Dilemma cutten en groeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dilemma cutten en groeien

Hallo mensen. Ik ga binnenkort beginnen met een t3 kuurtje van zes weken. Daarnaast veel cardio en ongeveer 500 kcal onder mn dagelijkse behoefte eten. Omdat ik niet teveel spiermassa kwijt wil dacht ik er winstrol bij te gaan gebruiken. (tabs) Op zich zou dat precies samenvallen met mn zes weekse t3 kuur. Daarna een nakuurtje van 2 weken Nolva.
    Maar wat zo jammer is ; Ik had zodra ik droog genoeg zou zijn een massa kuur willen gaan doen. Vinden jullie dat ik, ook na een winnie only kuur van 30 a 40 mg) niet eerder dan drie maanden later aan de volgende kuur kan beginnen ?
    Reacties worden gewaardeerd. Groeten

waarom ga je dan helemaal droog trainen om vervolgens gelijk weer aan te zetten??

meestal is het toch dat je voor de zomer lekker droog ben en na de zomer er weer tegen aan
    Who's the Chef

Comment

T gaat om laatste resten vet op mn buik. Die zijn nauwelijks weg te krijgen.

Comment

T3 gaat je spiermassa kosten. Zou het bij je dieet en cardio houden.
        Als je nadat je droog bent een massa kuur gaat doen komt alles wat je net kwijt bent grotendeels weer terug..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Accepteer gewoon dat je er deze zomer niet superstrak bijloopt. Doe ik ook... Na 6 weekies d'bol, zou ik niet voor 6 weken Winstrol gaan, in jouw geval. Volg het advies van Cur en ga over een half jaar een goeie kuur doen. Dan is je lichaam en ook je lever er weer klaar voor. 'Wie mooi wil zijn, moet geduld hebben'. Wordt tevens m'n nieuwe onderschrift.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

geloof me, ik heb me de pleures gecardio'd en gedieet, maar dat vet op mn buik wil nie weg. Twee jaar geleden, ik trainde toen niet, ben ik afgevallen tot schriel formaat en nog was ie niet weg. Moet maar dan die spiermassa.
            Waarom zou de door t3 verloren spiermassa trouwens minder snel terugkomen bij een massakuur dan de door dieet en cardio verloren spieren?

@ mr. Sym. T gaat om eerst 6 weken winnie en dan 6 weken dianabol. Wel sowieso met pauze, maar ik neem aan dat je bedoelt dat die echt minimaal drie maanden moet zijn ?

Groeten

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (sander @ Jun. 22 2005,19:58)]Waarom zou de door t3 verloren spiermassa trouwens minder snel terugkomen bij een massakuur dan de door dieet en cardio verloren spieren?
              Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg dat je door het gebruik van t3 spiermassa gaat verliezen tenzij je er een redelijke hoeveel heid test tegenover zet.
              Wat je verliest aan vet tijdens het gebruik van t3 komt heel snel weer terug als je er achteraan een massa kuur zou gaan doen.
              Helaas ook altijd het eerste op de plek waar het er als laatste afging...

Greets...

Comment

Ik zou de massa kuur uitstellen. Nu gewoon een goede cutkuur doen zodat je dat laatste vet kwijtraakt.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

juist nu gewoon lekker droog proberen te worden en dan van de winter weer een massa kuur doen. het is het een of het ander

het leven is te kort om klein te zijn

Comment

zomer 2006 is het zover jongen dan heb je nog een heel jaar om je uit te leven. Zou als ik jou was lekker rustig aan doen.

mzzl

ik wou dit jaar ook droger rond lopen maar zit er ook niet in, wacht wel
                    !Use my shit and feel the power!

Comment

precies volgend jaar weer een zomer hoor
                      Who's the Chef

Comment

Dank voor de reacties ! Word je eigenlijk hyper of opgefokt van die t 3 ?
                        Ik ben niet zo gefocussed op de zomer hoor tis meer dat ik steeds tevredener ben over mn fysiek en echt goed op mn eten let, maar alleen die buik steeds blijft. T zou best kunnen dat ie niet weg kan. Dat komt voor. Je hebt mensen die gruwelijk afvallen, maar t op een plek gewoon nooit wegkrijgen. Ik ben destijds van 110 (geen spiermassa   naar 78 afgevallen. Buikje werd kleiner, maar bleef.  

begrijp ik goed dat winnie onder de t3 weinig helpt tegen spierverlies ?

Weet iemand trouwens wat sth doet als je t zet onder een kuur van eerst 4 weken 40 mg dianabol en dan 4 weken winstrol 40 mg per dag ?

groeten

Comment

Je moet niet aan sth denken,bro.

8 weken is ook veel te kort voor sth.

Comment

Na het gebruik van t3 worden sommige mensen wat depressief. Bijwerkingen tijdens het gebruik kunnen zijn; Diarree, Hartkloppingen, Nervositeit.

Greets...

Comment

dank . Stel nou dat die depressieverigheid te erg wordt wat doe je dan ? Je kan niet in een keer stoppen lijkt me?
                              Begrijp ik nou goed dat winnie onder de t3 eigenlijk geen zin heeft ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X