Dianabol gs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol gs

Vandaag nam ik een tablet dianabol 10mg stopte hem in mijn mond en heb een glas water ingeschonken. Toen ik eindelijk zover was om te drinken was de tablet in mijn mond 3 keer zo groot geworden.
    Is dit normaal?
    Zit er zetmeel in die tabletten of zo?

Tuurlijk is dit normaal... gebeurt met elke tablet... doe maar een aperientje in je mond zal het zelfde mee gebeuren... Ik weet niet wat er voor de rest in zit.. een bindmiddel maar of dat zetmeel is weet ik niet
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

he man..ik heb ze ook van g.s. en dat is heel normaal hoor.
      ik weet wel een ding dat die dingen heel goed werken haha..

Comment

Ja oke, had het nog niet eerder meegemaakt.
        Wel vind ik de tabletten van g.s vreemd de ene is zachter dan de andere ook verschilt de ene pil soms met de andere in dikte.
        Ook zitten er in het potje een paar kapotte pillen. Best wel amateuristisch. Maar het belangrijkste is :::::

HET WERKT WEL

Comment

Ik vind de dboll van g.s. De tabs van g.s. zijn altijd een beetje vreemd, soms hebben ze ook een verschillend kleur..

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (harold @ Jun. 12 2005,20:01)]Ik vind de dboll van g.s.  De tabs van g.s. zijn altijd een beetje vreemd, soms hebben ze ook een verschillend kleur..

Grtz..

worden ze hand gemaakt dan dat je er anders uit zien
            Who's the Chef

Comment

verschillende kleur dat heb ik no niet gezien in mijn potjes hoor

Comment

In vergelijking met andere merken ogen ze inderdaad amateuristisch. Ze verschillen onderling soms wat in dikte e.d.
                De meeste gebruikers zijn echter dik tevreden en daar gaat het om..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

precies mensen..niet vergeten dat de aspirientjes van de drogist worden geslagen met rotary presses van 150.000 euro per stuk, met een capaciteit van 500.000 tabs per uur...

Grt. D.W.
                  ***Geweld eindigt waar respect begint***
                  ____
                  Email:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X