hallo, heb een vraagje als je om de dag in je bil zet en je reet doet nog zeer van de vorige spuit geeft het dan niet als je gewoon weer in de zelfde bil spuit of is het beter om dan ik je been of andere bil te spuiten.
Spuiten in de bil of been
Collapse
X
-
Beter en aangenamer is het om in de andere bil dan te spuiten eh,dat is vanzelfsprekend.Kan ze ook zetten in schouder/been maar persoonlijk laat ik ze in de bil zetten.
Met Hirudoid zalf/gel kan je de pijnlijke spuitplekken insmeren.
JeofIf you wanna get big...
You've got to eat like a pig!
Comment
-
ja maar deze kerel zet om de dag.
in dat geval zou ik gewoon afwisselen; gluteus, quads, kuiten, schouders.
als je telkens op dezefde plek spuit (ook al wissel je af met links rechts) en dat 6 of 8 weken lang krijg je problemen i.v.m vorming littekenweefsel.
vergeet niet je naalden ook af te wisselen he; geen 0,8 * 40 voor je schouder gebruiken, daar krijg je spijt van
Comment
-
oke thanks ga de ene keer in rechts de andere keer in links en dan hetzelfde met de benen, heb namelijk nog nooit in mn been geinjecteert ben erg benieuwd hoe of wat.
maar je bil is toch een grotere spier dan je been dus prik je ook niet zo snel mis.
Comment
-
Hey,
Ik zet zelf elke dag winstrol en zet dit om en om in mijn bovenbeen. De eerste paar dagen heb je een beetje een pijnlijke been, maar na een week is het weg. Je houd alleen een beetje beurse benen over.
En steeds op een andere plek prikken he, niet steeds op de zelfde plek.
mzzl!Use my shit and feel the power!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (banaan @ Jun. 16 2005,22:59)]Als je EOD of ED spuit zou ik been en bil en eventueel schouders afwisselen. Dus om de 6 prikken bij de eerste aangekomen.
JeofIf you wanna get big...
You've got to eat like a pig!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (wilfredt @ Jun. 16 2005,18:53)]oke thanks ga de ene keer in rechts de andere keer in links en dan hetzelfde met de benen, heb namelijk nog nooit in mn been geinjecteert ben erg benieuwd hoe of wat.
maar je bil is toch een grotere spier dan je been dus prik je ook niet zo snel mis.
Comment
-
Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-