Basis informatie en uitleg GHRP/GHRH gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Basis informatie en uitleg GHRP/GHRH gebruik

Aangezien ik mij enorm verveelde, en GHRP/GHRH vragen toch vaak (blijven) voorkomen besloot ik hierover maar een simpel topic te schrijven in jip en janneke taal, indien je aanvullingen hebt voel je vrij deze te geven.

Ik heb geen ervaring en geen studie of wat dan ook, dus wat je eruit haalt moet je zelf maar weten. Alles in deze post is gebaseerd op eerdere BN topics en datbtrue en nog andere "literatuur".

GHRP + GHRH informatie
    , de basis en hoe te gebruiken

Er zijn 2 soorten peptides waar we naar gaan kijken. De GHRP en GHRH, de GHRP zorgt voor een vrijlating/activaie van groeihormoon in het lichaam en de GHRH versterkt dit op zijn beurt. Zoals je nu misschien begrijpt werken deze 2 peptides fantastisch samen, samen geven ze minstens 2x zoveel effect dan dat je 1 peptide op zichzelf zou gebruiken.

GHRP + GHRH kan zeer veelzijdig ingezet worden. Voor een betere nachtrust en anti-veroudering, voor spieropbouw, voor vetverlies en het kan het herstel van pezen en weefsel positief beïnvloeden (kijk dan meer naar IGF-1LR3).

Soorten GHRP
    GHRP-2: Heeft de meest intense activatie van groeihormoon en sides als honger en darmklachten zijn beduidend minder dan met GHRP-6. Wel heeft GHRP-2 een groter effect op coristol en prolactine.

GHRP-6: Naast dat het groeihormoon activeert/vrijlaat zorgt het ook voor side-effects zoals enorme honger en last van je darmen. GHRP-6 heeft een mild effect op coristol en prolactine.

Ipamorelin: Lijdt tot de minste activatie van groeihormoon maar daarmee ook de minste sides, (vrijwel) geen honger, geen darmklachten, en nagenoeg geen effect op coristol en prolactine.

Welke soort GHRP moet ik gebruiken?
    Dit is uiteraard een keuze die je zelf dient te maken, aan de hand van bovenstaande informatie kan je zelf een keuze maken. GHRP-2 is het krachtigst, maar misschien wil je juist gebruik maken van de bijkomende honger bij de GHRP-6 wat bijvoorbeeld handig kan zijn in de bulk, ben je erg gevoelig voor sides dan is Ipamorelin misschien een betere (maar wel duurdere) keuze.

Soorten GHRH
    Alle GHRH soorten zijn afkomstig van MOD GRF, het verschil zit hem in de halfwaarde tijden.

CJC1293 heeft een halfwaarde tijd van ongeveer 5 minuten

CJC1295 zonder DAC heeft een halfwaarde tijd van ongeveer 30 minuten

CJC1295 met DAC heeft een halfwaarde tijd van een aantal dagen

Welke soort GHRH moet ik gebruiken?
    Simpel, CJC1295 zonder DAC (oftewel MOD GRF 1-29) dit werkt het beste samen met de GHRP die je zet, je wilt een GH piek creëren, de halfwaarde tijd van CJC1295 met DAC is te lang en zorgt voor een soort constante afgifte van GH terwijl je dus een piek wilt creëren. CJC1293 werkt met zijn halfwaarde tijd van 5 minuten te kort.

Dosis
    De algemene dosis is 1mcg per KG lichaamsgewicht, dit is tevens de verzadigingsdosis, wat inhoud dat meer geen zin heeft (en dus niet lijdt tot betere resultaten, dit is afhankelijk van het aantal injecties).

Injectie
    Je kunt de GHRP en GHRH beiden in 1 spuit optrekken, ze dienen namelijk ook gelijk geïnjecteerd te worden.

Er dient minimaal 3 uur tussen de injecties te zitten. De hoeveelheid en tijden van de injecties is geheel afhankelijk van je doelen.

Injectie kan zowel intramusculair als subcutaan (in (buik)vet).

Voorbeelden van injectie schema’s zijn o.a:
    Vetverlies: ochtend/middag/post-workout
    Spierobouw: ochtend/pre-workout/voor het slapen, ochtend/post-workout/voor het slapen, pre-workout/voor het slapen/’s nachts, ochtend/middag/post-workout

Het meest gebruikte schema is: ’s ochtends/post-workout/voor het slapen

Bewaren
    Het ongemixte poeder bewaar je in de vriezer, eenmaal gemixt met bacterieel water dan bewaar je het in de koelkast of indien deze niet beschikbaar is een koele omgeving zonder zonlicht. Gemixt met water is het 3-4 weken houdbaar ongeveer.

Voeding rondom injectie tijden
    Het is belangrijk om gedurende een uur voor de injectie en tot 20 minuten na de injectie geen koolhydraten of vetten meer te eten omdat dit de GH activatie kan verstoren. Eiwitten kunnen wel. Whey kan ook lijden tot een insuline piek maar deze is niet noemenswaardig en zal geen effect hebben op de GH activatie. Het komt erop neer dat je geen voeding tot je moet nemen dat bloedsuiker verhogend werkt.

Gebruik in combinatie met insuline of HGH
    De GHRP+GHRH kan in combinatie met insuline of HGH worden gebruikt, maar dit is niet aan te raden voor de huis tuin keuken BB’er naar mijn mening, je creërt namelijk een enorme pulse GH welke als hij niet gebruikt wordt eerder kwaad dan goed doet in het lichaam. Meer hierover kan je vinden op DatbTrue.

Hoewel ik geen kennis heb van wat er staat is het goed om zo'n topic te hebben waar alles duidelijk in een post staat
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Goede uitleg top!

Comment

Nice man, over de nutteloosheid van de meeste posts van je valt te twisten maar je voegt in 1 topic wel meer toe dan de meeste in (meerdere) maanden Interesting artikeltje. Is het trouwens met GHRP-achtige shit hetzelfde als met roids dat, des te meer profijt je ervan hebt des te sterker de sides zijn zeg maar?

Comment

Duidelijk stuk, alleen hoe moet ik dit in "AAS-land" zien? Het is een alternatief van wat? Wat ik bedoel is, ik zie vaak langskomen dat men over het algemeen een test-kuur aanraadt, wat is hier speciifiek handiger, welke extra voordelen aan dan en waarom zou ik het inzetten?
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Voordelen? De massa die je opbouwt is blijvend... Met AAS niet... Tevens stimuleert het je vetverbranding...En je herstel.. En het onderdrukt niet je eigen axis..En groeihormoon is totaal niet te vergelijken met test kuur... Combinatie zou ideaal zijn.. Cellen opbouwen en volpompen / laten groeien met test.. En tegelijk vet verbranden

Comment

Originally posted by Dwo69 View Post
              Voordelen? De massa die je opbouwt is blijvend... Met AAS niet... Tevens stimuleert het je vetverbranding...En je herstel.. En het onderdrukt niet je eigen axis..En groeihormoon is totaal niet te vergelijken met test kuur... Combinatie zou ideaal zijn.. Cellen opbouwen en volpompen / laten groeien met test.. En tegelijk vet verbranden
              Waarom zou ik dan AAS gebruiken als bovenstaande klopt?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Waarom zou ik dan AAS gebruiken als bovenstaande klopt?
                Misschien omdat er nog praktisch niet bekend is wat de eventuele schadelijke gevolgen van groeihormonen op lange termijn zijn?
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Misschien omdat er nog praktisch niet bekend is wat de eventuele schadelijke gevolgen van groeihormonen op lange termijn zijn?
                  Van AAS toch ook niet?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    Van AAS toch ook niet?

Mwa, meer dan van groeihormonen in ieder geval.
                    Deca werd bijna bij iedere kuur gebruikt en zou niet schadelijk zijn, maar de laatste jaren momen er wel andere berichten over naar voren.
                    Anabolen worden al relatief lang gebruikt in verhouding met groeihormonen.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Denk ook om het feit dat AAS veel sneller werkt... En beginnende kuurders eerst over AAS horen en lezen.. En zich later in een wat gevorderd stadium pas bezig houden met Groeihormoon... Ook is HGH ( exogene hgh) erg duur.. En peptides zijn te betalen.. Maar is nog niet super veel over bekend ook geloof ik.. En mensen vertrouwen er vaak niet snel op.. Omdat het allemaal veel langzamer gaat als anabolen.. En je toch een klap meer geld kwijt bent wil je wat massa winnen.. Dit heeft gewoon veel tijd nodig met peptides en hgh

kort gezegd: met AAS heb je in korte tijd meer massa voor je geld maar is niet altijd blijvend...

met er hgh of peptides... Heb je in lange tijd wat massa opgebouwd en nieuwe cellen.. Die je wel behoud... Maar dit kost gewoon veel
                      meer geld en duurt veel langer.

ideale combinatie blijft toch het combineren werkt t beste.
                      Last edited by Dwo69; 03-07-2014, 14:03.

Comment

HGH is overrated voor recreative gebruikers man
                        besteed je geld beter ergens anders aan
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Ghrp/hgh met as vergelijken is onzin.
                          ghrp/hgh kun je nieuwe spiervezels mee aanmaken, as vergroot ze alleen.
                          ghrp/hgh kunnen je wel beter laten herstellen bij lager gebruik, afvallen, verjongen.
                          maar aas en hgh/ghrp zijn totaal verschillende middelen.

Comment

groei hormonen--> hyperplasie

AAS-->hypertrofie

Beste (niet gezondste ) is beide veel en altijd voor monster fysiek.
                            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                              HGH is overrated voor recreative gebruikers man
                              besteed je geld beter ergens anders aan
                              Ik ben t daar niet helemaal mee eens.. In combinatie met insuline en AAS heb t mij de afgelopen maanden zon 20 kg gebracht.. Waar een deel spiergeheugen bij zat.. En ook aanzienlijk droger geworden... Het kost een hoop geld.. Maar t maakt wel resultaat vind ik.. Ik heb dan wel real deal genotropin.. Weetniet hoe het bij underground hgh is...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X