Basis informatie en uitleg GHRP/GHRH gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het antwoord is al gegeven, ghrp/ghrh zijn totaal andere middelen dan AAS. Werken op totaal andere manier in het lichaam, is eerder iets wat je naast je AAS laat lopen (net zoals bijvoorbeeld clenbuterol/T3, het zijn geen anabolen maar kunnen slim toegepast worden door BB'ers).

Thanks voor de leuke reacties.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Waarom zou ik dan AAS gebruiken als bovenstaande klopt?
      Dit is "ingewikkelder" en je haalt met aas in principe een veel grotere winst, plus je hebt AAS nodig om je nieuwe spiercellen groot te brengen zeg maar.

En wat rainman zegt is denk toch ook wel een goeie reden voor de recreatieve gebruiker.

Originally posted by akito View Post
      Nice man, over de nutteloosheid van de meeste posts van je valt te twisten maar je voegt in 1 topic wel meer toe dan de meeste in (meerdere) maanden Interesting artikeltje. Is het trouwens met GHRP-achtige shit hetzelfde als met roids dat, des te meer profijt je ervan hebt des te sterker de sides zijn zeg maar?
      Thanks.

Euhm ja dat is moeilijk te zeggen dat is met AAS ook niet altijd zo (wel vaak hoor inderdaad, maar verschilt ook per persoon, sommigen kunnen tren bijvoorbeeld prima hebben, andere gaan op een milde dosis al dood van binnen), en opzich hier ook niet, zo is GHRP-2 het meest stimulerend maar zijn de sides zoals honger minder dan bij GHRP-6.

Comment

Originally posted by Dwo69 View Post
        Ik ben t daar niet helemaal mee eens.. In combinatie met insuline en AAS heb t mij de afgelopen maanden zon 20 kg gebracht.. Waar een deel spiergeheugen bij zat.. En ook aanzienlijk droger geworden... Het kost een hoop geld.. Maar t maakt wel resultaat vind ik.. Ik heb dan wel real deal genotropin.. Weetniet hoe het bij underground hgh is...
        laat is je fysiek zien dan??
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
          Hij heeft toch een avatar?
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik
            heb idd een profiel afbeelding ben wel stuk droger nu.. 1,82 95 kilo.. 9%. Ik probeer foto te uploaden van onder andere Abbs maar t lukt niet via me telefoon zal t weekend even kijken als k thuis ben of via computer kan.. Wou zowiezo al album aanmaken op profiel..

Originally posted by rainman View Post
            Mwa, meer dan van groeihormonen in ieder geval.
            Deca werd bijna bij iedere kuur gebruikt en zou niet schadelijk zijn, maar de laatste jaren momen er wel andere berichten over naar voren.
            Anabolen worden al relatief lang gebruikt in verhouding met groeihormonen.

Comment

ben benieuwd hoe beest je bent

Comment

Dus block, heb je verder nog op/aanmerkingen of iets nuttigs in te brengen?

Comment

Beest? Dat valt ook wel weer mee haha mijn stats zijn nog verre van beest.. Heb mijn stats gepost in vorig bericht.. Zal binnenkort mijn foto album update!

ben benieuwd hoe beest je bent

Comment

Roid rage?

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                      Dus block, heb je verder nog op/aanmerkingen of iets nuttigs in te brengen?
                      Ja
                      je muur

Comment

nee nee Akito dat zie je verkeerd, hij zit aan de 600 mg tren. dat gebruikt hij in 50% van de posts waarin hij zo heerlijk subtiel is....
                        Mangs wa, aait nich

Comment

Mooi stukje Dexie.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                            groei hormonen--> hyperplasie

AAS-->hypertrofie

Beste (niet gezondste ) is beide veel en altijd voor monster fysiek.
                            En ook daarvan ben ik nog steeds op zoek naar klinisch materiaal.
                            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                              En ook daarvan ben ik nog steeds op zoek naar klinisch materiaal.
                              Is niet relevant op dit forum aldus de overlevering, alleen wat grote jongens zeggen
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Nvm..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X