Clenbuterol/antikatabool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbuterol/antikatabool

Het moge bekend zijn dat clen na een aantal weken zijn werking als vetverbrander verliest.

Waar ik nu benieuwd naar ben is of iemand weet of dat ook geldt voor de anti-katabole werking die aan dit goedje toegeschreven word  

Tnx !

Grtz Sjoerd,  
    Alias Homer Simpson ...

Dat is niet de enige reden om na 2 weken even te stoppen, Sjoerd. Als je niet stopt, blijft dat goedje zich opstapelen in je lichaam en da's niet goed voor je. Na een week of 2/3 schijnen je zenuwem imuun te raken voor clen, dus ik mag aannemen, dat het anticatabole effect dan ook minimaliseert.  

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jun. 23 2005,13:56)]Dat is niet de enige reden om na 2 weken even te stoppen, Sjoerd. Als je niet stopt, blijft dat goedje zich opstapelen in je lichaam en da's niet goed voor je. Na een week of 2/3 schijnen je zenuwem imuun te raken voor clen, dus ik mag aannemen, dat het anticatabole effect dan ook minimaliseert.  
      OK Duidelijk,

Ik vroeg het mij gewoon ff af ivm de nakuur

Grtz & Tnx Sjoerd
      Alias Homer Simpson ...

Comment

Klopt zoals Mr. Symmetry het zegt. Nadat je stopt duurt het sowieso nog een dag of 10 voor het helemaal uit je systeem is.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Welnu, hier is mijn "probleem":

Ik zit nu aan de 150uG/ed, dit wilde ik als maximum aanhouden. Echter volgende week begin ik aan mijn nakuur (dat is dan week 2). Voor de nakuur heb ik 5 wkn uitgetrokken.  "Probleem" is dat ik het in de nakuur ook wilde gebruiken. Is het dan mss geen idee om van nu af aan 3dgn op en dan 3dgn af te gaan oid ? Om op deze manier het stapeleffect te verminderen en toch een langere tijd profijt te hebben ?

Ik weet het lijkt erg ondoordacht, echter de kuur was eigenlijk 3-4 wkn langer geweest, zodat ik dit probleem niet gehad had (had alweer een time-off voor de clen in de kuur, vooraleer de nakuur begon).

Grtz & Tnx Sjoerd  
          Alias Homer Simpson ...

Comment

Dan zou ik nu met de inname stoppen en over 1,5 week weer starten, Sjoerd. De eerste twee weken van je nakuur is het idd belangrijk dat je 'anticatabool' bezig bent.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jun. 23 2005,15:04)]Dan zou ik nu met de inname stoppen en over 1,5 week weer starten, Sjoerd. De eerste twee weken van je nakuur is het idd belangrijk dat je 'anticatabool' bezig bent.  
              Dan zou ik nu "cold turkey" moeten stoppen dit ivm de nakuur die volgende week begint ?

Grtz & Tnx Sjoerd,

Alias Homer Simpson ...

Comment

Yep.

Greets...

Comment

Zoek maar eens op "google" of "pubmed" naar:
                  clenbuterol +anticatabolic

Alleen commerciele sites hebben het over een zgn. anticatabole werking.

Wetenschappelijk onderzoek dat dit ondersteunt is er niet.

Comment

Zijn inderdaad alleen studies over de werking bij ratten meen ik. Daar werkt het anabool bij.

Greets...

Comment

Wat ik zelf bij mij beter werkt is 1 week op en 1 week af. Ik vind dit beter werken dan 2 weken en 2 weken af of 2 dagen op en 2 dagen af..

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Anabolengoeroe 'Big Cat' heeft het altijd over 3 weken op/3 weken af. Er zijn gewoon meerder systemen. Door af te wisselen merk je vanzelf wat het beste werkt en waar je je fysiek het beste bij voelt.

Comment

Ik twijfel nog dus........., jullie horen het nog !
                          Alias Homer Simpson ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X