf, heb het allemaal gedaan, en niet zonder risico of problemen.
Mijn interesse in chemie is altijd erg groot, niet alleen ivm steroide.
Sinds enige tijd ben ik in bezit van de juiste contacten, middelen en spullen om steroide te testen.
In eerste instantie was het niet de bedoeling om dit hier te posten.
Maar na een hoop testen in de bekende kring schok ik van het feit hoeveel fake er in omloop is.
Vandaar deze post.
Nu hoor ik je denken, een labtest is toch achterlijk duur??!
Dat klopt, maar dat heeft een reden. Echter worden er veel meer dingen getest die niet helemaal noodzakelijk zijn maar wel worden gedaan. En daar betaal je voor.
Een labtest hoeft dus niet perse duur te zijn!!
Maar als je weet of je spullen de juiste stoffen bevatten, en je weet de consentratie, dan is dat toch al genoeg? Idd dat is alles wat je moet weten.
Stel dat je sustanon 250 maar 100mg sustanon bevat, waarom zou je dan willen weten wat voor overige stoffen erin zitten?? Of was je vanplan om het alsnog te zetten??! of misschien zit er helemaal geen sustanon in. Weggooien die handel!
Of na de eerste test blijkt dat het geen sustanon is, waarom
Een andere optie is om het niet te willen weten en het gewoon te gebruiken en we zien wel.
Dat laatste herken ik maar al te goed.
Kort door de bocht , Wat ik voor je kan testen is:
- eerste test, bepalen of de werkzame stoffen aanwezig zijn
- tweede test kan de consentratie en de potentie vaststellen
Dat is eigenlijk alles wat je weten wil. Verdere analyse is niet noodzakelijk.
Na al die jaren van uitproberen weet ik inmiddels, Vertrouwen is goed !, Controleren is beter !
Al zijn ze nog zo aardig tegen je...
Groetjes Mark
( misschien overbodig maar toch, ik verkoop geen steroide )
Comment