Spuiten in de bil  of been

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spuiten in de bil  of been

hallo, heb een vraagje als je om de dag in je bil zet en je reet doet nog zeer van de vorige spuit geeft het dan niet als je gewoon weer in de zelfde bil spuit of is het beter om dan ik je been of andere bil te spuiten.

ik doe in me quads om en om.Links en daarna weer rechts..gaat goed

Comment

Beter en aangenamer is het om in de andere bil dan te spuiten eh,dat is vanzelfsprekend.Kan ze ook zetten in schouder/been maar persoonlijk laat ik ze in de bil zetten.
      Met Hirudoid zalf/gel kan je de pijnlijke spuitplekken insmeren.

Jeof
      If you wanna get big...
      You've got to eat like a pig!

Comment

Ben zelf erg te spreken over het injecteren in het been, dit gaat goed met 0,6x25 of 0,8x38 (de laatste heb ik van de week voor het eerst geprobeerd   )

Grtz..

Alias Homer Simpson ...

Comment

mieterig gedrag hiero gewoon erin rossen en feesten maar

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 16 2005,17:21)]ik doe in me quads om en om.Links en daarna weer rechts..gaat goed    

Comment

ja maar deze kerel zet om de dag.

in dat geval zou ik gewoon afwisselen; gluteus, quads, kuiten, schouders.

als je telkens op dezefde plek spuit (ook al wissel je af met links rechts) en dat 6 of 8 weken lang krijg je problemen i.v.m vorming littekenweefsel.

vergeet niet je naalden ook af te wisselen he; geen 0,8 * 40 voor je schouder gebruiken, daar krijg je spijt van

Comment

Daar ga je zeker spijt van krijgen,hahaha.

Comment

oke thanks ga de ene keer in rechts de andere keer in links en dan hetzelfde met de benen, heb namelijk nog nooit in mn been geinjecteert ben erg benieuwd hoe of wat.
                  maar je bil is toch een grotere spier dan je been dus prik je ook niet zo snel mis.

Comment

Hey,

Ik zet zelf elke dag winstrol en zet dit om en om in mijn bovenbeen. De eerste paar dagen heb je een beetje een pijnlijke been, maar na een week is het weg. Je houd alleen een beetje beurse benen over.

En steeds op een andere plek prikken he, niet steeds op de zelfde plek.

mzzl
                    !Use my shit and feel the power!

Comment

Als je EOD of ED spuit zou ik been en bil en eventueel schouders afwisselen. Dus om de 6 prikken bij de eerste aangekomen.
                      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (banaan @ Jun. 16 2005,22:59)]Als je EOD of ED spuit zou ik been en bil en eventueel schouders afwisselen. Dus om de 6 prikken bij de eerste aangekomen.
                        Prik je bij jezelf diep door de schil?

Jeof
                        If you wanna get big...
                        You've got to eat like a pig!

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (wilfredt @ Jun. 16 2005,18:53)]oke thanks ga de ene keer in rechts de andere keer in links en dan hetzelfde met de benen, heb namelijk nog nooit in mn been geinjecteert ben erg benieuwd hoe of wat.
                          maar je bil is toch een grotere spier dan je been dus prik je ook niet zo snel mis.
                          als je in je been mis ken prikken moet je echt een brilletje kopen bro

Comment

oke maar ik heb geen ervaring met prikken heb nu in me bil gezet ging prima maar ga ook in mn been zetten je moet prikken op de plek waar je handpalm hankt als je je arm naar beneden heb toch. aan de zijkant van het bovenbeen.

Comment

Check deze site ff.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X