Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dopingmen geloof me teto heb ook al die tijd dat ie traint hard geknokt voor zijn grote lichaam dus respect en heb zich neit meteen vanaf beginsafaan volgestampt met sterroide.
Repect to testo
...
@testo: hoelang train je eigenlijk al was ik wel is benieuwd naar eigenlijk
Ter*ng....gewoon een heel topic ontspoort met allemaal replies die over MIJN gebruik gaan...ik moet maar eens wat meer undercover gaan geloof ik..
Weet je wat het is,ik ben een vd weinige idioten die gewoon eerlijk is terwijl ik van vele anderen weet dat ze ook anders kuren dan ze op internet vertellen.
@King36
Als je echt iets wil bereiken in deze sport zal je anders moeten kuren dan de conventionele manier.
Ik zal dit echter nooit promoten want je moet iets wel héél erg graag willen om er zoveel geld aan te besteden als ik doe maar ik ben een man op een missie en zal niet eerder rusten voordat ik ben zoals ik voor ogen heb of in mn kist lig.
En nee,ik heb geen wedstrijdaspiraties maar doe het puur voor mezelf.
@Iguana
Ik hou het op een jaartje maar dat kan nog veranderen hoewel 5 jaar wel erg extreem is.
@D-men
Ik zal er niet van staan te kijken als jij me straks voorbij gaat met hoeveelheden,ouwe anabolenhapper!
@Xeno
Ik train nu inmiddels zo'n 8 jaar ongeveer en ik heb vele fouten gemaakt in het begin.
Als jij nou die fouten niet maakt doordat je hier goed oplet is het niet voor niks geweest en ben ik een blij man.
Waarom niet eigenlijk?
Mij lijkt het leuk iig en ik zie niet inwaarom het niet zou kunnen..
Desnoods houden we een feest bij testo thuis en al komen niet alle leden een paar man/vrouw is genoeg voor een nachtje doorgaan. (hahaha alles moet weer van testo komen )
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
even serieus, we kunnen best een keer een meeting houden julli mogen bij mij thuis wel komen heb wel ruimpte voor een mannetje of 30 dus als er intresse is hoor ik het wel
Citaat[/b] (wilfredt @ Jun. 22 2005,13:43)]even serieus, we kunnen best een keer een meeting houden julli mogen bij mij thuis wel komen heb wel ruimpte voor een mannetje of 30 dus als er intresse is hoor ik het wel
Yeah!
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment